Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


pampers makro

<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 08 Sep 2013 12:46

pampers makro

Ik zie net dat er dit weekend bij de Makro een actie is:
3 megadozen pampers halen = 2 betalen.
In totaal betaal je voor 3 dozen nu 63,32 incl. btw. Daar komt dan nog wel ongeveer 5,- aan verzendkosten overheen.
In maat 5 zitten per doos 90 luiers.
Heeft iemand enig idee of dit een goede actie is???
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 08 Sep 2013 13:08

Re: pampers makro

Als je uitrekent wat je dan per luier kwijt bent weet je het.
Bij de prijs die jij aangeeft kom je op 0.25ct per luier (incl de verzendkosten)
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 08 Sep 2013 13:13

Re: pampers makro

Ja, klopt. Dat had ik inderdaad ook berekend. Maar ik weet even niet zo snel hoe het zit bij andere aanbiedingen bij bijv. Kruidvat enz.
Daar koop je vaak 2+1 gratis van die midpacks.
Misschien is dat wel weer goedkoper.
Maar ik denk dat ik me er maar even in moet verdiepen, haha!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 08 Sep 2013 13:15

Re: pampers makro

Kruitvat eigen merk of de pampers bij kruitvat.
Ik geloof dat Etos ze nu ook in de aanbieding heeft (ik zag net een folder bij de post liggen).
Verder koop ik ze nooit bij de winkels maar altijd via wehkamp, worden ze gratis thuis bezorgd en als ze dan in de aanbieding zijn betaal je meestal 0.24/0.25ct per luier.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 08 Sep 2013 13:18

Re: pampers makro

Kijk, dat is nog eens handig! Iemand die voor mij de goedkope luiers opzoekt! ;)
Bedankt voor je tips, ik zal er eens naar kijken!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 08 Sep 2013 14:29

Re: pampers makro

Niks te danken!
bij de wehkamp en bol.com zijn eens in de zoveel tijd de maandboxen in de aanbieding, meestal rond de 37 euro betaal je dan voor zo'n doos met luiers.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers