Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 09 Mrt 2014 19:25

Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Na deze prachtige dag vandaag, waar we extra van genoten hebben omdat we sinds vrijdag een fietsstoeltje hebben :cheers: , vroeg ik me opeens af:
Vanaf wanneer moet je weer beginnen met smeren??

Tuurlijk doe ik het (oke vandaag dan niet), tuurlijk weet ik waarom je moet smeren, maar tjee wat vind ik dat steeds een gedoe om zo'n kleintje in te smeren! :thumbdown:
<<

Anoniem219

Bericht 09 Mrt 2014 19:43

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb haar vandaag weer gewoon ingesmeerd hoor! Ze heeft een erg bleek huidje en rode haren dus wil geen risico lopen, en ze is wel van 10.00 tot 18.00 buiten geweest
Laatst gewijzigd door Anoniem219 op 10 Mrt 2014 17:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 09 Mrt 2014 19:51

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb het vandaag nog niet gedaan..
December 2009
juli 2012
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Mrt 2014 19:55

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Vanaf nu!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Mrt 2014 19:59

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb vandaag nog niet gesmeerd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem261

Bericht 09 Mrt 2014 19:59

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb M. vanmiddag ook ingesmeerd toen we naar buiten gingen. Daarvoor was ik zelf even een poos buiten gaan zitten (toen ze sliep), maar vergeten te smeren, dus heb nu een knalrood hoofd :palm:
<<

Anoniem75

Bericht 09 Mrt 2014 20:03

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

PiP schreef:Ik heb het vandaag nog niet gedaan..


Ik ook niet. Terwijl hij toch heel wat uurtjes buiten is geweest.
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 09 Mrt 2014 20:35

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb het vandaag ook al gedaan. Heel de middag buiten geweest en ook vrij veel in de zon. Hij is vrij wit. Wil geen risico nemen.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mrt 2014 20:48

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb er vanmiddag niet aan gedacht, heb het ook nog niet eens in huis.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Mrt 2014 21:19

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik mort even nieuwe halen, had alleen nog factor 20 dus daar heb ik z'n kopje mee ingesmeerd vanmiddag.
#teammaple🍁
<<

Anoniem130

Bericht 09 Mrt 2014 21:29

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

De zon is nu zo vroeg in het voorjaar hier in Nederland nog niet zo sterk hoor. Als je nu nog niet smeert is dat echt geen probleem. Beter van niet zelfs zou ik zeggen, beetje vitamine D moet je ook nog wel aanmaken (hoewel je dat ook al nauwelijks krijgt van die zwakke zon nu).

Edit: ja, het was zonkracht 2-3 vandaag en vanaf 7 moet je echt smeren (ik begin eigenlijk bij 5-6 al wel)..
<<

Anoniem28

Bericht 09 Mrt 2014 21:36

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb niet gesmeerd vandaag, door te smeren neem je ook geen vitamine D meer op. Ik zorg ervoor dat ze niet verbanden, maar verder smeer ik liever wat minder.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Mrt 2014 21:50

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Rejoy schreef:Ik heb niet gesmeerd vandaag, door te smeren neem je ook geen vitamine D meer op. Ik zorg ervoor dat ze niet verbanden, maar verder smeer ik liever wat minder.


Hier hetzelfde. Ik vind het juist wel fijn dat ze nu lekker wat vitamine D opnemen en een beetje aan het zonnetje wennen nu hij nog niet zo krachtig is.
Afbeelding
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 09 Mrt 2014 22:48

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Whatever schreef:De zon is nu zo vroeg in het voorjaar hier in Nederland nog niet zo sterk hoor. Als je nu nog niet smeert is dat echt geen probleem. Beter van niet zelfs zou ik zeggen, beetje vitamine D moet je ook nog wel aanmaken (hoewel je dat ook al nauwelijks krijgt van die zwakke zon nu).

Edit: ja, het was zonkracht 2-3 vandaag en vanaf 7 moet je echt smeren (ik begin eigenlijk bij 5-6 al wel)..


Oké dat van de zonkracht wist ik niet!
Waar kan ik dat checken, wat de zonkracht is?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Mrt 2014 22:49

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

_Lana_ schreef:
Rejoy schreef:Ik heb niet gesmeerd vandaag, door te smeren neem je ook geen vitamine D meer op. Ik zorg ervoor dat ze niet verbanden, maar verder smeer ik liever wat minder.


Hier hetzelfde. Ik vind het juist wel fijn dat ze nu lekker wat vitamine D opnemen en een beetje aan het zonnetje wennen nu hij nog niet zo krachtig is.


Ik had het vandaag ook nog niet op, maar op de fiets vanmiddag is ze toch wat rood geworden. De volgende keer smeer ik haar dus wel in als ze in de zon komt.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mrt 2014 22:50

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

MissBitchy schreef:
Whatever schreef:De zon is nu zo vroeg in het voorjaar hier in Nederland nog niet zo sterk hoor. Als je nu nog niet smeert is dat echt geen probleem. Beter van niet zelfs zou ik zeggen, beetje vitamine D moet je ook nog wel aanmaken (hoewel je dat ook al nauwelijks krijgt van die zwakke zon nu).

Edit: ja, het was zonkracht 2-3 vandaag en vanaf 7 moet je echt smeren (ik begin eigenlijk bij 5-6 al wel)..


Oké dat van de zonkracht wist ik niet!
Waar kan ik dat checken, wat de zonkracht is?


Je hebt de KWF zonkracht app.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mrt 2014 22:54

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Oh die heeft best slechte recensies zie ik.
<<

Anoniem130

Bericht 09 Mrt 2014 22:57

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik kijk altijd gewoon online bij weeronline of knmi ofzo.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 09 Mrt 2014 23:00

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Olivia schreef:
_Lana_ schreef:
Rejoy schreef:Ik heb smeren neem je ook geen vitamine D meer op. Ik zorg ervoor dat ze niet verbanden, maar verder smeer ik liever wat minder.


Hier hetzelfde. Ik vind het juist wel fijn dat ze nu lekker wat vitamine D opnemen en een beetje aan het zonnetje wennen nu hij nog niet zo krachtig is.


Ik had het vandaag ook nog niet op, maar op de fiets vanmiddag is ze toch wat rood geworden. De volgende keer smeer ik haar dus wel in als ze in de zon komt.


Je hebt gelijk hoor. Altijd nog beter te veel dan te weinig!
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Mrt 2014 08:25

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb gisteren niet gesmeerd, niet omdat ik het niet wou maar omdat ik nog geen zonnebrandcreme in huis had. Van de week dus maar even halen als het mooie weer aanhoudt.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem144

Bericht 10 Mrt 2014 09:53

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

D. Is roodharig en heeft een hele witte huid. Het liefst smeer ik al vanaf nu , maar moet nog nieuwe zonnebrandcreme kopen.
L. Smeer ik dan ook in ( als ik creme gekocht heb) , al is hij niet zo wit als zijn zus.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 10 Mrt 2014 16:58

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb ook nog niet gesmeerd.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Mrt 2014 12:25

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb nog niet gesmeerd, maar houd haar wel een beetje uit de felle zon. Moet je speciaal spul voor baby's gebruiken of kan onze eigen zonnebrandcreme ook?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 11 Mrt 2014 12:33

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Je hebt speciale zonnebrand voor kids en zelfs voor baby's
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 11 Mrt 2014 12:34

Re: Vanaf wanneer zonnebrandcreme?

Ik heb ook nog niet gesmeerd.
Overigens heb ik zonnebrandcrème voor baby's gekocht vorig jaar.
2012 & 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers