Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huis in verkoop

<<

Anoniem113

Bericht 09 Mrt 2014 12:51

Huis in verkoop

Morgen komt er een makelaar langs en dan gaan we eindelijk ons huis in de verkoop zetten!

We zijn nu het hele huis aan het opruimen en schoonmaken en proberen alles wat we niet gebruiken alvast weg te ruimen zodat het huis zo leeg mogelijk oogt.

Hebben jullie nog tips?

Ik dacht misschien een vaas met verse bloemen en een mooi bloemstuk om het dressoir. Het oog wil ook wat toch als er bijvoorbeeld foto's gemaakt gaan worden voor de website etc.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Mrt 2014 12:59

Re: Huis in verkoop

Weet je zeker dat je niet wil wachten na de geboorte van je kindje? Het kan heel snel gaan of lang duren dat weet je natuurlijk niet maar dadelijk moet je hoogzwanger of met een pasgeboren baby en mét een peuter nog verhuizen. En believe me dat raad ik echt niemand aan want er komt echt heel veel stress bij kijken. Ik zou nog even lekker wachten tot de baby een maandje oud is ofzo.
<<

Anoniem87

Bericht 09 Mrt 2014 12:59

Re: Huis in verkoop

Gaat de makelaar ook meteen foto's maken? Bij ons kwam er namelijk speciaal een fotografe voor langs, die maken toch de mooiste foto's lijkt me.

Tips:

- Wat je zelf zegt idd: opruimen en bloemen doen het goed.
- Alle persoonlijke spullen opruimen, bv foto's e.d.
- Speelgoed e.d. ook allemaal opbergen.
- Kijk eens goed naar je huis, staat het niet te vol? Dan evt. wat meubels verplaatsen/opslaan.
- Vraag ook eens aan iemand anders wat zij nog zouden veranderen aan je huis, je kunt zelf namelijk niet neutraal naar je eigen huis kijken.
- Spreekt misschien voor zich, maar zorg ervoor dat alle kleine mankementen zijn opgelost: losse plintjes, vlekken op de muur, etc.
<<

Anoniem113

Bericht 09 Mrt 2014 17:52

Re: Huis in verkoop

Razz, ik denk niet dat ons huis binnen drie maanden verkocht is hoor. En ala dat wel zo is dan hebben we altijd nog een periode die we kunnen aangeven ons huis uit te willen natuurlijk.

Elin, dat van die vlekjes is een goed idee. We hebben al een groot meubel weggehaald en ook het speelgoed van onze zoon uitgemest en netjes opgeborgen.

Ik denk inderdaad niet dat er morgen al foto's worden gemaakt maar wil wel een goede indruk achterlaten haha.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 09 Mrt 2014 18:47

Re: Huis in verkoop

Spannend Clapperdie!

Ik zou even kijken naar mankementen die simpel opgelost kunnen worden zoals Elin al angaf, verder zorgen dat je genoeg lichtinval hebt, dus geen gordijnen die het licht tegenhouden. Volgens mij ben je al goed op weg!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 09 Mrt 2014 22:21

Re: Huis in verkoop

Is dit de eerste x dat de makelaar langskomt? Of heb je er al een gesprek mee gehad?
Wij hebben nu 1 makelaar gesproken (weet nog niet of we daarvoor kiezen) en die zorgt voor een fotograaf, en zelfs een styliste zit er bij.
Morgenavond komt er weer een andere makelaar, en ik zorg dat het opgeruimd is. Maar de ramen zijn niet gewassen, er ligt gewoon speelgoed in de kamer, en richting de zolder is het ook niet helemaal opgeruimd. Maar een makelaar kan daar prima de eerste x doorheen kijken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem113

Bericht 27 Mrt 2014 13:26

Re: Huis in verkoop

Nou, de makelaar is twee weken terug dus geweest en daarna hebben we een gesprek gehad met onze bank om te kijken wat de mogelijkheden zijn omdat we best veel verlies gaan krijgen :nopompom:

Gesprek bij de bank ging gelukkig erg goed en we hebben zeker mogelijkheden als het huis verkocht is om weer een nieuwe hypotheek te krijgen :thumbup:

Volgende week vrijdag worden de foto's gemaakt! Ik vind het zo spannend allemaal.
<<

Anoniem37

Bericht 27 Mrt 2014 13:29

Re: Huis in verkoop

Wat fijn Clapperdie!! Toch een last die van jullie schouders valt toch?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers