Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vermist Malaysia Airlines vliegtuig (MH370, topic uit 2014)

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Mrt 2014 18:38

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Het lijkt mij dat het wel zeker is. Die zee is zo enorm groot dat je het toestel zelf nou eenmaal niet meer zo makkelijk terug gaat vinden, maar kennelijk is het overige bewijs voldoende om het onomstotelijk vast te stellen.

En inderdaad fijn dat alle complottheorieën overboord kunnen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 24 Mrt 2014 18:41

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Maar wáárom zijn ze daar heen gevlogen? Wat waren de kapers van plan? Die complottheorieën zijn nog steeds levend, denk ik zo.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Mrt 2014 18:45

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik doel met name op de complottheorieën over dat het vliegtuig klaar stond voor een aanval op Den Haag en dat dus helemaal niet neergestort zou zijn. Dat vond ik zo vergezocht en voornamelijk bangmakerij.
Of het vliegtuig nu wel of niet gekaapt is en wat er is gebeurt daar bestaat nog geen duidelijkheid over neem ik aan?
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 18:52

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Complottheorieën met betrekking dat het vliegtuig ergens in de bush bush staat, die zijn voorbij. Het hoe, wie, wat, waarom weten we nog steeds niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Mrt 2014 18:55

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik maak er ook niet uit op dat het vliegtuig zeker gekaapt is. Alleen dat het dus in zee is gestort, en dat er geen overlevenden zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 24 Mrt 2014 18:59

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

ja, inderdaad, díe theorieën zijn van tafel geveegd. Maar ik heb daar ook niemand over gehoord behalve hier op het forum.

Gekaapt, of in elk geval bewust afgeweken van de koers, is toch zeker? Het is niet zomaar een ongeluk in elk geval, als je 7 uren doorvliegt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Mrt 2014 19:05

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Je weet niet of dat bewust is gebeurd. Ik heb ook de theorie gelezen dat de cabinedruk kan zijn weggevallen waardoor iedereen aan boord inclusief de piloten bewusteloos zijn geraakt en uiteindelijk overleden en het vliegtuig nog onbemand doorvliegt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 19:25

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Die theorie had ik nog niet gelezen. Ik denk dat we hierover pas meer duidelijkheid krijgen als de zwarte doos gevonden is. Verder blijft het toch gissen.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Mrt 2014 19:32

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

[quote="Exogenesis"]ja, inderdaad, díe theorieën zijn van tafel geveegd. Maar ik heb daar ook niemand over gehoord behalve hier op het forum.

Ook op de radio en die commando officier (ben naam kwijt) kwam volgens mij ook met een dergelijke theorie.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Mrt 2014 20:13

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Je bedoelt Dick Berlijn. Overigens zei hij niet dat hij het aannemelijk vond dat het zou gebeuren, alleen dat het theoretisch mogelijk was. Met zijn column wilde hij het belang van de NSS onderstrepen en ik denk dat hij daarbij een voorbeeld wilde gebruiken dat tot de verbeelding sprak.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 20:24

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Misschien blijft het wel voor altijd gissen wat er gebeurt is..
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 02 Apr 2014 08:25

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik las net dit:

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=7513%3Amh370-passagier-stuurt-boodschap-vanaf-diego-garcia-breaking&catid=20%3Ahet-complot&Itemid=33

Zo bizar!! Zou er dan toch wat waar zijn van de theorie dat het vliegtuig ergens is geland en in verkeerde handen is? Aan de andere kant, waarom nemen de autoriteiten dit niet serieus?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Apr 2014 08:32

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik vraag me inderdaad af hoe serieus dit te nemen is. Het vliegtuig is nu ruim een maand vermist en je zou niet verwachten dat telefoon etc. het dan nog doen qua energie. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat iemand er aan denk op dat moment een telefoon uit te zetten om eventueel weer aan te zetten na een maand voor een bericht en een foto. Je moet je iphone wel heel goed weten te bedienen als je dat blind en in het donker doet.

Ergens moeten ze het wel serieus nemen en onderzoeken, maar met wat ik hier boven schrijf heeft het voor mij vraagtekens.

Toch hoop ik dat ze ergens iets zullen vinden, zodat de achtergebleven familie in elk geval weet waar ze aan toe zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 02 Apr 2014 16:42

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik heb dat bericht ook gelezen ,maar denk dat het een hoax is. WAt SO ook zegt, na een maand nog een berichtje, en wel blind, sturen lijkt me schier onmogelijk. Ik vrees dat het vliegtuig ergens verongelukt is en dat het nooit gevonden gaat worden.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Apr 2014 17:33

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

al die verhalen die de ronde gaan over dit vliegtuig. Ik hoop dat ze ooit er achter komen wat er gebeurt is
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Apr 2014 17:39

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik denk dat het onzin is, als dit echt was stond het ook wel op reguliere nieuwssites, dan was het echt breaking news. Dit ziet er niet echt uit als een betrouwbare site.

Daarbij denk ik dat als het vliegtuig gekaapt was met het doel om het vliegtuig te gebruiken voor een aanslag, ze de passagiers wel gewoon meteen hadden omgebracht. Als ze al die passagiers gegijzeld houden dan is de kans dat het mislukt alleen maar groter.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 02 Apr 2014 22:08

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Oooh, de complottheorieën zijn kennelijk de wereld toch nog niet uit.
Maar goed, ik geloof er niet in en ben het geheel met Susan eens.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Apr 2014 13:58

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Zwarte doos Boeing gelokaliseerd'

Een Chinees schip heeft mogelijk signalen opgevangen van de zwarte doos van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines in de Indische Oceaan. Ook zouden er witte brokstukken gezien zijn in de buurt van die plek.

Foto: REUTERS

Het is nog niet bevestigd dat het daadwerkelijk om de zwarte doos gaat van de vermiste vlucht MH370. Dat meldt het Chinese persbureau Xinhua.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/2247 ... rd___.html
Afbeelding
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 06 Apr 2014 08:08

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Lijkt me sterk dat er meer zwarte dozen in dat gebied liggen, toch?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 29 Jul 2015 19:00

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Kwam net op twitter een bericht tegen over MH370. Bij een eiland vlakbij Madagascar is er een wrakstuk gevonden, een stuk van een vliegtuigvleugel. Ze gaan nu onderzoeken of het van het vermiste vliegtuig is! Zou echt fijn zijn als het zo is.

http://edition.cnn.com/2015/07/29/afric ... index.html
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem122

Bericht 29 Jul 2015 19:56

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Heb de titel maar even aangepast. Hoop ook dat er duidelijkheid komt!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 31 Jul 2015 13:40

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig (MH370, topic uit 20

Het is bevestigd dat het gevonden stuk van het vermiste toestel is.
http://www.nu.nl/buitenland/4098596/mal ... 77-is.html

Eindelijk toch wat duidelijkheid voor alle nabestaanden.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Jul 2015 13:42

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig (MH370, topic uit 20

Volgens mij is er alleen bevestigd dat het om een Boeing 777 gaat, niet dat perse om de MH370 gaat. Maar de kans is wel heel groot dat het de bewuste Boeing is, natuurlijk!

♥♥
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 31 Jul 2015 13:45

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig (MH370, topic uit 20

Oh oeps, niet goed genoeg gelezen. Je hebt gelijk Elliot. Maar er staat wel bij dat er geen andere 777 wordt vermist, dus de kans is idd heel groot.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem122

Bericht 02 Aug 2015 14:17

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig (MH370, topic uit 20

Er is nu ook een vliegtuigdeur aangespoeld:

http://www.nu.nl/buitenland/4099352/vli ... union.html
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers