Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vermist Malaysia Airlines vliegtuig (MH370, topic uit 2014)

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 16 Mrt 2014 15:52

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Dundas schreef:Ja hallo, ik ga niet nóg een keer hoor, Luisa :wink:



Wat bedoel je daar mee? Jij geeft meerdere malen aan het te voor de hand liggend te vinden. Ik vind het juist uiterst onwaarschijnlijk en enorm vergezocht. Nou ja, niemand weet wat er is gebeurd.
<<

Anoniem51

Bericht 16 Mrt 2014 15:56

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Dat wat jij aangaf heeft Susan ook al aangegeven. Waarop ik heb gezegd dat ik het ook heus wel té voor de hand liggend vind (en daardoor dus weer onwaarschijnlijk dat het ook echt gaat gebeuren), dat ten eerste, maar dat het ook zomaar kan zijn dat ze dat vliegtuig als afleidingsmanoeuvre gebruiken. Je vraag is al beantwoord en verder vind ik het niet nodig om er nog verder op in te gaan, want dit is een herhaling van hetzelfde verhaal wat we net ook al hadden.
<<

Anoniem44

Bericht 16 Mrt 2014 16:12

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Als er twee vliegtuigen het WTC in New York kunnen invliegen, dan is er weinig onmogelijk meer op de wereld. Ik vind het dus niet zo ver gezocht eigenlijk.
<<

Anoniem287

Bericht 16 Mrt 2014 16:14

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ja, maar die vliegtuigen zijn niet eerst wekenlang verdwenen alvorens ze weer opdoken in het luchtruim om vervolgens zich in twee gebouwen te boren. Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar ik denk wel dat als ze echt kwaad willen en daar een zo groot mogelijke slagingskans voor willen hebben, ze echt wel iets anders verzinnen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Mrt 2014 17:36

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Eens met luisa en Siamsa.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Mrt 2014 17:38

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

En inderdaad, de vliegtuigen toen op 9/11 waren tot bijna het laatste moment gewoon waar ze zich op dat moment moesten bevinden en niet in een luchtruim waar ze niet hoorden te zijn. Dat is anders dan een vliegtuig waar al weken naar wordt gezocht, dat eerst vanuit een ander werelddeel nog naar het doelwit moet vliegen over allemaal andere landen heen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem173

Bericht 16 Mrt 2014 17:48

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik ben het wel eens met ED dat er veel kan. Maar ik geloof niet dat ze het met dit vliegtuig doen. Echt niet logisch om vanuit Indonesisch naar den haag te vliegen oid. Dan pakken ze wel iets wat opstijgt uit schiphol of Rotterdam aorport.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Mrt 2014 17:51

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik vind het erg onlogisch om een vliegtuig nu al te kapen om er een paar weken later een aanslag mee te plegen. Je zet daarmee heel de wereld in opperste paraatheid en dat wil je niet. Als je nu kan kapen, kan je dat ook op de dag van de geplande aanslag zelf doen. Dan staat niet heel de wereld paraat en loop je ook niet de kans dat het vliegtuig in de tussentijd wordt gevonden en je hele plan in het water valt.

Ik denk eigenlijk eerder dat het vliegtuig gewoon ergens is neergestort en door een technisch mankement van de radar is verdwenen. Dat de piloot wellicht nog geprobeerd heeft om door middel van een andere koers een veilige landingsplek te vinden en dat het vliegtuig daarom ergens is neergestort waar het nog niet gevonden is.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 16 Mrt 2014 18:50

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

<<

Anoniem38

Bericht 16 Mrt 2014 19:31

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik krijg een beetje zo een 'Lost' gevoel hierbij..
<<

Anoniem187

Bericht 16 Mrt 2014 20:06

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Bij die link van de telegraaf van Monte staat ook een foto.. Op die foto zou je het koffer zien in de rode cirkel. Ben ik de enige die ook in dat rondje alleen maar water ziet? :eyes:
<<

Anoniem51

Bericht 16 Mrt 2014 20:08

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Blijft Telegraaf he.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Mrt 2014 21:18

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik heb geen idee of er een koffer op te zien is, daar is die foto voor ons veel te klein en te onduidelijk voor.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mrt 2014 21:30

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

er waren ook al eerder van die foto's op internet dat ze iets gevonden hadden maar bleek niet zo te zijn
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 16:03

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Er zouden updates zijn.. Op de radio zeiden ze dat familieleden per vliegtuig naar Australië gevlogen worden voor nieuwe informatie. Dat doen ze vast niet zomaar?
<<

Anoniem 49

Bericht 24 Mrt 2014 16:09

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Ik horde net op 't journaal dat er een persconferentie komt.
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 16:10

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Mrt 2014 16:27

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Poeh, ik schrok net even. Een extra nieuwsuitzending op de radio! Ik dacht echt even dat er iets was gebeurd op de top, maar het ging over het vliegtuig. Vreselijk nieuws natuurlijk, geen enkele overlevende. Maarja, er was bijna niets anders meer te verwachten. In ieder geval 'fijn' voor de nabestaanden dat er nu zekerheid is.

♥♥
<<

Anoniem122

Bericht 24 Mrt 2014 16:33

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Pff :( Hopelijk vinden ze snel echt de wrak stukken en kunnen ze lichamen gaan bergen.. Bizar ook dat de mensen het via SMS te horen kregen..

Hebben jullie dit trouwens ook gelezen?
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2242 ... ing__.html

Ander vliegtuig van MA moest noodlanding maken. Gaat lekker daar..
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 16:38

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Het vliegtuig zelf of echt grote brokstukken hebben ze nog niet gevonden toch? Alleen wrakstukken via satellietbeelden toch? Ik hoop dat ze snel meer gaan vinden, de zwarte doos bijvoorbeeld. Dan kunnen ze hopelijk meer achterhalen.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 24 Mrt 2014 16:56

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Er is zojuist een persconferentie geweest over het vliegtuig. Lees hieronder een stukje van nos. Ik kan op een of andere manier geen links plaatsen


"Vlucht MH370 eindigde in Indische oceaan"

Vlucht MH370 is geëindigd in de Indische oceaan. Dat vertelde de premier van Maleisië vandaag tijdens een persconferentie. Hij zei dat de Boeing voor het laatst is gezien ten westen van het Australische Perth.

Morgen geeft de premier meer details in een nieuwe persconferentie. De conclusie van vandaag is gebaseerd op satellietgegevens, niet op de brokstukken die in de Indische Oceaan zijn gevonden.

Familieleden van de passagiers zouden zijn gevraagd naar Peking te komen voor een bespreking. Andere familieleden zouden naar Australië vliegen. De families hebben van Malaysia Airlines een sms'je gekregen:

"Malaysia Airlines deeply regrets that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board survived. As you will hear in the next hour from Malaysia's Prime Minister, we must now accept all evidence suggests the plane went down in the Southern Indian Ocean."

Malaysia Airlines

15-11-2019
14-05-2023
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Mrt 2014 17:34

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Heftig. Hopelijk vinden ze de wrakstukken. Voor de familie ook verschrikkelijk.
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 18:29

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Je zou dat smsje maar krijgen. Ondanks dat je ergens wel weet dat je familie overleden is, blijf je hoop houden. En dan ineens zo'n smsje. Kippenvel.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Mrt 2014 18:31

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Is dit nou helemaal zeker?
Verschrikkelijk nieuws natuurlijk, maar m.i. wel fijn dat er nu duidelijkheid is. En dat die idiote complottheorieën de prullenbak in kunnen.
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 18:35

Re: Vermist Malaysia Airlines vliegtuig

Nja helemaal zeker.. Het is a.d.h.v. satellietbeelden etc. Maar het kan eigenlijk niet missen. Zeggen ze..
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers