Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pilvraag

<<

Anoniem50

Bericht 08 Mrt 2014 15:44

Pilvraag

Sinds een maand ben ik aan de gewone pil. En misschien is de volgende vraag een domme vraag, maar ik heb nog nooit van mijn leven de gewone pil geslikt. Dus misschien kunnen jullie mij helpen?

Op maandag heb ik mijn laatste pil van de strip geslikt, op dinsdag begon dan mijn stopweek (?), gisteren begon ik te vloeien en vandaag was het erger. Het is toch zo dat ik vanavond weer moet beginnen met een nieuwe strip? Of moet ik minstens wachten tot dinsdagavond?
<<

Anoniem54

Bericht 08 Mrt 2014 15:49

Re: Pilvraag

Normaal is de stopweek 1 wwek. Dus als maandag je laatste pil was dan moet je maandag ook weer beginnen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 08 Mrt 2014 15:54

Re: Pilvraag

Dinsdag is dan toch je startdag van de nieuwe strip?? Aangezien maandag de laatste was.
Je startdag wijzigt nooit.. Je bent alleen gestart op de eerste dag van je menstruatie, dat moet je niet iedere keer aanhouden.. Als je toen begonnen bent op een dinsdag, dan begin je nu ook weer op dinsdag
Laatst gewijzigd door Salome op 08 Mrt 2014 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
2016
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 08 Mrt 2014 15:56

Re: Pilvraag

Als maandag je laatste pil was dan is dat vlgd maand weer dus pak je op dinsdag je eerste pil weer. Het maakt niet ut wanneer je bent gaan vloeien je begint sowieso op dinsdag weer.
30-04-2017
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mrt 2014 15:57

Re: Pilvraag

Ah, ik dacht echt dat ik de eerste dag moest aanhouden. Het is maar goed dat ik het toch maar gevraagd heb. Dinsdag begin ik dus met de nieuwe strip. Dank jullie wel! :D
<<

Anoniem100

Bericht 08 Mrt 2014 15:58

Re: Pilvraag

Inderdaad, maandag laatste pil = week erna dinsdag weer beginnen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 08 Mrt 2014 19:44

Re: Pilvraag

Riverwood schreef:Inderdaad, maandag laatste pil = week erna dinsdag weer beginnen.
Dit is inderdaad de juiste volgorde. Ik nam de laatste altijd op zaterdag en de zondag erna begon ik weer.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Mrt 2014 00:02

Re: Pilvraag

Omdat ik altijd vergat wanneer ik weer moest beginnen, begin ik gewoon altijd met slikken op de dag dat ik ongesteld word. Anders ben ik de draad kwijt. Maakt echt helemaal niet uit en is voor mij een goede manier om te herinneren dat ik weer moet beginnen, anders zou ik dus regelmatig hebben dat ik er achter zou komen dat ik hem per ongeluk acht dagen niet heb genomen. Zeker omdat ik onregelmatige diensten werk heb ik geen 'normaal' weekritme.

Oh, ik slik trouwens ook twee/drie/vier maanden door... Af en toe als ik denk 'goh het is lang geleden' dan las ik weer eens een 'stopweek' in en zodra ik ongesteld word begin ik gelijk weer met slikken.
<<

Anoniem260

Bericht 19 Mrt 2014 13:07

Re: Pilvraag

Ben benieuwd hoe dat bij Lemon gaat dan, dan schuif je toch altijd met je stop (en start)dag?

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers