Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blender of toch iets anders?

<<

Anoniem108

Bericht 07 Mrt 2014 14:34

Blender of toch iets anders?

Wellicht een heel stomme vraag, maar als ik graag weer thuis verse soep en sapjes wil maken; dan is een blender daar toch het meest geschikt voor ipv een ander apparaat voor in de keuken (mixer)? Ik begin even te twijfelen en wil er eigenlijk einde van de middag eentje kopen.:)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 07 Mrt 2014 14:44

Re: Blender of toch iets anders?

Ik vind voor soep een staafmixer echt ideaal! Ik heb een staafmixer met nog zo'n los bakje met hakmolentje erbij, ideaal ding, gebruik ik overal voor (ook sapjes dus, maar sinaasappelsap maak ik met sinaasappelpers)

Afbeelding
<<

Anoniem108

Bericht 07 Mrt 2014 15:31

Re: Blender of toch iets anders?

Oh, dat ziet er ook goed uit! Thnx.:) Is dat hakmolentje ook geschikt voor ijsblokjes? Dat was ik namelijk vergeten te zeggen: ik wil er ook graag ijskoffie mee kunnen maken.:)
<<

Anoniem79

Bericht 07 Mrt 2014 15:33

Re: Blender of toch iets anders?

Ik maak sapjes altijd met de blender. Daar kunnen ook ijsblokjes in en dat is echt heel lekker :).
<<

Anoniem79

Bericht 07 Mrt 2014 15:38

Re: Blender of toch iets anders?

In zo'n staafmixerhakmolentjedingetje zou ik geen ijsblokjes doen. De blendermessen zijn echt veel dikker (misschien ook afhankelijk van welke blender je hebt).
<<

Anoniem108

Bericht 07 Mrt 2014 16:23

Re: Blender of toch iets anders?

Ok, dan ga ik toch maar voor een blender, denk ik. Bedankt!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 07 Mrt 2014 16:52

Re: Blender of toch iets anders?

Ijsblokjes doe ik er niet in, wel van dat crushed ice (van die kleine blokjes dus) en dat gaat prima!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Mrt 2014 16:54

Re: Blender of toch iets anders?

Ik stop overal de staafmixer in!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Mrt 2014 16:54

Re: Blender of toch iets anders?

Iedereen met een dirty mind:

Shame on you.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Mrt 2014 17:05

Re: Blender of toch iets anders?

Voor soepen moet je wel een blender hebben die warmte aan kan. Niet alle blenders kunnen dit. Voor soepen is een staafmixer daarom zeker handig, maar voor sapjes adviseer ik altijd een goede blender. Heeft vaak ook een ice crush functie.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 07 Mrt 2014 18:27

Re: Blender of toch iets anders?

Afbeelding

Ik heb sinds een paar maanden deze en ben super tevreden. Doordat de bekers erbij zitten precies genoeg is voor 1 persoon maak ik ook niet teveel. Daar had ik namelijk altijd last van met zo'n schenkkan. Ook zitten er handige deksels bij waardoor je je smoothie makkelijk mee kunt nemen. En nog een voordeel is dat hij zeer makkelijk schoon gemaakt kan worden.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 07 Mrt 2014 18:37

Re: Blender of toch iets anders?

Kaas schreef:Afbeelding

Ik heb sinds een paar maanden deze en ben super tevreden. Doordat de bekers erbij zitten precies genoeg is voor 1 persoon maak ik ook niet teveel. Daar had ik namelijk altijd last van met zo'n schenkkan. Ook zitten er handige deksels bij waardoor je je smoothie makkelijk mee kunt nemen. En nog een voordeel is dat hij zeer makkelijk schoon gemaakt kan worden.


Kun je deze ook 'vast' zetten op de stand dat je wilt? Dus dat je hem los kunt laten (het knopje) en hij door blijft hakken?
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 07 Mrt 2014 18:58

Re: Blender of toch iets anders?

Ja dat kan Green Pepper. Als je de beker erop vast draait begint hij te blenden totdat je hem los draait.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 07 Mrt 2014 19:20

Re: Blender of toch iets anders?

Ik zou voor een staafmixer gaat met een hoge sterkte. Minder ruimte om op te bergen, minder afwas/ ruimte in de afwasmachine en minder zooi met soep overgieten e.d. Ik gooi gewoon diepvriesfruit direct vanuit de vriezer in smoothies en dat gaat makkelijk! Ijskoffie lijkt me dus ook geen probleem.
Wel 1 met een hoge sterkte nemen dan!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem108

Bericht 09 Mrt 2014 02:09

Re: Blender of toch iets anders?

Haha, SG! ;-)

Dank jullie wel voor de reacties. Door omstandigheden ben ik nog niet in de winkel geweest, maar als ik dit zo lees wordt het dus toch een staafmixer.:)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Mrt 2014 03:02

Re: Blender of toch iets anders?

Ja ik zou ook voor de staafmixer gaan! Ik maak daar ook smoothies mee, ook met bevroren fruit. En het is sowieso super handig voor soepen. Mer het hakmolentje maak ik weleens hummus of pesto.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem304

Bericht 06 Okt 2014 14:51

Re: Blender of toch iets anders?

Even een upje

http://www.blokker.nl/nl/blknl/philips- ... staafmixer

Ik kan deze gratis krijgen met punten en nu vraag ik me af of zo`n ding ook geschikt is om koekjes mee te 'malen'. Voor taartbodems enzo. :^^:
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 06 Okt 2014 15:02

Re: Blender of toch iets anders?

Bij mij gaat dat prima Cotton, breek de koekje wel vaak al in delen.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Okt 2014 15:04

Re: Blender of toch iets anders?

Catoo schreef:Bij mij gaat dat prima Cotton, breek de koekje wel vaak al in delen.

Okee. Super!

Dan ga ik 'm bestellen! :thumbup:

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers