Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heerlijk lenteweekend in aantocht

<<

Anoniem51

Bericht 07 Mrt 2014 09:47

Heerlijk lenteweekend in aantocht

Wat gaan jullie doen? Mijn vriend en ik gaan zondag misschien even naar het strand, alleen even kijken waar dan. Morgen is hij bij de voetbal. Misschien ga ik dan wel een stukje fietsen of wandelen. Of wat is nog meer leuk om in m'n eentje buiten te doen?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Mrt 2014 10:01

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Morgen gaan we met Ezra naar de paarden, daarvoor misschien even de stad in. Yrsa gaat naar mijn ouders, we eten daar als we haar ophalen. Zondag weet ik nog niet, zal wel een of andere speeltuin worden denk ik.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 07 Mrt 2014 10:09

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Morgen gaan we de stad in! Pakken shoppen voor mijn schoonvader en zwager, voor onze bruiloft :)
Wie weet tussendoor nog lekker even een terrasje pakken.
Zondag ga ik 's morgens lekker zelf hardlopen en mijn vriend loopt 's middags de CPC-loop in Den Haag.
Ik ga bij de finish staan, heerlijk weer om toeschouwer te zijn.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Mrt 2014 10:12

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Jaa lekker hè! Ik zit helaas het hele weekend binnen, ik moet coachen en supporteren bij turnwedstrijden in Coevorden. Maar dat is ook leuk natuurlijk!

Vandaag ben ik wel een paar uurtjes vrij, dus hopelijk schijnt de zon vandaag ook flink!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Mrt 2014 10:16

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Na het weekend blijft het ook lekker, zie ik. Alleen volgend weekend bewolkt, maar wel lekkere temperaturen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem30

Bericht 07 Mrt 2014 10:19

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Morgen overdag lekker rustig aan, in de middag naar een verjaardag toe, daar is de hele (schoon)familie dus dat is wel gezellig denk ik. Zondag moet ik werken, helaas! Als ik op tijd klaar ben wil ik nog even naar het graf van mijn oma toe, dan is het 1,5 jaar geleden dat ze is overleden....
<<

Anoniem111

Bericht 07 Mrt 2014 10:22

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Ooh ik word zo blij van dit weer! Zit al de hele week te stuiteren. Ik kan niet wachten tot we weer met korte mouwen naar buiten kunnen, overdag lekker het raam open, langere dagen, heerlijk!

Ik ga zaterdag wandelen met een vriendin. Zondag gaan we helaas weer verder met klussen op zolder, dus zitten we binnen...
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2014 10:22

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Heerlijk laat het voorjaar (en de zomer) maar komen!

Vanmiddag naar de verloskundige vanavond een uitje van de PV.
Morgen middag een huis bekijken. En nog lekker te wandelen met de hond.
Zondag eerst de korfbalwedstrijd van mijn vriend kijken (jammer genoeg binnen).
Ze kunnen kampioen worden. En ook waar te wandelen of even naar het bos.
2014 2016
<<

Anoniem119

Bericht 07 Mrt 2014 10:37

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Ik ga werken :laughcry:
<<

Anoniem111

Bericht 07 Mrt 2014 10:43

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Marin schreef:Ik ga werken :laughcry:

Maar dan heb je vast afgelopen week een paar dagen vrij gehad toch? :) Het is al de hele week fantastisch weer!!
<<

Anoniem119

Bericht 07 Mrt 2014 10:50

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Pitufo schreef:
Marin schreef:Ik ga werken :laughcry:

Maar dan heb je vast afgelopen week een paar dagen vrij gehad toch? :) Het is al de hele week fantastisch weer!!


Nee, ik heb één dagje vrij deze week, vandaag, maar ben vandaag ook de hele dag aan 't werk voor m'n eigen bedrijfje. Dus niet echt weekend deze week (had al uitgerekend, als het einde van de week voorbij is heb ik 63 uur gewerkt deze week :nopompom: maar ach, net wel lekker vakantie gehad)
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Mrt 2014 10:53

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Morgen moet ik werken. Zomdag ga ik denk ik naar het strand of het bos met mijn vriend.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 07 Mrt 2014 10:54

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Wij gaan weer klussen, maar hopelijk kunnen we buiten lunchen :)
<<

Anoniem29

Bericht 07 Mrt 2014 10:59

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Ik moet vandaag werken van 12 tot 16. Maar daarna heerlijk weekend. Misschien ga ik na werken nog wel een klein rondje hardlopen in de laatste zonnestralen. Morgen ga ik lekker lunchen met mijn vriend in de stad (hopelijk een windvrij plekje op het terras vinden, zoals 100 andere waarschijnlijk haha). En zondag heb ik nog niets staan. Goed plan om nog wat leuks te gaan doen. Een stuk wandelen met mijn vriend ofzo en dan lekker zomers een ijsje kopen :D
<<

Anoniem111

Bericht 07 Mrt 2014 11:02

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Marin schreef:
Nee, ik heb één dagje vrij deze week, vandaag, maar ben vandaag ook de hele dag aan 't werk voor m'n eigen bedrijfje. Dus niet echt weekend deze week (had al uitgerekend, als het einde van de week voorbij is heb ik 63 uur gewerkt deze week :nopompom: maar ach, net wel lekker vakantie gehad)
Ah, das wel balen dan! Gelukkig komt er nog veel meer mooi weer aan!
<<

Anoniem119

Bericht 07 Mrt 2014 11:08

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Ja vast wel! Ik heb volgende week een bruidsfotografie workshop dus hoop dat t dan lekker mooi weer is!
<<

Mo-Lola

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 187

Geregistreerd: 11 Sep 2013 09:17

Woonplaats: h.i.a

Bericht 07 Mrt 2014 11:09

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Wij gaan morgen wat dingen in huis doen zoals spullen ophangen.
En zondag gaan we met de honden naar het strand of bos moeten even kijken.
22-10-2012 :D
<<

Anoniem32

Bericht 07 Mrt 2014 11:16

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Bummer ik moet werken in de late dienst. Dus halverwege de mooie dag kan ik gaan :palm:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Mrt 2014 11:21

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Ik heb een leuk en druk weekend! Vandaag ben ik al vrij :banaan:

Vandaag: zo even boodschappen doen, dan met de trein naar een vriendin waarmee ik een stuk ga wandelen en lunchen. Vanavond komt een andere vriendin bij mij eten, dus op tijd weer terug om te koken en daarna gezellig borrelen en bijkletsen.

Morgen: 's ochtends even hardlopen. Dan de stad in om cadeautjes te kopen en daarna lunchen met het zusje van mijn vriend. 's middags misschien nog even shoppen voor mezelf en 's avonds hebben we een housewarming/verjaardag.

Zondag: uitslapennn, en lekker naar buiten denk ik! Ik probeer al een paar dagen kaartjes te winnen voor John Legend bij Q-music voor zondag, dus ik hoop nog steeds dat ik daar zondag heen mag maar ik geloof dat dat niet meer gaat gebeuren, haha!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem91

Bericht 07 Mrt 2014 11:29

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Lise heeft morgenochtend eerst een turnwedstrijd, dus daar gaan we heen.
Voor de rest heb ik geen plannen en die ga ik ook niet maken, eerst maar afwachten hoe het met Evi gaat.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Mrt 2014 11:31

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Zondag ga ik naar een vriendin in Amsterdam. Ik gok dat we lekker naar het Westerpark gaan waar ze vlakbij woont. Heerlijk, nu al zin in!
Zaterdag heb een afspraak bij mijn ADHD-behandelaar en wat ik verder ga doen weet ik nog niet.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 07 Mrt 2014 11:41

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Heerlijk in de tuin werken! Daar ben ik de hele week al steeds mee bezig. Het is hier elke dag al lekker geweest. Maar met nog meer zon kunnen we misschien al thee drinken in de tuin.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem103

Bericht 07 Mrt 2014 11:55

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Ik moet werken :thumbdown:
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Mrt 2014 11:56

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Ja heerlijk he! Ik moet allebei de dagen vanaf 4 uur werken, maar tot die tijd ga ik heerlijk genieten in de tuin! Boekje lezen, of de tuin alvast wat meer lente proof maken. Heb toch wel weer zin in het mooie weer!
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 07 Mrt 2014 12:20

Re: Heerlijk lenteweekend in aantocht

Jaaaa, heel fijn! Ik ga vandaag hardlopen en heerlijk boodschapjes doen overal, fijn lopend en fietsend door het zonnetje :) morgen helaas werken, maar zondag ga ik gelukkig naar mijn mama toe en ga ik daar heerlijk in de tuin zitten en hardlopen over de dijken! Lente :heart:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers