Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het lucht je hart topic!

<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 21:59

Het lucht je hart topic!

Hoe is het met je? Gaat het goed? Kan het beter? Lucht hier je hart :)
<<

Anoniem51

Bericht 06 Mrt 2014 22:03

Re: Het lucht je hart topic!

Ik ben stront- stront- en strontchagrijnig. Verder gaat het wel oké., als je maar uit m'n buurt blijft :)
<<

Anoniem64

Bericht 06 Mrt 2014 22:06

Re: Het lucht je hart topic!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem64 op 06 Mrt 2014 22:56, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem60

Bericht 06 Mrt 2014 22:07

Re: Het lucht je hart topic!

Knuffel Sterrin! Wat vervelend!! :-(
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:07

Re: Het lucht je hart topic!

Dundas - Vanwaar jouw slechte humeur?
Hoe kan het, dat het niet goed is dan Sterrin? Wat rot zeg. Hoe gaat het met haar?
<<

Anoniem198

Bericht 06 Mrt 2014 22:09

Re: Het lucht je hart topic!

Wat vervelend Sterrin hopelijk kan het snel wel weer.

Ik baal dat mijn zwangerschap onverwachts een vervelende wending heeft gekregen en ik keihard van mijn zwangerschapswolk ben gedonderd.
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:11

Re: Het lucht je hart topic!

Victoria, misschien heb ik wat gemist. Wat is er dan precies? Knuffel voor jou.
<<

Anoniem51

Bericht 06 Mrt 2014 22:11

Re: Het lucht je hart topic!

Sterrin, wat een tegenvaller :snik:

Pippa, niks bijzonders, zal over een week wel weer ongesteld moeten worden. En ik pieker een beetje teveel, dus m'n hoofd draait gewoon overuren :)
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:12

Re: Het lucht je hart topic!

Vervelend, hopelijk snel een beetje rust in je hoofd! Is het thuis wel wat beter allemaal?
<<

Anoniem51

Bericht 06 Mrt 2014 22:14

Re: Het lucht je hart topic!

Het gaat. Nog veel financiële onzekerheid en over een paar dagen weer een rechtzaak in het verschiet. Als we die goed doorkomen dan komt het allemaal wel goed, maar tot die tijd is het allemaal erg spannend.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 06 Mrt 2014 22:15

Re: Het lucht je hart topic!

Wat vervelend Sterrin. Hoe komt het en wanneer zal de volgende op de planning staan? Of is dat nog onbekend?
Victoria, ik vind het ook echt rot voor jou. En dan ben je ook nog jarig vandaag :( gefeliciteerd in ieder geval. Heb je toch nog een beetje een fijne dag gehad vandaag? Kun je een beetje afleiding zoeken?

Ik ben altijd vrij op donderdag, lekker. Maar vrijdag moet ik dan altijd nog een dagje werken tot aan het weekend. Beetje jammer haha. Maar goed, als ik er eenmaal uitben is het wel weer prima.
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:15

Re: Het lucht je hart topic!

Ik zal voor je duimen Dundas.
<<

Anoniem51

Bericht 06 Mrt 2014 22:16

Re: Het lucht je hart topic!

Dank je, Pipps :)
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:17

Re: Het lucht je hart topic!

Mijn zus komt in jouw woonplaats wonen! Misschien zie ik je wel een keer!
<<

Anoniem64

Bericht 06 Mrt 2014 22:17

Re: Het lucht je hart topic!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem64 op 06 Mrt 2014 22:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem51

Bericht 06 Mrt 2014 22:20

Re: Het lucht je hart topic!

Pippa schreef:Mijn zus komt in jouw woonplaats wonen! Misschien zie ik je wel een keer!

Mijn woonplaats? Oh grappig! Waar precies?
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:22

Re: Het lucht je hart topic!

O meid, ik heb zó met je te doen als ik dit lees allemaal. Ik weet dat je hier helemaal niks aan hebt, maar je bent zo stoer, en dapper, en jouw mooie lieve dochter ook! Ik hoop dat de waardes snel groeien, ze op gaat knappen en jullie dit achter jullie kunnen gaan laten. Hele dikke knuffel voor jou.
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:22

Re: Het lucht je hart topic!

Dundas schreef:
Pippa schreef:Mijn zus komt in jouw woonplaats wonen! Misschien zie ik je wel een keer!

Mijn woonplaats? Oh grappig! Waar precies?


Ja! Nieuwbouw, boven de winkels (o.a. een Action daar geloof ik) wordt later het jaar opgeleverd.
<<

Anoniem51

Bericht 06 Mrt 2014 22:23

Re: Het lucht je hart topic!

Ohhh daar! Volgens mij is het heel mooi geworden daar, mooie plek!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 06 Mrt 2014 22:24

Re: Het lucht je hart topic!

Oh wat vreselijk naar en sneu Sterrin. :snik: Ik hoop heel hard dat ze toch snel opknapt en aan de laatste kuur kan beginnen. Heel veel sterkte! :hug:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Mrt 2014 22:26

Re: Het lucht je hart topic!

Ik werd vanochtend gebeld dat ik vanmiddag bij de chirurg terecht kon en nu sta ik op de wachtlijst voor een operatie. Het gaat ineens erg snel allemaal en nu komt de spanning van het wachten op de oproep. Ik zie er erg tegenop en toen ik in het ziekenhuis was, was het ok. Nu ik thuis ben zit ik vol met vragen.
<<

Anoniem187

Bericht 06 Mrt 2014 22:26

Re: Het lucht je hart topic!

Ja het gaat goed met me, geen last meer van mijn hersenpudding. Alleen heel moe. En ik baal stiekem want er was een hele leuke jongen die mij blijkbaar toch niet leuk vind :laughcry: Dus dat is dan weer een beetje jammerrrrr
<<

Anoniem198

Bericht 06 Mrt 2014 22:28

Re: Het lucht je hart topic!

Sterrin, ik heb je verhaal steeds gemist maar lees nu wat meer wat er aan de hand is. Heftig en steeds in angst zitten is vreselijk. Ik hoop dat je naast alle zorgen ook nog wat "leuke" afleiding hebt zodat je je zinnen wat kunt verzetten. Al begrijp ik ook dat je hoofd daar niet altijd naar staat.

Dank je wel Winegum! Mijn vriend is heel lief geweest en heeft vanochtend een ontbijtje laten bezorgen en een hele mooie bos bloemen. Verder heb ik heel veel lieve kaartjes en berichtjes.
Laatst gewijzigd door Anoniem198 op 07 Mrt 2014 10:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 22:29

Re: Het lucht je hart topic!

Girli, waaraan moet je geopereerd worden?
Serendipity, gelukkig gaat het beter nu met je! Alleen jammer van die jongen... hij weet niet wat hij mist!
Dundas, ja, ik heb het nog niet gezien, is via woningbouw, maar ik ben benieuwd!

Victoria - o jeetje. Hopelijk blijft ukkie nog wel even zitten.....
<<

Anoniem198

Bericht 06 Mrt 2014 22:29

Re: Het lucht je hart topic!

Girli, wat voor operatie moet je ondergaan? Sterkte alvast!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers