Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Positie winterjas

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 08 Sep 2013 11:19

Positie winterjas

Mijn winterjas van vorig jaar is versleten en echt aan vervanging toe. Ik heb hem net gepast en hij zit ook niet lekker met mijn buikje. Omdat ik nog de hele winter door moet en na de bevalling (ik ben half februari uitgerekend) waarschijnlijk ook nog wel een winterjas aan heb, ben ik aan het overwegen om een positie winterjas aan te schaffen. Wie van jullie heeft een positie winterjas gehad en waar moet ik op letten bij het kopen hiervan?
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 11:21

Re: Positie winterjas

Ik heb er geen één gehad, want ik vond ze behoorlijk duur voor die korte tijd.
Ik was eind maart uitgerekend en heb mijn jas de hele winter gepast. Misschien is het ook nog een optie om een goedkopere jas te kopen in een grotere maat, zodat je wat meer ruimte voor je buik hebt.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Sep 2013 11:26

Re: Positie winterjas

Ik lees even mee. Ik zit met hetzelfde. Eind februari uitgerekend en mijn oude jas pas ik echt niet meer. Ik kijk straks eerst op Marktplaats denk ik, want de jassen die ik zag zijn inderdaad behoorlijk prijzig.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Sep 2013 11:30

Re: Positie winterjas

Ik was half maart uitgerekend en heb wel een positiejas gekocht, hier op het forum. Maar de laatste weken was het echt superkoud buiten en paste zelfs die jas niet meer dicht.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem66

Bericht 08 Sep 2013 11:34

Re: Positie winterjas

Ik weet niet of je plan bent om te gaan dragen, maar anders kun je net zo goed een draagjas kopen. Die kun je tijdens de zwangerschap en met dragen aan.
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 08 Sep 2013 11:37

Re: Positie winterjas

Ik heb een positiewinterjas van Noppies maat S. Heerlijke warme jas. Ik was in maart uitgerekend en heb er de hele winter plezier van gehad. Mocht iemand interesse hebben? Ik wil hem best verkopen namelijk.

Het is deze:

http://www.kleertjes.com/noppies-jas-zw ... 15088.html

PM me even indien interesse.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 08 Sep 2013 11:43

Re: Positie winterjas

Luce: Ik moest even opzoeken wat een draagjas is haha. Ik ben niet van plan om te gaan dragen dus die optie valt af voor mij. Toch bedankt voor het meedenken!

Caroow: Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Dat ik nu een dure jas aanschaf en die straks ook niet meer pas. Vandaar dat ik twijfel.

Sanne: Ik heb daar ook aan gedacht om een goedkope jas in een grotere maat te kopen. Het probleem is alleen dat ik van mijzelf al maat 44/46 heb en ook nog eens klein ben. Jassen zijn bij mij dus al snel uit verhouding en vaak veel te lang. Zeker als ik een maat groter ga kopen. Ik ga het nog wel proberen omdat dit wellicht wel een optie is.

Moa: Die maat gaat mij helaas niet passen met mijn maat 44/46.
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 08 Sep 2013 11:47

Re: Positie winterjas

Misschien is een poncho een idee?

Een vriendin van mij droeg het ski-jack van haar man. Misschien een goedkope herenjas proberen die zijn niet getailleerd.
Afbeelding

Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Sep 2013 12:15

Re: Positie winterjas

Ik was in maart uitgerekend en ik heb wel een positiewinterjas gekocht. Daar heb ik echt heel veel plezier van gehad. Ik fiets ook altijd naar mijn werk, dus had echt wel een goede jas nodig.
Ik had een mooie mantel die wijd uitliep.
Uiteindelijk paste ik mijn winterjas van het jaar ervoor ook nog, maar deze zat veel mooier.
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 12:24

Re: Positie winterjas

Isabel_ schreef:Sanne: Ik heb daar ook aan gedacht om een goedkope jas in een grotere maat te kopen. Het probleem is alleen dat ik van mijzelf al maat 44/46 heb en ook nog eens klein ben. Jassen zijn bij mij dus al snel uit verhouding en vaak veel te lang. Zeker als ik een maat groter ga kopen. Ik ga het nog wel proberen omdat dit wellicht wel een optie is.


In dat geval zou ik inderdaad wel overwegen om een positiewinterjas te kopen. Ik had wel het geluk dat ik geen supergrote buik had, dus dat zal ook hebben meegespeeld dat ik nog in mijn winterjas kon, want het is niet een hele grote jas ofzo. Wellicht even op marktplaats kijken? En de tip van Luce vind ik ook wel goed. Als je wilt gaan dragen, kun je net zo goed een draagjas kopen.
<<

Anoniem103

Bericht 08 Sep 2013 12:29

Re: Positie winterjas

Ik heb er eentje van Mamalicious gekocht toen ik zwanger was omdat het wel echt heel koud was en ik mijn eigen jas niet meer goed dicht kreeg. Ik vond het echt heel prettig om gewoon normaal een jas aan te kunnen trekken die dicht kon.

Het is een simpele zwarte jas maat xl, als je wilt mag je hem wel overnemen.
<<

Anoniem25

Bericht 08 Sep 2013 12:34

Re: Positie winterjas

Bij mijn vorige zwangerschap was ik in januari uitgerekend en geen positiewinterjas. Achteraf had ik daar best spijt van; een poncho was toch wel erg koud en ik paste direct na de bevalling ook nog niet mijn gewone jas. Ik heb veel een trainingsjack van de voetbal van mijn broertje aangehad, die was wel prettig, maar niet echt charmant. Dus voor een volgende keer zou ik toch wel investeren in een positiejas.
<<

Anoniem 82

Bericht 08 Sep 2013 13:50

Re: Positie winterjas

Ik had er vorige keer geen, was eind oktober uitgerekend. Niet gemist ook, ging prima met een vest en poncho daarover. Nu ben ik pas half maart uitgerekend en wil ik er denk ik wel eentje, want mijn winterjas gaat nooit de hele winter passen. Alleen ze zijn erg duur, dus denk dat ik er tweedehands een probeer te kopen.
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 08 Sep 2013 17:04

Re: Positie winterjas

Ik had een jas van miss etam waar aan de onderkant geen knopen zitten.. god hoe heet zo'n jas nou....
Het is een xxl en ik doe hem weg dus mocht je interesse hebben wil ik wel een foto voor je maken?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 08 Sep 2013 18:31

Re: Positie winterjas

Ik had via mp een positiejas van noppies gekocht toen...
<<

Anoniem6

Bericht 08 Sep 2013 18:33

Re: Positie winterjas

Ik heb toevallig vandaag een via marktplaats gekocht van Mamalicious. Het is een nette mantel en was maar 25 incl verzendkosten.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 08 Sep 2013 18:34

Re: Positie winterjas

Ik paste prima in mijn winterjas van 2 jaar geleden, was een iets wijder model.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 08 Sep 2013 18:53

Re: Positie winterjas

Ik had er geen. Ik heb mijn eigen winterjas tot eind januari kunnen dragen. Ik was begin maart uitgerekend. Daarna droeg ik het vest van mijn man eronder.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem75

Bericht 08 Sep 2013 19:13

Re: Positie winterjas

Ik zoek er ook nog steeds een. Ik ben in Maart uitgerekend en ik denk niet dat ik mijn huisige winterjas dicht krijg als ik net zo'n dikke buik als bij S. krijg.

Iemand heeft mij trouwens op het oude forum een pm gestuurd maar vorige week heb ik iets te enthousiast al m'n pm's daar verwijderd! En ik weet nu niet meer van wie die pm kwam. Het ging ook over een positie winterjas. Dus als diegene dit leest wil je me nog een pm sturen?
<<

Anoniem 82

Bericht 09 Sep 2013 09:56

Re: Positie winterjas

Nog even een tip, ik zou zeker marktplaats in de gaten houden voor als je tweedehands geen probleem vindt. Scheelt een hoop geld. Ik heb al af en toe zitten kijken, en gisteren eentje gevonden voor 35incl verzendkosten, met de kaartjes er nog aan! Dus er staan soms ook nieuwe op!
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 09 Sep 2013 10:46

Re: Positie winterjas

Ik was van de jongste half februari uitgerekend, en was echt heel blij met mijn positie winterjas.
Zonder had ik het echt te koud gevonden.

(Heb dezelfde als Moa in maat XL, en hij is te koop...)
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Sep 2013 10:50

Re: Positie winterjas

Ik lees met dat je een wat grotere maat hebt, ik heb er namelijk nog 1 die te koop gaat. Maar dat is maat 38..
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Sep 2013 13:07

Re: Positie winterjas

Voor de dames met XL/XXL die de jas te koop hebben; bedoelen jullie zoiets? Rood, zwart, of zoals hieronder is voor mij prima.

Afbeelding

Zo ja, ik heb wel interesse. Ik draag momenteel 44/46, dan is XL zeker beter?
L2014 & H2017
<<

Anoniem75

Bericht 09 Sep 2013 13:32

Re: Positie winterjas

Die jas is wel echt heel leuk zeg!

Ik zoek een jas in maat 42 / L
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:10

Bericht 12 Sep 2013 13:30

Re: Positie winterjas

mzcharlotte schreef:Voor de dames met XL/XXL die de jas te koop hebben; bedoelen jullie zoiets? Rood, zwart, of zoals hieronder is voor mij prima.

Afbeelding

Zo ja, ik heb wel interesse. Ik draag momenteel 44/46, dan is XL zeker beter?


Ik heb zoiets in het zwart!
Ben nu op vakantie maar wil er volgende week wel even een foto van maken?
Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers