Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke voedingssupplementen/vitamines neem jij?

<<

Anoniem 43

Bericht 10 Mrt 2014 11:00

Re: Welke voedingssupplementen/vitamines neem jij?

Ik neem geen extra supplementen, eet gewoon gezond en gevarieerd en kom veel buiten etc.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Mrt 2014 11:45

Re: Welke voedingssupplementen/vitamines neem jij?

Ik neem ook niks extra's. Ik heb ooit een potje vitamine C gekocht, maar dat heb ik nog steeds in de kast staan. Heel soms in de winter neem ik daar iets van. Vooral als te weinig fruit eet. Ik ben geen appel eter, dus in deze periode is er weinig fruit wat ik eet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Mrt 2014 17:28

Re: Welke voedingssupplementen/vitamines neem jij?

Multivitaminen voor zwangeren, van de Kruidvat
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Mo-Lola

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 187

Geregistreerd: 11 Sep 2013 08:17

Woonplaats: h.i.a

Bericht 11 Mrt 2014 14:51

Re: Welke voedingssupplementen/vitamines neem jij?

Wegens een maagverkleining van 5 jaar terug moet ik mijn hele leven vitamine complex en vitamine B en Calcium tabletten slikken
22-10-2012 :D
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers