Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vader vriendin overleden...

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Mrt 2014 21:26

Vader vriendin overleden...

Kreeg vanmorgen een telefoontje van mijn vriendin, met het hele verdrietige nieuws dat haar vader gisteravond laat is overleden. Hersenbloeding, gevonden door politie, heel sneu allemaal.

Maar wat het allemaal nog triester maakt, ze is een jaar of 15 geleden al haar moeder verloren met een ongeluk. Bij datzelfde ongeluk (waar zij en haar zusje ook bij waren) is haar vader toentertijd in een coma geraakt voor 2 maanden. Die arme man kwam bij en is nooit meer de oude geworden. Kleine hersen beschadiging aan overgehouden, en natuurlijk bijkomen uit die coma als weduwnaar. Later heeft hij er nog veel meer problemen bijgekregen. Hij kon er (begrijpelijk) niet mee omgaan.

Ik was in de tijd voordat haar moeder overleed heel goed bevriend met haar. We zaten in dezelfde klas. Maar ik ging naar een nadere school, dus ons contact verwaterde. 3 jaar later verloor ik zelf mijn moeder, en vonden we heel erg veel steun bij elkaar. Toch verwaterde ons contact weer. Nu sinds een klein jaar onze vriendschap weer opgepakt, en het is zo vertrouwd! Allebei een rustig leven, wonen allebei samen, en zij heeft inmiddels ook een dochtertje gekregen. En nu kreeg ik vanmorgen dus dit telefoontje. Vind het zo erg voor haar!! Op je 31ste gewoon al wees zijn.... Weet niet goed waarom ik het hier neerzet, maar wilde het even kwijt.

(Niet quoten graag, wil het verhaal later misschien weghalen).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2014 21:29

Re: Vader vriendin overleden...

jemig wat erg eerst je moeder verliezen en dan je vader. Sterkte
Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 05 Mrt 2014 21:29

Re: Vader vriendin overleden...

O wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem198

Bericht 05 Mrt 2014 21:30

Re: Vader vriendin overleden...

Kreeft, wat verdrietig voor je vriendin. Ik kan mij goed voorstellen dat dit je raakt.
Sterkte!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Mrt 2014 21:31

Re: Vader vriendin overleden...

He wat heftig. Gecondoleerd en sterkte!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 05 Mrt 2014 21:43

Re: Vader vriendin overleden...

Jeetje wat heftig voor haar. Heel veel sterkte!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 05 Mrt 2014 21:54

Re: Vader vriendin overleden...

Wat heftig. Gecondoleerd en sterkte!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Mrt 2014 21:55

Re: Vader vriendin overleden...

Wat ontzettend verdrietig!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 05 Mrt 2014 22:00

Re: Vader vriendin overleden...

Moet er contant aan denken. Maandag is de crematie. Ga morgen even naar haar toe. Vandaag was ze druk om alles te regelen. Hoop dat ik iets voor haar kan doen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Mrt 2014 22:14

Re: Vader vriendin overleden...

Het enige wat je kan doen is elkaar blijven steunen. Hoe triest het allemaal ook is.

Ik zit er af en toe ook mee, want een goede vriendin heeft binnen een jaar haar moeder en vader kunnen begraven, moeder onverwachs, vader na een kort ziektebed. Soms hebben we het er nog over en in de periode er na kon ze me altijd bellen. Nu kende ik haar ouders niet, dat maakte het misschien wel een stuk gemakkelijker.
Afgelopen zomer van een andere vriendin haar vader kunnen begraven, die man kende ik wel goed en daar ben ik nog best veel mee bezig. Toch probeer ik er ook voor haar te zijn als ze me belt of ze wil het er over hebben dan is ze altijd welkom. Meer dan een luisterend oor zijn en eventueel wat kleine klusjes uit handen nemen kan je toch niet doen.
Ze moeten zelf door het proces van rouwen heen en dat doet iedereen op hun eigen manier. Je kan ze alleen hierin steunen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Mrt 2014 22:20

Re: Vader vriendin overleden...

Kreeft schreef:Moet er contant aan denken. Maandag is de crematie. Ga morgen even naar haar toe. Vandaag was ze druk om alles te regelen. Hoop dat ik iets voor haar kan doen!

Dat je laat weten/merken dat je er voor haar bent is al een hele grote steun denk ik. Heftig hoor, sterkte!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers