Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Do or don't? (haarkleur)

<<

Anoniem50

Bericht 05 Mrt 2014 16:02

Do or don't? (haarkleur)

Eigenlijk ben ik benieuwd naar jullie mening. Ik kan er een heel verhaal van maken, omdat er een verhaaltje achter zit, maar eigenlijk zou ik voor de zomer mijn haar in deze kleur willen verven. Wat vinden jullie? Do of don't? En zou het me staan? (foto kan ik plaatsen, maar geloof dat iedereen nu wel weet hoe ik eruit zie)

Afbeelding
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 05 Mrt 2014 19:07

Re: Do or don't? (haarkleur)

Ik denk niet dat ik hiervoor zou gaan als ik jou was. Wordt vaak snel te rood, en vrees dat je dan een 'Annie' effect krijgt...
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem50

Bericht 05 Mrt 2014 20:17

Re: Do or don't? (haarkleur)

Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Annie-effect. Kan wel kloppen met mijn bosje krullen, haha.
<<

Anoniem177

Bericht 05 Mrt 2014 20:23

Re: Do or don't? (haarkleur)

En onthoud heel goed, rood krijg je er heel moeilijk uit! Als je snel zat bent van je haar, dan zou ik het zeker niet doen. Rood blijft altijd weer terug komen als het weer zou verven, dat moet er echt uitgroeien
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 05 Mrt 2014 20:31

Re: Do or don't? (haarkleur)

Marley schreef:Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Annie-effect. Kan wel kloppen met mijn bosje krullen, haha.


Ja precies, moest meteen aan je krullen denken.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem50

Bericht 05 Mrt 2014 21:46

Re: Do or don't? (haarkleur)

Ik ben over het algemeen binnen een jaar zat van mijn haarkleur. Eerst moest het met alle geweld blond worden, daarna ging ik weer terug naar bruin en daar zit ik nu nog steeds. In principe een hele mooie kleur, maar zo gewoontjes. Wilde gewoon een keer opvallen, haha. Maar goed, als het er later weer moeilijk weer uit te krijgen is dan moet ik het gewoon helemaal niet doen.
<<

Anoniem177

Bericht 05 Mrt 2014 21:48

Re: Do or don't? (haarkleur)

Waarom laat je dan niet highlights zetten en daarover een spoeling met roodtint?
<<

Anoniem50

Bericht 05 Mrt 2014 21:50

Re: Do or don't? (haarkleur)

bambina schreef:Waarom laat je dan niet highlights zetten en daarover een spoeling met roodtint?


Omdat het dan door de kapper moet worden gedaan en ik heb geen kappercentjes. Ik wilde verf halen bij de kapperswinkel hier beneden.
<<

Anoniem177

Bericht 05 Mrt 2014 21:52

Re: Do or don't? (haarkleur)

Ja begrijpelijk. Maar dan zou ik al helemaal oppassen met een rode kleuring. :P
<<

Anoniem50

Bericht 05 Mrt 2014 21:57

Re: Do or don't? (haarkleur)

bambina schreef:Ja begrijpelijk. Maar dan zou ik al helemaal oppassen met een rode kleuring. :P


Heb je een voorspellende gave? Ik ook wel hoor. Ik ben zo'n kluns.

Ze had het erover dat ik de kleur moest mengen met 9% i.p.v. gebruikelijke 6%. Nou, daar ging het in mijn hoofd al mis. 30ml van beiden ging me veel beter af.
<<

Anoniem177

Bericht 05 Mrt 2014 21:59

Re: Do or don't? (haarkleur)

Waarom met 9 procent? Enig idee?
<<

Anoniem50

Bericht 05 Mrt 2014 22:06

Re: Do or don't? (haarkleur)

bambina schreef:Waarom met 9 procent? Enig idee?


Ja, omdat mijn punten te donker waren om het in één keer een egale kleur te krijgen. Ze dacht in eerste instantie aan oplichten met een spoeling, maar dacht dat 9% wel zou voldoen.

Maar die punten moeten er sowieso nog van af. Heb een aardig dood bosje krullen, vooral aan de onderkant. :redface: Er moet alleen zoveel van af dat ik het aan het uitstellen ben.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 05 Mrt 2014 22:46

Re: Do or don't? (haarkleur)

Ik zou het niet doen. Je hebt volgens mij best wel een lichte huid, daar lijkt het me niet zo mooi bij kleuren.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 06 Mrt 2014 09:47

Re: Do or don't? (haarkleur)

Ik zou het ook niet doen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 06 Mrt 2014 09:55

Re: Do or don't? (haarkleur)

Nee, zou ik in jouw geval niet doen.
Ik meen me te herinneren dat jij het vaak heel donker hebt? Waarom niet een mooie bruine kleur?
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mrt 2014 15:09

Re: Do or don't? (haarkleur)

Nee zou het ook niet doen, daar is je huid te bleek voor denk ik.
<<

Anoniem50

Bericht 06 Mrt 2014 16:22

Re: Do or don't? (haarkleur)

Iedereen is het in ieder geval met elkaar eens. :)

Toen ik 15 was heb ik het ook in ongeveer deze kleur laten verven. Puur en alleen omdat ik het zo mooi vond; Veel te bleke huid en knalkleur. Maar nu vind ik dat eigenlijk helemaal zo mooi niet meer.

Ilovethe90's, het is nu een bruine egale kleur. Hij wordt na het kleuren alleen zo snel grauw. Zoals nu zit er niets levendigs meer in de kleur. En daar baal ik dan wel weer van. Moet nodig eens naar de kapper en dan maar eens opnieuw naar de kapperswinkel om te kijken of ze ook een levendige kleur hebben. Maar dan niet in het rood.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers