Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

<<

Anoniem321

Bericht 05 Mrt 2014 12:16

Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

In navolging van de topics naar welke bestemming je wel weer eens zou willen gaan en welke niet: Welke bestemming zag je eigenlijk niet echt zitten of had je geen verwachtingen van maar is jou 100 % meegevallen?
Laatst gewijzigd door Anoniem321 op 05 Mrt 2014 14:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem321

Bericht 05 Mrt 2014 12:18

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Ik zal zelf beginnen. Voor mij is dat een bestemming dicht bij huis geweest, nl. Vlieland. Toen ik net met mijn huidige vriend een relatie had stelde hij voor een weekendje te kamperen op Vlieland. Ik zag het niet zitten maar gaf het toch een kans. Ik vond het prachtig!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2014 13:24

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Normandië, Ik ging er heen met tegenzin. Maar achteraf was het er best indrukwekkend
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mrt 2014 14:08

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Ik ga nooit met tegenzin ergens heen want anders zou ik er niet heen gaan. Maar ik had geen verwachtingen bij Bulgarije en Macedonië, en dat viel heel erg positief op. Wel op hun eigen manier met al het verval, maar ik vond t veel mooier en indrukwekkender en anders dan ik had verwacht. Sterker nog, ik had nog nooit echt over Macedonië nagedacht tot ik spontaan besloot daar heen te gaan.
<<

Anoniem321

Bericht 05 Mrt 2014 14:53

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Marin schreef:Ik ga nooit met tegenzin ergens heen want anders zou ik er niet heen gaan. .


Ik heb mijn tekst in de OP iets aangepast!

Macedonië, ik hoor er ook hele mooie verhalen over. Mijn broer en schoonzus gaan dit jaar voor de 2e keer!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Mrt 2014 14:58

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Marin, hoe vond je Azië? Ik meen me te herinneren dat Azië je een tijdje geleden ook niet echt trok.

Ik vind Rotterdam een leukere stad dan dat ik had verwacht, ook voor een weekendje weg.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mrt 2014 15:04

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Nee zonder m'n vriend was ik er waarschijnlijk nu nog niet geweest. Ik vond t heel gaaf! Op de laatste dag nog echt een culture shock gehad, toch wel overweldigd af en toe. M'n reisverslag is al bijna klaar dus dan kan je alles lezen. Maar ik vond t heel mooi en gaaf en indrukwekkend. Wil zeker nog meer van Azië zien.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 05 Mrt 2014 15:08

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 08 Aug 2016 07:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Mrt 2014 15:10

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Leuk Marin, ik ben benieuwd naar je reisverslag (met foto's :) )
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mrt 2014 15:16

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Uiteraard met foto's ;-)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 05 Mrt 2014 19:10

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Marin schreef:Nee zonder m'n vriend was ik er waarschijnlijk nu nog niet geweest. Ik vond t heel gaaf! Op de laatste dag nog echt een culture shock gehad, toch wel overweldigd af en toe. M'n reisverslag is al bijna klaar dus dan kan je alles lezen. Maar ik vond t heel mooi en gaaf en indrukwekkend. Wil zeker nog meer van Azië zien.


Leuk om te horen, dat zat ik me de afgelopen week ook al af te vragen hoe je het gevonden had. En als je nu moet kiezen tussen een reis naar de USA of een reis naar Azië: wat kies je dan?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mrt 2014 20:02

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Amerika. Daar houd ik van.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 05 Mrt 2014 21:03

Re: Welke bestemming bleek toch wel erg leuk te zijn?

Suusie schreef:Slovenië!
Niet omdat we er negatief over dachten maar meer omdat we er nooit overna gedacht hadden. Kroatië viel een beetje tegen en des te groter was de verrassing van Slovenië op de terugweg. We zijn hier dan ook vijf dagen gebleven in plaats van een nachtje.


Hier het zelfde! Geen verwachtingen, maar ik vond het fantastisch. Het is nu een van de bestemmingen waar ik heel graag weer naar terug zou willen :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron