Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Friendzone

<<

Pie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 08 Sep 2013 20:14

Bericht 15 Sep 2013 15:22

Re: The Friendzone

Het was van zijn kant al lang duidelijk. Laatst sprong de vonk ook bij mij over en heb ik een move gemaakt :angel: . Eng, maar ZO leuk :) .
I don't exactly know what it means to be ready. A cake when the oven timer goes off? Am I fully baked, or only half-baked?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Sep 2013 18:25

Re: The Friendzone

Vandaag was het weer op mtv. Mijn vriend en ik probeerden het elke keer van te voren te raden, of het wat zou worden. Maar we zaten er elke keer naast! :lol:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Zero

Bericht 25 Sep 2013 08:39

Re: The Friendzone

Nee hoor engergo.


Ik heb zelf best lang in de friendzone gezeten bij iemand, en ben er nooit uit gekomen >:(
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers