Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat droeg jij onder je trouwjurk?

<<

Anoniem62

Bericht 04 Mrt 2014 23:50

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Geen panty, want het was zomer.
Verder een torselet en kanten slip.
<<

Anoniem117

Bericht 05 Mrt 2014 01:02

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Rejoy schreef:Ik had een hele dunne huidskleurige panty met ietsje glans. Het was die dag 36 graden, maar blote benen vind ik echt niet mooi, ik heb de panty dus wel de hele dag aangehad.


Wat is er niet mooi aan zomerse zongebruinde benen? Ik vind een panty in de zomer een beetje gek staan.
<<

Anoniem237

Bericht 05 Mrt 2014 11:24

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Een maximizer, stay up kousen en een hipster.
<<

Anoniem24

Bericht 05 Mrt 2014 12:33

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Toen wij trouwde was het -5 met zeker 10 cm sneeuw dus ik had pantykousjes en een gebroken witte legging tot net onder de knie. Verder een torselet en hipster maar tijdens het eten werd ik zo misselijk doordat het torselet te strak zat rond mijn buik (ik was 8 weken zwanger) en die heb ik toen dus uitgedaan. Ook mijn legging en panty heb ik toen uit gedaan vanwege de warmte. Ik heb dus de hele avond met alleen een hipster onder mijn jurk gelopen.
<<

Anoniem28

Bericht 05 Mrt 2014 12:41

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

AnnaK schreef:
Rejoy schreef:Ik had een hele dunne huidskleurige panty met ietsje glans. Het was die dag 36 graden, maar blote benen vind ik echt niet mooi, ik heb de panty dus wel de hele dag aangehad.


Wat is er niet mooi aan zomerse zongebruinde benen? Ik vind een panty in de zomer een beetje gek staan.

Ik vind knieën sowieso al lelijke dingen en met een dunne panty lijken benen net iets mooier en egaler vind ik
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Mrt 2014 12:50

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Het kan aan mij liggen hoor, maar je ziet je benen toch helemaal niet als je een trouwjurk aan hebt? Misschien af en toe als je zit, dat je een stukje enkel ziet, maar je knieën zijn sowieso onzichtbaar toch?

♥♥
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 05 Mrt 2014 13:35

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik trouwde in de zomer en droeg alleen een slip onder mijn trouwjurk, vond het al warm genoeg! En inderdaad, niemand die mijn benen uitgebreid heeft kunnen bekijken.
2014 2016 2019
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 05 Mrt 2014 14:18

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Hold ups, kanten string/hipster geval en een torselet.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 05 Mrt 2014 17:55

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik had gewoon een jurkje, dus geen traditionele trouwjurk en mijn lingerie was duurder dan de jurk :smile:
Ik had een fuchsia roze jurkje en lingerie in dezelfde kleur met kant, een string en een bh, echt prachtig vond ik. Daarnaast had ik een wit onderjurkje aan zodat mijn jurkje mooi glad viel. Het sneeuwde en hagelde die dag en ik had een knielang jurkje en nude kleurige peeptoe pumps. Ik had daarom huidskleurige panty's aan, speciaal voor peeptoe's, dus open bij de teen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 05 Mrt 2014 21:42

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik droeg een hipster en een strapless bh. Geen kousen, daar was het veel te warm voor. Die blote benen zie je toch amper onder een lange jurk.
3 mooie meiden!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Mrt 2014 22:43

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

AnnaK schreef:
Rejoy schreef:Ik had een hele dunne huidskleurige panty met ietsje glans. Het was die dag 36 graden, maar blote benen vind ik echt niet mooi, ik heb de panty dus wel de hele dag aangehad.


Wat is er niet mooi aan zomerse zongebruinde benen? Ik vind een panty in de zomer een beetje gek staan.

Moet jenatuurlijk wel net die prachtige zongebruinde benen hebben. En ikvind knieen ook niet mooi. Wist niet dat er nog meer mensen dit nket mooi vinden.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 05 Mrt 2014 23:07

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Elliot schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar je ziet je benen toch helemaal niet als je een trouwjurk aan hebt? Misschien af en toe als je zit, dat je een stukje enkel ziet, maar je knieën zijn sowieso onzichtbaar toch?


ik heb wel foto's waarop er een stuk scheenbeen te zien is bijvoorbeeld. Als je hele mooie egale bruine benen van jezelf hebt is dat niet erg, maar mijn benen zijn a. niet egaal en b. niet bruin. En ik denk trouwens dat dit voor de meeste mensen zo geldt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Mrt 2014 10:49

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Mooie witte benen kunnen ook prima hoor :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 06 Mrt 2014 10:52

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Een torselet en een slipje :P

Van mezelf heb ik het al snel warm en ik wilde onder die jurk geen broeierig effect creëren. Ik vond het fijn om gewoon met blote voeten in mijn schoenen te kunnen. Had wel voor die tijd een kleurtje opgedaan zodat ik geen melkflessen had.
Na de receptie heb ik mijn schoenen uitgedaan en ben ik op teenslippers verder gegaan.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 06 Mrt 2014 10:52

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik had witte holdups aan, een slipje en een korset.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 06 Mrt 2014 10:53

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Poppy schreef:Waar koop je dat soort bruidsondergoed eigenlijk?
Torselet meteen in de zaak gekocht waar de jurk ook vandaan kwam. Als slip/hipster had ik er eentje van Sloggi, helemaal naadloos en dat zat heerlijk. Ik had dus geen bijpassend setje.
<<

Anoniem 43

Bericht 06 Mrt 2014 11:50

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 06 Mrt 2014 11:59

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Deze hold ups van de hema in het naturel, maar ja ik trouwde in februari dus was lekker warm
http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... nl_4052588

Huidkleurig naadloos broekje en witte strapless bh
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Mrt 2014 15:46

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Een witte simpele huidskleurige bh (gewoon 1 die ik al had), een wit naadloos slipje van de hunkemoller van gladde stof en een panty van de V&D. Simpel en goedkoop dus. (ik had nog wel een leuk setje gekocht om thuis aan te doen :angel: ).
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 06 Mrt 2014 16:24

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik had een torselet aan met bijpassende hipster. Geen panty, ik hou van blote benen :smile: En het was vlak na onze vakantie, dus ik was nog lekker bruin!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 06 Mrt 2014 19:30

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Rejoy schreef:
Elliot schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar je ziet je benen toch helemaal niet als je een trouwjurk aan hebt? Misschien af en toe als je zit, dat je een stukje enkel ziet, maar je knieën zijn sowieso onzichtbaar toch?


ik heb wel foto's waarop er een stuk scheenbeen te zien is bijvoorbeeld. Als je hele mooie egale bruine benen van jezelf hebt is dat niet erg, maar mijn benen zijn a. niet egaal en b. niet bruin. En ik denk trouwens dat dit voor de meeste mensen zo geldt.


Daarom had ik voor de bruiloft een zonnebankkuur gevolgd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Mrt 2014 20:05

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

ik had mijn lingerie bij de bruidszaak gekocht
verder had ik huidkleurige pantykousen en jarretels aan. En een onderbroek en torselet. Daarna nooit meer aangehad
Afbeelding
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 06 Mrt 2014 20:31

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik had een gewone panty (van de zeeman :razz: ), hold-up vond ik vreselijk.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem80

Bericht 06 Mrt 2014 21:02

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik trouwde in December en er lag sneeuw. Ik had een zwarte panty aan, een zwart kanten hipster en een marie-jo bh die duurder was dan mijn jurk haha. In september was ons trouwfeest toen alleen bh en hipster eronder. Toen was het namelijk 26 graden en was ik 21 weken zwanger.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Mrt 2014 10:20

Re: Wat droeg jij onder je trouwjurk?

Ik ben ook al 'verplicht' om onder de zonnebank te gaan haha :D

Ik ga denk voor de blote benen, en dan een slipje met lange pijpjes (van sloggi) tegen het schuren van mijn bovenbenen.
Overigens vind ik knieen (en dan vooral die van mezelf) ook lelijk.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers