Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buitenspeelschoenen

<<

Anoniem186

Bericht 04 Mrt 2014 13:01

Buitenspeelschoenen

Ik ben op zoek naar schoenen voor m'n dochter waar ze lekker mee buiten kan spelen. Ze draagt nu altijd haar gewone shoesme schoenen, maar dat vind ik eigenlijk zonde, die dingen zijn best duur.
Iemand tips waar ik goede, maar niet al te dure schoenen kan kopen?
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 04 Mrt 2014 13:20

Re: Buitenspeelschoenen

Je kan bij de Scapino kijken voor niet al te dure schoentjes voor het buiten spelen.Ik heb hetzelfde probleem, en doe nu maar haar regenlaarsjes aan, maar daar loopt ze niet heel erg fijn op.
Ik ga morgen naar de stad en dan even bij de Scapino kijken of ze daar passende schoentjes hebben waar ze lekker mee buiten kan spelen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 04 Mrt 2014 13:20

Re: Buitenspeelschoenen

Hier dragen ze graag de bergstein laarzen!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Mrt 2014 14:16

Re: Buitenspeelschoenen

N. heeft schoenen van Stups (bij Zalando te koop). Ze zitten heel goed en zijn, zeker in de sale, niet duur.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 04 Mrt 2014 20:58

Re: Buitenspeelschoenen

Annemijn schreef:Hier dragen ze graag de bergstein laarzen!

Dochter liep hier ook heerlijk op, ze trok ze net zo graag aan als haar leren laarzen.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem144

Bericht 04 Mrt 2014 21:27

Re: Buitenspeelschoenen

Schoenenreus en scapino hebben vanaf maat 24/25 ook leuke, betaalbare schoenen.
<<

Anoniem74

Bericht 04 Mrt 2014 21:28

Re: Buitenspeelschoenen

Parisienne schreef:N. heeft schoenen van Stups (bij Zalando te koop). Ze zitten heel goed en zijn, zeker in de sale, niet duur.



Hier ook stups. Alleen klaagt zoon ineens over zere voeten, dus ik denk dat ik een maatje groter moet kopen nu :)
Waren 12 euro in de sale, en best leuk.
<<

Anoniem51

Bericht 04 Mrt 2014 21:36

Re: Buitenspeelschoenen

Waarom zou je eigenlijk goede, dure kinderschoenen zou kopen en daarnaast nog een goedkoop goed paar speelschoenen, omdat je het vervelend vindt dat ze beschadigen omdat kinderen erop buiten spelen? Veel anders doen kinderen namelijk nog niet met hun schoenen... Dat is dan toch júíst zonde van de dure schoenen, of ligt dat aan mij?
<<

Anoniem186

Bericht 04 Mrt 2014 21:44

Re: Buitenspeelschoenen

Dundas schreef:Waarom zou je eigenlijk goede, dure kinderschoenen zou kopen en daarnaast nog een goedkoop goed paar speelschoenen, omdat je het vervelend vindt dat ze beschadigen omdat kinderen erop buiten spelen? Veel anders doen kinderen namelijk nog niet met hun schoenen... Dat is dan toch júíst zonde van de dure schoenen, of ligt dat aan mij?


Ik beredeneerde eerst altijd hetzelfde en dat ging prima. Maar tegenwoordig speelt ze echt veel buiten. Vandaag bijv in de speeltuin van de kinderboerderij, in het zand. Dan vind ik het handig om een paar extra schoenen te hebben.
<<

Anoniem186

Bericht 04 Mrt 2014 21:45

Re: Buitenspeelschoenen

Die stups ga ik in de gaten houden. Ze hebben nu helaas niks geschikts in haar maat.

Regenlaarzen heeft ze ook, maar daar valt ze nogal gauw mee.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Mrt 2014 21:47

Re: Buitenspeelschoenen

@Dundas Nouja ik zit er ook over te denken, en ik snap wat je bedoelt maar als ik naar de kinderboerderij met speeltuin ga met m'n zoontje dan trek ik hem liever niet z'n nieuwe shoesme schoentjes aan. Tuurlijk moet hij gewoon een peuter zijn in z'n schoenen, maar van lopen in de stad worden z'n schoenen minder lelijk dan van modder en zand :)

Edit: lol, zelfde als Jans dus
#teammaple🍁
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 04 Mrt 2014 21:49

Re: Buitenspeelschoenen

Van mij mag ze gewoon op haar dure schoenen spelen. Tot nu to moet ze elke 3 maanden nieuwe schoenen, dus echt verslijten doen ze niet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Mrt 2014 22:10

Re: Buitenspeelschoenen

Ik zou ook bij Scapino kijken. Mijn dochter heeft een paar gewone effen rode leren laarsjes van Scapino en die blijven sowieso erg mooi, mooier dan haar dure Clics, die hadden nadat ze ze een dag naar school aan had gehad al meteen kale neuzen. Ze zitten ook erg lekker volgens mij.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 04 Mrt 2014 23:12

Re: Buitenspeelschoenen

Ik heb voor Y. een paar nette schoenen voor als we weg gaan en ik er vanuit ga dat hij niet op zijn knietjes gaat zitten, bv boodschappen doen of naar de stad.

Daarnaast nog kdv/speelschoenen om ze zo maar even te noemen. Deze hebben zo'n dikke, rubberen neus. Op die neus zaten ribbels, maar die ribbels zijn er inmiddels af. Het is altijd goed zoeken naar zulke schoenen, maar ik ben zó blij met die dingen!
Afbeelding
<<

Anoniem103

Bericht 05 Mrt 2014 00:21

Re: Buitenspeelschoenen

Dundas schreef:Waarom zou je eigenlijk goede, dure kinderschoenen zou kopen en daarnaast nog een goedkoop goed paar speelschoenen, omdat je het vervelend vindt dat ze beschadigen omdat kinderen erop buiten spelen? Veel anders doen kinderen namelijk nog niet met hun schoenen... Dat is dan toch júíst zonde van de dure schoenen, of ligt dat aan mij?


Mijn kinderen komen toch echt vaak genoeg buiten zonder dat ze aan het buiten spelen zijn. Naar de winkels, op visite, bibliotheek, gewoon een rondje lopen enz.
<<

Anoniem123

Bericht 05 Mrt 2014 08:32

Re: Buitenspeelschoenen

Ik heb voor s altijd 2 paar schoenen en een stel laarsjes. De laarsjes gaan aan naar de kinderboerderij ivm de poep etc. Hij heeft 1 duur paar voor net en een goedkoop paar schoenen om buiten te spelen. En hij liep vorig jaar veel op klompjes.
<<

Anoniem186

Bericht 05 Mrt 2014 08:46

Re: Buitenspeelschoenen

Welke schoenen zijn van de scapino goed? Ik zie dr visser. Is dat wat?
<<

Anoniem123

Bericht 05 Mrt 2014 09:49

Re: Buitenspeelschoenen

S had als laatste paar een paar schoenen van dr visser. Ik ben er tevreden over.
<<

Anoniem162

Bericht 05 Mrt 2014 10:06

Re: Buitenspeelschoenen

Mijn kind heeft altijd dr. visser van scapino. Ik ben er erg tevreden over. Ga zometeen weer naar scapino want hij loopt moeilijk nu dus denk dat zijn schoenen ineens veel te klein zijn.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Char