Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jamaica of Cuba?

<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2014 15:37

Re: Jamaica of Cuba?

Ik zei toch vrij duidelijk dat als we naar J. gaan dat we excursies gaan doen en dan nog als ik alleen op het resort blijf dat begint erg irritant te worden omdat dat dat al tig keer gezegd is hier.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Mrt 2014 16:11

Re: Jamaica of Cuba?

Bali!!! Ja dat is ook echt perfect voor zulke vakanties als dat jij zoekt CL. :ja:
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2014 16:33

Re: Jamaica of Cuba?

Aziatische landen trekken me niet zo, bovendien heb je daar amper all in toch?! Bedankt voor het mee denken iig. :thumbup:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Mrt 2014 16:57

Re: Jamaica of Cuba?

Juist enorm veel all in op bali! En luxe en strand! Ik zou daar echt eens naar kijken als ik jou was.

Eerst trokken die landen mij ook niet, maar echt. Prachtig daar!
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2014 17:01

Re: Jamaica of Cuba?

Dat verbaasd me had ik nooit gedacht. Heb je misschien goede hotels, links ed voor me? Weet je wat het ook is dat Indonesie niet ver van mijn geboorteland ligt en ik liever niet naar zo'n land ga. Ik wil er ooit eens heen dus dan zou ik nu eerder voor de Cariben kiezen. Ik heb even gekeken op een reissite, maar het is duurder dan wat wij gewend zijn en dan heb ik niet eens specifiek gezocht naar minstens 4 sterren.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 28 Mrt 2014 17:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 17:27

Re: Jamaica of Cuba?

Indonesië is net zo ver van India als dat Nederland van Afrika is hoor :wink:
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2014 17:29

Re: Jamaica of Cuba?

Wat heeft Afrika ermee te maken? Ik wil hiermee duidelijk maken dat als ik ooit die kant op ga eerder voor mijn geboorteland zou kiezen snap je.
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 17:38

Re: Jamaica of Cuba?

Dat Azië zo groot is en Indonesië echt niet te vergelijken is met India. Net zoals Nederland en Afrika :-)
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 17:43

Re: Jamaica of Cuba?

Dat Azië zo groot is en Indonesië echt niet te vergelijken is met India. Net zoals Nederland en Afrika :-)
<<

Anoniem198

Bericht 28 Mrt 2014 18:10

Re: Jamaica of Cuba?

Dundas schreef:Dat Azië zo groot is en Indonesië echt niet te vergelijken is met India. Net zoals Nederland en Afrika :-)


Helemaal mee eens!!
Ben zowel in Bali als India geweest en het is echt een wereld van verschil.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mrt 2014 19:00

Re: Jamaica of Cuba?

Het gaat niet om het verschil en niet om de grootte...............zucht. Het is beide dezelfde kant op en zo is Mexico de andere kant op. Richting Azie trekt me niet en als ik er al heen zou gaan zou dat India zijn. Moet ik het nog een keer uitleggen?
<<

Anoniem51

Bericht 28 Mrt 2014 19:11

Re: Jamaica of Cuba?

Je vroeg informatie dus je gaf wel degelijk de indruk dat het je trok. Maargoed, je vroeg verschillen tussen Jamaica en Cuba, ligt ook bij elkaar in de buurt en ook 'in de buurt' van Mexico, daar oriënteer je je toch ook breder? Dat is toch ook niet één pot nat? Ik zeg niet dat je naar Bali moet, jouw keuze, maar het is wel zonde dat je het wegwuift direct op basis van vooroordelen.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2014 01:05

Re: Jamaica of Cuba?

India heeft mijn voorkeur boven anderen aziatische en oosterse landen. Snap je het nou nog niet of wil je het niet snappen?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 29 Mrt 2014 06:19

Re: Jamaica of Cuba?

caribbeanlover schreef:India heeft mijn voorkeur boven anderen aziatische en oosterse landen. Snap je het nou nog niet of wil je het niet snappen?


En jij vraagt je serieus nog af waarom mensen niet in je topics reageren om tips te geven? Wst ben je toch een naar en ondankbaar mens, bah
<<

Anoniem51

Bericht 29 Mrt 2014 07:41

Re: Jamaica of Cuba?

Ik geloof dat het eerder de vraag is of JIJ het niet snapt, of dat je het misschien niet wilt snappen, CBL. Ik dacht je te helpen en vriendelijk te woord te staan, maar kennelijk heb jij je chagrijnige pruik weer op gezet. Dan houdt het voor mij wel op. Jammer, want ik vond je oprecht leuker en gezelliger geworden, maar de laatste weken verval je weer in je oude, vijandige patroon.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2014 13:23

Re: Jamaica of Cuba?

Ik snap het wel, maar je zou toch nu wel moeten weten wat ik bedoel. Het gaat er nu toch om dat Tabbie de tip van Bali gaf en ik zei dat dat me niet zo trekt dus India heeft er werkelijk waar niks mee te maken omdat ik daar voorlopig niet heen ga. Dus het verschil qua oppervlak en land doet er niet toe.
<<

charlie

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 15:37

Bericht 30 Mrt 2014 15:45

Re: Jamaica of Cuba?

Carribeanlover; afgelopen februari heb ik, samen met mijn vriend, een rondreis gemaakt door Cuba. Na afloop van onze rondreis zijn we neergestreken in Royal Hicacos. Voor ons allebei was dit de eerste keer in een all-inclusive resort en het is ons zéér goed bevallen.

Supermooie kamers, heerlijk eten en aardig personeel. Je kunt kiezen uit een buffet, maar er zijn ook vijf restaurants waar je a la carte kunt eten. Ook is het hotel adult only.

De verhalen die je hebt gelezen kloppen ook wel. Resort verschilt natuurlijk zeer van het "echte leven" in Cuba. Tijdens onze rondreis hebben we vaak genoeg lauw water gehad in hotels/casa particulares en minder lekker eten. Als je naar Cuba wil gaan, moet je er rekening mee houden dat een 4*-hotel zoiets is als een Europees 3*-hotel. Dus onder de 3* zou ik geen hotel boeken in Cuba.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2014 16:01

Re: Jamaica of Cuba?

Ik ken dat hotel van naam, maar omdat het adult only is is die sowieso duurder dan diegen die dat niet zijn. Helaas te duur voor ons, maar wel mooi. Ik zag op Tripadvisor foto's van een krokodil aan het spit ipv een varken wat je in die Cariben vaak ziet. Beide vind ik gruwelijk, maar vond het wel raar van die krokodil. Klopt, je dient qua nederlandse maatstaven er altijd 1 ster af te halen. Dus boek je een 5 sterrenhotel in Mexico, dan is het volgens onze begrippen dus eigenlijk 4. Niet dat dat heel erg is, want dan is het nog luxe zat. Bedankt voor je tip iig.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers