Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe draag jij een sjaaltje?

<<

Anoniem331

Bericht 03 Mrt 2014 19:54

Hoe draag jij een sjaaltje?

Ik heb een leuke nieuwe outfit gekocht, met bijpassend sjaaltje. Maar ik worstel er een beetje mee hoe ik dit leuk om kan hebben. Het is een rechte sjaal, met aan 1 kant een uitlopende punt. Zodat het niet recht toe recht aan zit.

Het is een sjaaltje van een vrij dunne stof, maar dan wel weer zo lang dat als je het rond je nekt doet, het wel aardig volume heeft. Ik kan er helaas niet een foto van vinden, wat wellicht wat duidelijker geweest.

Dus; hoe draag jij je sjaaltje?


Edit; ik vond toch een afbeelding

Afbeelding
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 03 Mrt 2014 20:00

Re: Hoe draag jij een sjaaltje?

ik sla hem gewoon een keer om mijn nek. Ik draag iedere dag sjaals, vanwege kou en dikke tieten probleem :-)
Afbeelding
<<

Anoniem99

Bericht 03 Mrt 2014 20:01

Re: Hoe draag jij een sjaaltje?

Ik hang hem gewoon om mijn nek (dus 2 lange slierten naar beneden) of doe het midden van de sjaal tegen mijn nek en sla dan de 2 slierten die ik over heb, om mijn nek en probeer er dan een beetje een colshawl van de maken.

Geen idee of je mijn uitleg begrijpt, maar ik heb géén idee hoe ik het beter moet omschrijven.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Mrt 2014 20:01

Re: Hoe draag jij een sjaaltje?

En dan de uiteinden gewoon los laten hangen? Glijd het dan niet weg?
<<

Anoniem331

Bericht 03 Mrt 2014 20:02

Re: Hoe draag jij een sjaaltje?

Sienna schreef:Ik hang hem gewoon om mijn nek (dus 2 lange slierten naar beneden) of doe het midden van de sjaal tegen mijn nek en sla dan de 2 slierten die ik over heb, om mijn nek en probeer er dan een beetje een colshawl van de maken.

Geen idee of je mijn uitleg begrijpt, maar ik heb géén idee hoe ik het beter moet omschrijven.



Ja snap ik! Dan zie je dus de uiteinden niet?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers