Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe, als getrouwde vrouw, om te gaan met mannelijke aandacht

<<

Anoniem35

Bericht 06 Mrt 2014 16:01

Re: Hoe, als getrouwde vrouw, om te gaan met mannelijke aand

-ED- schreef:
Eucalypta schreef:
Harrison schreef:Ja dat heb ik ook wel Elliot! Ik ben altijd gewoon blij en vrolijk tegen iedereen, maar mannen zien dat toch snel als flirten terwijl ik er dan helemaal niks mee bedoel haha!

Nou dat, dan sta je gewoon gezellig te kletsen en húp opeens komt de vraag of je je huwelijk nog wel spannend vindt en dat zijn vrouw hem niet begrijpt.


Ik vind dat inmiddels zó afgezaagd worden.

Haha, dit herken ik ook wel. Gelukkig heb ik zelf totaal geen behoefte aan dat soort types, ik vind het altijd leuk om dan te vertellen hoe spannend het allemaal nog is in de slaapkamer, dan druipen ze snel af. Juist door dit soort situaties waardeer ik mijn relatie des te meer, het lijkt me zo vermoeiend om constant dit soort gesprekken te voeren met welwillende mannen en daar dan ook nog iets mee te moeten. Het heeft zoiets oppervlakkigs allemaal.

Oh meisje toch. En dan nu maar hopen dat ik me ga verdedigen. :cheering:

Goeie poging. Iets minder doorzichtig zou je sieren.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 06 Mrt 2014 18:35

Re: Hoe, als getrouwde vrouw, om te gaan met mannelijke aand

Tabbie schreef:Dat overkomt mij nu werkelijk nooit... dat van die foto's krijgen.

Wel eens een berichtje om iets te gaan drinken ofzo.. Misschien ben ik dan toch duidelijker dat ik niet van die aandacht gediend ben. Ondanks dat ik echt wel vriendelijk kan zijn/flirten.


Oh ja, want ik was even vergeten dat jij precies weet hoe je je in welke situatie moet gedragen. Iig: zoals je weet: op tinder kún je geen verdere fotos ontvangen. Het was alleen dat hij het zei.

Zucht.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Mrt 2014 18:57

Re: Hoe, als getrouwde vrouw, om te gaan met mannelijke aand

Zo Caro, chill out. Elliot kreeg wel een foto en ook andere in dit topic. Maar inderdaad ik doe altijd heel erg duidelijk dat ik in elke situatie precies weet hoe het moet. Wat ken je me toch goed zeg!
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 19 Mrt 2014 14:34

Re: Hoe, als getrouwde vrouw, om te gaan met mannelijke aand

Hoe gaan jullie om met mannelijke aandacht, als je in een relatie zit/getrouwd bent? Niet dat ik veel aandacht krijg na mijn idee, maar ik vind flirten wel leuk. Mijn man vind het in ieder geval niet erg.
Ik heb ook wel wat mannelijke vrienden in mijn Facebook lijst staan, geen enkel probleem voor mijn man. Klets er ook wel tegen hoor, zolang het maar niet seksueel getint is. Dan ben ik er klaar mee.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 15 Apr 2014 12:59

Re: Hoe, als getrouwde vrouw, om te gaan met mannelijke aand

Ten eerste zal ik z'n persoon niet toevoegen op facebook, heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Denk dat ik gewoon netjes zal zeggen dat ik een vriend heb, mocht hij flirterige opmerkingen maken. Als hij gewoon een beetje wil kletsen zie ik geen probleem. Het zou wat zijn als ik tijdens een feestje niet met mannen mag praten.
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Apr 2014 21:43

Re: Hoe, als getrouwde vrouw, om te gaan met mannelijke aand

Flirten vind ik tot een bepaalde hoogte gewoon oke.
Maar als het bv over gaat naar seksuele opmerkingen dan kap ik t af.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron