Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lopen

<<

Anoniem144

Bericht 04 Mrt 2014 21:30

Re: Lopen

18 maanden. Ik kreeg ook telkens die vraag , of ze nog niet liep. Net alsof alles bij ieder kindje maar zo snel moet gaan.
18 maanden was sowieso niet extreem laat. Het is wel een stuk praktischer als ze zelf kunnen lopen ( zeker omdat ze best wel flink is qua gewicht en ik toen zwanger was).
<<

Anoniem57

Bericht 04 Mrt 2014 23:06

Re: Lopen

Onze dochter liep met 15 maanden los. Vanaf 13 maanden liep ze alles met haar loopwagen.

Mijn schoonzusje vond het te langzaam gaan bij haar dochter dus die heeft vanaf 11 maanden een fysio ingeschakeld. Uiteindelijk loopt ze nu een maandje ofzo, ze is nu 19 maanden.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Mrt 2014 23:14

Re: Lopen

Maar een fysio kan toch niet oneindig blijven stimuleren tot ze lopen? Kindjes moeten er zelf ook klaar voor zijn. Wij lopen wekelijks bij de fysio met onze zoon (15 maanden) en zij ziet er echt absoluut geen graten in dat hij niet loopt. Hij loopt langs de tafel/bank etc en dat vindt zij sowieso al belangrijk. Hij zal zelf wel gaan lopen als hij daar klaar voor is.

Met 11 maanden een fysio inschakelen vind ik wel heel erg vroeg, ik laat mijn kind gewoon zijn eigen gang gaan en we zien wel waar het schip strandt.
2012 & 2016
<<

Anoniem75

Bericht 04 Mrt 2014 23:17

Re: Lopen

S.was 15 maanden toen hij zijn eerste stapjes maakte.
<<

Anoniem26

Bericht 04 Mrt 2014 23:32

Re: Lopen

Parel schreef:Mijn schoonzusje vond het te langzaam gaan bij haar dochter dus die heeft vanaf 11 maanden een fysio ingeschakeld. Uiteindelijk loopt ze nu een maandje ofzo, ze is nu 19 maanden.


Dit vind ik wel wat ver gaan eerlijk gezegd. Het komt toch bijna altijd wel goed.
Plus wat denkt zo'n fysio dan als er iemand met 11 maanden komt met zo'n vraag.
<<

Anoniem57

Bericht 05 Mrt 2014 00:20

Re: Lopen

Die fysio denkt denk ik dat hij zo wel lekker geld kan verdienen.

Uiteindelijk heeft die fysio echt geen ene fluit gedaan, ze zijn er niks mee opgeschoten, ik was en ben er nog steeds van overtuigd dat het precies zo was gegaan als ze geen fysio hadden ingeschakeld. Mijn schoonzus is soms een controlfreak.

Zelf hebben wij heel veel met L spelenderwijs geoefend, dan gingen we idd tegenover elkaar zitten en hielden we haar knuffel vast, die zij dan kwam pakken. Heel veel mensen denken dat L een snelle loper was, maar uiteindelijk liep ze met 15 maanden. Ze kon wel gelijk rennen, dat dan weer wel.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers