Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tuin

<<

Anoniem291

Bericht 28 Feb 2014 17:49

Tuin

Wij gaan binnenkort de voor- en achtertuin onder handen nemen. Hoe doen jullie daar ideeën voor op? We houden van strak maar willen niet alles dicht bestraten.
<<

Anoniem273

Bericht 28 Feb 2014 20:56

Re: Tuin

Via Pinterest, tijdschriften Home & Garden en Tuinieren (voorheen Tuin & Co).
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 28 Feb 2014 21:18

Re: Tuin

Via google, tijdschriften, pinterest, vrienden/ familie die wellicht kunnen meedenken?
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5690

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Mrt 2014 22:09

Re: Tuin

Ik zou eerst goed kijken/opschrijven wat jullie absoluut niet willen,
en dan wat jullie mooi vinden en echt graag willen (bv gras/borders etc). Hoeveel 'tuin' wil je overhouden/hoeveel wil je bestraat hebben?
Moet er nog een berging/schuurtje/afdak in?
Willen jullie een vijver/waterpartij? Ook goed kijken ivm de zon
Even goed bekijken waar je de terassen wilt hebben ivm zon(licht)
Willen of hebben jullie kinderen? Misschien dat je de ruimte dan anders wilt indelen.

En dan een beetje tekenen. Misschien dat je hem hier kunt laten zien. Of ouders even mee laten kijken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers