Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand zin om mee te zoeken naar sieraden voor dit jurkje?

<<

Anoniem168

Bericht 28 Feb 2014 15:15

Iemand zin om mee te zoeken naar sieraden voor dit jurkje?

Ik heb dit jurkje gekocht:

Afbeelding

Deze wil ik over een paar weken aandoen voor een feestje. Heb nog nooit zo'n jurkje gehad en al helemaal niet in die kleur, vandaar mijn vraag.

Wat voor sieraden passen erbij? Ik had vorige week al wel rondgekeken, maar weet het gewoon echt niet.

Qua oorbellen: moet ik er iets van groen erin hebben of juist zwart? Iets van zilver of juist meer goud?
Vind het best lastig, ik heb wel wat sieraden gezien met groen erin, maar weet niet of dat dan overdressed wordt?

Even voor de makkelijkheid: ik ben zelf niet zo'n fan van gewoon oorknopjes. Vind dat bij mij nooit zo leuk tot uiting komen.

En zouden jullie ook een armband doen of wordt dat weer truttig?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Feb 2014 18:06

Re: Iemand zin om mee te zoeken naar sieraden voor dit jurkj

Zou voor rosé kleur gaan.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Feb 2014 18:08

Re: Iemand zin om mee te zoeken naar sieraden voor dit jurkj

Zou sowieso een armband doen, gezien het jurkje korte mouwen heeft.
Als je je haar vast hebt zou ik wel oorbelletjes in doen, bij los haar hoeft het niet per se
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Feb 2014 19:39

Re: Iemand zin om mee te zoeken naar sieraden voor dit jurkj

Rosé vind ik er helemaal niet bij passen, ik zou voor zwart gaan! Een leuke feestelijke armband en mooie oorbellen. Anders evt. zilverkleurig.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem168

Bericht 28 Feb 2014 20:52

Re: Iemand zin om mee te zoeken naar sieraden voor dit jurkj

Het is de bedoeling dat ik mijn haar los draag. Bij mij is het zonde als ik het vast draag bij gelegenheden als een feestje.

Rosé kleur heb ik net naar gekeken, maar vind dat niet zo passen denk ik. Ik weet niet, vind het geen mooie match.
Iets met zwart zou inderdaad een optie zijn en eventueel zilverkleurig. Ga zo nog eens rondkijken online of ik wat leuks vind. Dan weet ik ook waar ik naar moet kijken, er is zoveel keus ook, dat ik het soms niet meer weet welke kleur ik moet nemen.

Oké dan ga ik ook voor een armband kijken. Leek me al beetje kaal misschien, zo zonder, maar wilde het toch zeker weten.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers