Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weeeeekend!

<<

Anoniem30

Bericht 27 Feb 2014 21:50

Weeeeekend!

(Bijna) weekend! Jullie plannen? :hulde:
<<

Anoniem119

Bericht 27 Feb 2014 21:52

Re: Weeeeekend!

Ja naar m'n moeder om de foto's te laten zien :banaan:
<<

Anoniem30

Bericht 27 Feb 2014 21:52

Re: Weeeeekend!

O leuk! Welkom terug trouwens - fijn gehad?
<<

Anoniem119

Bericht 27 Feb 2014 21:53

Re: Weeeeekend!

Dank je, en ja heerlijk! Hoe is het met jou?
<<

Anoniem30

Bericht 27 Feb 2014 21:54

Re: Weeeeekend!

Ik heb besloten morgen in de ochtend de Primark leeg te kopen, lekkere lunch te halen & daarna heerlijk thuis te zijn de hele middag met heel veel tijdschriften en leuke muziek op. Zaterdag ga ik een dag wat leuks doen met mijn vriend en we gaan lekker uit eten en genieten van het samen zijn! Daarna moet ik op tijd slapen, gaat vriend stappen & moet ik zondag werken, helaas!
<<

Anoniem30

Bericht 27 Feb 2014 21:55

Re: Weeeeekend!

Marin schreef:Dank je, en ja heerlijk! Hoe is het met jou?


Ruk! Functioneringsgesprek was héél positief, maar zo voel ik me niet, heb weer 24 uur erop zitten, met nog een dag te gaan, het is gewoon (nog steeds) te veel. Maar.. we zijn wel voor weekje weg in Mei aan het kijken! :cheering:
<<

Anoniem119

Bericht 27 Feb 2014 21:57

Re: Weeeeekend!

Aw zielig Pippa! Klote dat het gewoon eigenlijk te zwaar is en dat er maar niks aan gedaan kan worden. Dat is toch slecht?

Oh ja, ik heb trouwens bij terugkomst een jaarcontract gekregen :D Blij!
<<

Anoniem30

Bericht 27 Feb 2014 22:07

Re: Weeeeekend!

Nee, ze zeggen al rekening met me te houden door max 3 dagen achter elkaar te doen en max 4 per week Lief, maar als ik zoals deze week 8 uur per dag sta te draaien + de reistijd, heb ik daar weinig aan natuurlijk!

O.. wat goed!!!
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Feb 2014 22:56

Re: Weeeeekend!

Ik moet nog een dagje flink buffelen op 't werk morgen.... 't Is druk en er zijn veel afwezigen. Tot overmaat van ramp vandaag ongesteld geworden, en niet zo zuinig ook, dus had het weekend al wel een dagje eerder kunnen gebruiken. Maar goed, we zijn er bijna! En dan gaan we zaterdag lekker wijnen met vrienden :D
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Feb 2014 22:59

Re: Weeeeekend!

Nieuwe gezinnen zoeken waar ik kan werken, bluh.

Morgenmiddag is mijn schoonvader voor het laatst op zijn werk, dan gaat hij met pensioen dus daarheen voor een hapje en drankje.

Zaterdag ben ik 5 jaar samen met mijn vriend dus hopelijk wat gezelligs doen samen!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 27 Feb 2014 23:05

Re: Weeeeekend!

Ik ga helemaal niks doen! Wel kleine dingetjes (naar de supermarkt, hertjes brood geven, rondje door de stad), maar geen echte plannen. Mijn vriend heeft 4 avonddiensten op het werk dus 's avonds ga ik heerlijk bankhangen en lang douchen enzo.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 53

Bericht 27 Feb 2014 23:10

Re: Weeeeekend!

Ik doe dit weekend niet aan weekend, ik ga lekker werken!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 27 Feb 2014 23:17

Re: Weeeeekend!

Ik ga carnaval vieren :banaan:

(Al heb ik er nu nog helemaal geen zin in...)
<<

Anoniem111

Bericht 27 Feb 2014 23:27

Re: Weeeeekend!

Klussen, vier dagen lang...
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 27 Feb 2014 23:29

Re: Weeeeekend!

Ik ga dit weekend een weekendje naar Utrecht met een vriendin. Lekker shoppen, uit eten en stappen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Feb 2014 23:35

Re: Weeeeekend!

Morgen ga ik sporten en verder doe ik weinig, zaterdag carnavallen en zondag misschien sporten en verder genieten van mijn laatste vakantiedag!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 27 Feb 2014 23:51

Re: Weeeeekend!

Gefeliciteerd Marin!
Ik heb nog eventjes vakantie. We zijn dinsdagavond terug gekomen uit Glasgow en morgen vertrekken man en ik voor een nachtje naar Antwerpen :love:.
<<

Anoniem124

Bericht 28 Feb 2014 00:14

Re: Weeeeekend!

Wij hadden gepland dit weekend keukens te zoeken maar we hebben er vandaag eentje gekocht dus dat hoeft niet meer :cheers: .
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 28 Feb 2014 00:25

Re: Weeeeekend!

Morgen overdag aan school werken, daarna werken 17-22 uur;
Zaterdag wat leuks doen met mijn vriend;
Zondag overdag aan school werken, daarna werken 16.45-24.00 uur (jeej, iedereen viert dan carnaval en ik sta achter de kassa :laughcry: )
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 28 Feb 2014 00:49

Re: Weeeeekend!

Wat fijn marin, gefeliciteerd!

Ik ga naar mijn ouders, cavia's mogen daar weer heen en nog even met mijn neefjes ern nichtje knuffelern, zaterdag met een vriendin afgesproken die ik al heel lang niet heb gezien, zondag naar huis, opruimen, inpakken, schoonmasken en in de avond komt mn schoonzus nog langs met man en baby. En dan maandag vliegen!
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 28 Feb 2014 08:52

Re: Weeeeekend!

Een heeeeeelboel. Vandaag wat boodschapje in huis halen voor het weekend.
Morgen gaat mijn man naar de sportschool en neemt mijn zoontje mee naar het kdv daar, dan kan ik lekker uitslapen. Dan gaat hij de taart en mijn jas ophalen. Bij thuiskomst gaat mijn man boodschappen halen voor zondag en ga ik de sleutel halen van het zaaltje voor zondag. Later op de dag komt mijn beste vriendin die bij haar ouders logeert. Wij gaan lekker uit eten, man past op zoon.
Zondag is zoon jarig. Eerst lekker met zijn drieen ontbijten en daarna naar het zaaltje om slingers op te hangen. Dan van half twee tot half vijf het feestje. En dan is het weekend weer voorbij.
A.K.A Slaatje

]
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 28 Feb 2014 09:34

Re: Weeeeekend!

Jaaa, bijna weekend!
Vandaag nog tot 13u werken (heerlijk, die halve daagjes i.v.m. de vakantie :)).
Vanavond met vriendinnen de stad in, mijn vriend doet hetzelfde, maar dan met de mannen.

Morgen gaan we eerst kijken naar tuintegels en kunstgras, ze komen 10 maart onze hele tuin renoveren :D
Daarna gaan we onze trouwkaarten ophalen :love: en dan gaat mijn vriend naar een festival in Zaandam.
Ik blijf lekker thuis, ga het een en ander voor mijn werk doen en mijn zusje komt eten en een film kijken.
Zondag ga ik bij mijn ouders op de koffie, hardlopen en verder lekker niks!
<<

Anoniem59

Bericht 28 Feb 2014 09:44

Re: Weeeeekend!

Yeah!

Leuk dat je terug bent Marin, en dat je het naar je zin gehad hebt! Super van dat contract!

Ik ga óók de Primark leegkopen, sporten, en eten met een vriend vanavond. Morgen lekker niksen, misschien nog een stukje hardlopen, en dan komt in de avond een vriendin. Zondag uitslapen en uitslapen en ik denk ook nog wat uitslapen :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 28 Feb 2014 09:54

Re: Weeeeekend!

Ik heb niet zoveel plannen eigenlijk. Morgen even naar oma en zondag bij R. langs en daarna met R.'s vriendin uit eten :)

♥♥
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 28 Feb 2014 10:59

Re: Weeeeekend!

Gefeliciteerd trouwens Marin! Dat moet een lekker gevoel zijn :ja:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers