Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huisman in GoT

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Feb 2014 08:53

Huisman in GoT

Ik kijk echt al uit naar 7 april, nu ook helemaal nu Michiel Huisman erin mee speelt :D

En ik vind deze opmerking zo leuk en daarvoor moest ik gewoon een topic openen :smile: :

"Er zitten zo veel gestoorde personages in Game of Thrones, dus je wist dat er meer Nederlanders zouden komen."
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 27 Feb 2014 11:39

Re: Huisman in GoT

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Ik vind Carice ronduit irritant in GoT, dus ik ben beetje sceptisch. Lekker vooroordeel van mij. Ik ben benieuw. Ik vind het wel erg jammer dat ze hem niet meer op het karakter hebben laten lijken. Ik had begrepen dat de vorige acteur om die reden is vervangen door Michiel maar ik zie in hem ook nauwelijks overeenkomsten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Feb 2014 11:45

Re: Huisman in GoT

Ja ik ben ook wel benieuwd. Nu vind ik hem in Treme en Nashville al veel en veel beter dan Carice en haar accent. Dus dat scheelt natuurlijk, hij is daar al zo lang aan de slag.

Plus, ik vind hem knap!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 02 Mrt 2014 17:21

Re: Huisman in GoT

Oh ik wist niet dat Michiel mee gaat spelen in GoT. Leuk! Ik kijk verder ook echt al tijden uit naar het volgende seizoen, ben zo benieuwd!
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers