Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


werk/laptoptas

<<

Anoniem28

Bericht 26 Feb 2014 22:20

werk/laptoptas

Ik zoek voor mijn werk een nieuwe tas. Mijn 13inch laptop moet erin passen en ik zou ook graag extra vakken willen hebben waar ik een smalle map of a4 papieren rechtop in kan doen. Mooiste zou zijn als ie dan ook nog extra vakjes heeft voor mijn bammetjes of wat andere spullen die ik mee moet nemen. Tas moet het liefst van (een fleurige) stof zijn, Budget weet ik niet zo goed, maar meer dan 50 á 75 euro wil ik er sowieso niet aan uitgeven.

Tips voor goede site's of goede verkoopadressen?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 26 Feb 2014 22:25

Re: werk/laptoptas

Ik heb een rugtas van Dakine, vrolijke motiefjes en lekker veel opberg ruimte.
Of zoek je een schoudertas?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Feb 2014 22:26

Re: werk/laptoptas

Zowel ik als mijn zusje hebben een tas van Targus:
Afbeelding

Mijn tas is inmiddels 8 jaar en vrij intensief gebruikt en nog best netjes.

Te koop via oa. bol.com, ze zijn er in verschillende prijscategorieën.

Edit: een rugtas zodat je de last over 2 schouders kan verdelen. Op het werk hebben we een schoudertas, maar dat vind ik een behoorlijke last aan 1 schouder.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem28

Bericht 26 Feb 2014 22:30

Re: werk/laptoptas

MissEnergy: die je laat zien vind ik echt vreselijk, sorry.

Ik vind zoiets leuk:

Afbeelding

en dan met zo'n soort indeling:

Afbeelding
<<

Anoniem99

Bericht 26 Feb 2014 22:40

Re: werk/laptoptas

Moet 'ie toevallig mee op de fiets? Ik vind dus een tas van Basil heel erg leuk, waaraan je niet ziet dat het een fietstas is. Die hebben ze in erg veel leuke printjes!
<<

Anoniem28

Bericht 26 Feb 2014 22:45

Re: werk/laptoptas

Nee, ik zit vooral heel veel in de auto en kom veel bij mensen thuis.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 26 Feb 2014 23:07

Re: werk/laptoptas

Ik heb 2 jaar geleden een tas gekocht via lataza.nl. Daar staan echt heel veel soorten op. Ik heb er zelf een van het merk Sushi. Heeft van binnen drie vakken. Middelste voor laptop en twee anderen. Past prima A4 papier in.

Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 26 Feb 2014 23:31

Re: werk/laptoptas

Ik heb er ook al 1,5 jaar 1 van het merk Sushi en die bevalt goed. Ik neem er altijd een laptop, schrijfblok en andere dagelijkse spullen in mee.
<<

Anoniem198

Bericht 27 Feb 2014 17:39

Re: werk/laptoptas

Lataza en Bol.com hebben veel keuze wat laptoptassen betreft.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Feb 2014 00:20

Re: werk/laptoptas

Ik heb een leuke gebloemde laptoptas waar ik niks mee doe. Ik zal morgen eens kijken of ik hem kan vinden en foto's maken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Feb 2014 12:20

Re: werk/laptoptas

Kijk eens op www.travelbags.nl ik heb daar jaren terug mijn laptoptas gekocht. Was er een van american tourister. Nog steeds een prima tas. Gekocht in 2006 alleen het hengsel is nu kapot.

Inmiddels heb ik een Rugtas gekocht een met blokjes van eastpak. Wel een beetje lomp maar ideaal in gebruik en daar kan veel zooi in. Merkte dat ik toch last van m'n rug kreeg bij een schoudertas.
2015 💙
<<

Anoniem28

Bericht 28 Feb 2014 12:24

Re: werk/laptoptas

Prosecco schreef:Ik heb een leuke gebloemde laptoptas waar ik niks mee doe. Ik zal morgen eens kijken of ik hem kan vinden en foto's maken.

Ik ben benieuwd prosecco! Ik heb er nu wat gevonden van dakine, die vind ik eventueel ook wel wat.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 05 Mrt 2014 11:29

Re: werk/laptoptas

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Dit is de tas
<<

Anoniem28

Bericht 05 Mrt 2014 11:41

Re: werk/laptoptas

Die is wel super leuk! Naar zoiets ben ik inderdaad op zoek. Hoe groot is het laptopvak? En past er een dikke agenda en event. wat papieren in het vakje ernaast? En wat wil je ervoor hebben? Zal wel pakketpost worden denk ik hè?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 05 Mrt 2014 11:53

Re: werk/laptoptas

Het heeft een groot vak met tussenschot. Daarop zit een vakje en telefoon gedeelte. Het deel voor je laptop sluit je af met een klittenbandje. De tas heeft ook een voorvak met rits.
Is te gebruiken met de korte hengels en met de lange die er bij zit.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 05 Mrt 2014 11:56

Re: werk/laptoptas

Rejoy schreef:Die is wel super leuk! Naar zoiets ben ik inderdaad op zoek. Hoe groot is het laptopvak? En past er een dikke agenda en event. wat papieren in het vakje ernaast? En wat wil je ervoor hebben? Zal wel pakketpost worden denk ik hè?


Het is idd pakketpost, of evt afhalen als we bij elkaar in de buurt wonen.

Ik heb de tas nu even biet bij de hand, maar een normaal formaat laptop past er in. Die extra grote (is dat 17 inch?) Passen niet.

Een agenda en wat papieren passen er zeker bij.

Qua prijs dacht ik aan 10 euro excl verzenden.
<<

Anoniem28

Bericht 05 Mrt 2014 12:02

Re: werk/laptoptas

Ik stuur je ff een PM!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers