Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geurtje via internet bestellen

<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 26 Feb 2014 14:51

Geurtje via internet bestellen

Heeft iemand wel eens een geurtje via het internet besteld? Ik wil graag een geurtje van Burberry maar vind hem in de winkel te duur. Op internet vind ik ze stukken goedkoper maar weet niet hoe betrouwbaar de site's zijn.
Welke website raad jij aan?
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Anoniem64

Bericht 26 Feb 2014 15:07

Re: Geurtje via internet bestellen

Mijn zusje besteld bij parfumoutlet. Zelf geen ervaring mee, maar zij is tevreden. Oh, en ze zegt net dat ze vaak tegen het weekend acties hebben bijvg geen verzendkosten.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 26 Feb 2014 16:01

Re: Geurtje via internet bestellen

Thanks! Geurtje is daar zelfs nog goedkoper!
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 26 Feb 2014 16:52

Re: Geurtje via internet bestellen

Parfumoutlet is inderdaad een prima website!
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 26 Feb 2014 18:13

Re: Geurtje via internet bestellen

Ook laatst voor mijn vriend 100ml kouros besteld duurde even vanwege dat ze hem moesten bestellen.
Maar netjes mail gehad dat het wat langer duurde maar scheelde ook 30 euro met in de winkel!!
En bezorgkosten zijn laag , ook fijn!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers