Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moderubriek #3: Daily office wear

<<

Anoniem23

Bericht 26 Feb 2014 10:09

Moderubriek #3: Daily office wear

Daily office wear
Heb jij dat nou ook elke ochtend? Je komt half slapend je bed uitgerold en wat moet je vandaag nou weer naar kantoor aantrekken?! Het moet zakelijk en representatief zijn maar je wilt je ook wel een beetje jezelf voelen en niet alleen maar mantelpak.

Afbeelding


De basis
’s Ochtends heb je weinig tijd, want ja.. nog één keer snoozen heeft er voor gezorgd dat je nu eigenlijk binnen 5 minuten moet douchen, ontbijten én aankleden, aaaah!

*weg*

Gelukkig hoef je niet lang meer na te denken want met deze basis stukken kom je elke dag weer makkelijk en snel de deur uit, maar kun je eindeloos variëren om zo je eigen stijl te kunnen behouden en zonder het gevoel er elke dag weer hetzelfde uit te zien.

*Weg*

De items die ik iedereen aan kan raden om in ieder geval aan je zakelijke kast toe te voegen zijn:
- Een zwarte pantalon
- Een gekleurde pantalon
- Een kokerrok
- Een mooi long sleeve T-shirt
- Een witte blouse
- Een speels blouseje/shirtje
- En niet te vergeten een zwart colbertje

Al deze items kunnen bij elkaar gedragen worden (niet allemaal tegelijk, haha!) zonder eruit te zien alsof je je in het donker aangekleed hebt! De key is veel afwisselen; zo zie je er met 7 kledingstukken elke dag weer uit alsof je een eindeloze kledingkast hebt en ben je binnen no time de fashionista van kantoor.

Een greep uit de eindeloze mogelijkheden:

*weg*

Dit zijn heel basic outfits maar toch voel ik me hier elke dag weer fijn in, het zit lekker en ik voel me vrouwelijk maar toch representatief en zakelijk. Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben!

Waar te kopen?
De kledingstukken kun je in bijna elke winkel wel kopen dus je kunt gewoon bij je favoriete (web)winkel terecht. Ik ben groot fan van Asos dus ik heb wat basisstukken uitgezocht van heel goed betaalbaar tot wat hogere prijsklasse, maar allemaal verkrijgbaar bij Asos.

*weg*

Ik hoop dat jullie zelf ook wat leuks kunnen vinden bij Asos of bij je eigen favoriete winkel en voortaan binnen 3 minuten gekleed zijn voor weer een dag op kantoor!

Binnenkort zal ik meer vertellen over (de kracht van) accessoires in combinatie met basic stukken!

____________________________________________________________________________________________________
Benieuwd naar de andere delen uit deze rubriek?

Deel 1: How to handle lang haar
Deel 2: Routine voor basismake-up
Deel 4: Fashion trend report fall 2014
Deel 5: Eyeliner
Deel 6: Outfits van €100,- of minder
Deel 7: Tips en ideeën voor verschillende soorten haar
Deel 8: Basis oogmake-up
Deel 9: Face shaping
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Feb 2014 10:17

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Leuk gedaan Harri!!
<<

Burgemeester Bo

Bericht 26 Feb 2014 10:32

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Wat een leuk stuk Harrison! Nou kan ik me eindelijk als een nette en hippe burgemeester kleden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2014 10:35

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Leuk idd! Ik heb er verder niks aan, aangezien ik voor de klas gewoon mn relaxte kloffie aan heb meestal, maar handig voor de kantoorgangers onder ons :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 26 Feb 2014 10:40

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Haha dank jullie wel! Ik vond het super leuk om te doen.
En voor de klas een keer heel netjes gekleed en streng doen kan ook leuk zijn toch Bliss :P. Bril op, haar in een knot en de zweep er over, haha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2014 11:01

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Haha laat ik dat maar niet doen, ik hoor al regelmatig dat kinderen mij streng vinden :P Dan durven ze straks helemaal niet meer naar school!
❤ 7 juni 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 26 Feb 2014 11:02

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Haha wat leuk! Een aantal combi's zijn helaas niet zakelijk genoeg voor mijn werk, maar vind ze wel allemaal leuk eruitzien en krijg weer nieuwe inspiratie hierdoor voor combi's!
<<

Anoniem23

Bericht 26 Feb 2014 11:03

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Haha ohh nou jasje er overheen en dan is het al beter toch?
<<

Anoniem29

Bericht 26 Feb 2014 11:36

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Leeeuk Harri!

Ik heb ook weer een leren kokerrok gekocht maar nog niet aangehad. Beetje gek met een mooie blauwe supermarktblouse erop hahaha. Ik ga in het weekend gewoon voor de zakelijke look :P

Maar echt leuke en goede tips :D
<<

Anoniem315

Bericht 26 Feb 2014 11:44

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Superleuk Harri! Dit geeft weer inspiratie. Kan ook prima voor de klas, eigenlijk :thumbup:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 26 Feb 2014 11:54

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Ik kan alleen maar denken, wat ben jij mooi!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 26 Feb 2014 11:54

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Intoxicated schreef:Leeeuk Harri!

Ik heb ook weer een leren kokerrok gekocht maar nog niet aangehad. Beetje gek met een mooie blauwe supermarktblouse erop hahaha. Ik ga in het weekend gewoon voor de zakelijke look :P

Maar echt leuke en goede tips :D

Hahaha dat zou ik best tof vinden, upgraden die supermarktlook!
<<

Anoniem23

Bericht 26 Feb 2014 12:02

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Exogenesis schreef:Superleuk Harri! Dit geeft weer inspiratie. Kan ook prima voor de klas, eigenlijk :thumbup:

Ja vind ik ook wel! Met een speelse ketting er bij ofzo is het alweer een stuk kindvriendelijker.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Feb 2014 12:08

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Leuk stuk! Bij Topvintage hebben ze ook leuke kokerrokken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 26 Feb 2014 12:55

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Super leuk Harri! Ik was me toevallig 10 minuten voor ik dit topic opende aan het afvragen wat ik in hemelsnaam aan moet als ik iets zakelijks aan moet (ik geef binnenkort trainingen op mijn werk en dan moet ik er natuurlijk wel representatief uitzien) Hier kan ik wel wat mee!
<<

Anoniem318

Bericht 26 Feb 2014 13:29

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Wat leuk gedaan! Ik heb ook zo'n leren kokerrok, maar heb hem nog maar 1 keer aangehad. Moet er erg aan wennen, vind zo'n leren rok toch wel erg sexy (voor mijn doen). Maar hem niet dragen is ook zo zonde! Hij staat jou heel mooi trouwens.
<<

Anoniem23

Bericht 26 Feb 2014 13:57

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Ik moest ook even wennen aan kokerrokken maar nu draag ik ze heel graag! Het fietst alleen echt helemaal kut, haha!

Leuk dat jullie het leuk vinden :D.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Feb 2014 20:13

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Ja maar Harri, jou staat ook natuurlijk alles geweldig!

Stiekem lijkt het mij trouwens best leuk om op een kantoor te werken waar je er echt netjes bij moet lopen.
Heb nog nooit dat soort werk gehad, kan altijd gewoon lekker in spijkerbroek, maar soms lijkt dat me echt leuk. Geen idee waarom eigenlijk, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem57

Bericht 26 Feb 2014 20:17

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Leuk geschreven, leuk gedaan!
Jij ziet er alleen in een jutezak nog piekfijn uit!
<<

Anoniem29

Bericht 26 Feb 2014 21:20

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Eigenlijk moet ik gewoon ook zo'n oma/rokzadel hebben hahahaha. Volgens mij fiets dat zoveel fijner met een koker rok of strakke broek.

Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 26 Feb 2014 21:44

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Harrison schreef:Ik moest ook even wennen aan kokerrokken maar nu draag ik ze heel graag! Het fietst alleen echt helemaal kut, haha!

Leuk dat jullie het leuk vinden :D.


Ik heb ook 3 kokerrokken, maar ik heb ze eigenlijk nooit aan omdat ik er niet aan kan wennen. Misschien toch maar weer eens proberen n.a.v. je topic, erg leuk gedaan!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Feb 2014 22:36

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Super leuk Har! Thanx! Hier is het iedere dag ellende, ik moet dan ook al 's avonds weten wat ik de andere dag aan doe anders heb ik geen tijd meer en is het stress!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Feb 2014 22:38

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Trouwens, jouw haar is tegelijkertijd met mijn haar (te) kort geknipt, zie dat jouw haar ineens ook weer heel lang is!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2014 22:40

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

SoGood schreef:Super leuk Har! Thanx! Hier is het iedere dag ellende, ik moet dan ook al 's avonds weten wat ik de andere dag aan doe anders heb ik geen tijd meer en is het stress!


Ja dat heb ik ook haha, als ik het 's morgens nog moet beslissen, kom ik echt te laat op het werk!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 26 Feb 2014 23:24

Re: Moderubriek #3: Daily office wear

Jaa wat ben ik blij dat het eindelijk een beetje langer is. Hoe lang is jouw haar nu? Ik heb het na die keer kortwieken nog 2 keer geknipt.

Ik bedenk eigenlijk nooit van te voren wat ik aan doe, zou ik wel moeten doen haha!
En zo'n zadel lijkt me ook wel wat inderdaad!
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers