Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zaterdagavond..

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Feb 2014 09:48

Re: Zaterdagavond..

Ik vind dit ook niet echt klinken als GHB. Mijn ervaringen met GHB intoxicaties zijn heel anders dan wat TO beschrijft aan klachten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem32

Bericht 26 Feb 2014 10:31

Re: Zaterdagavond..

Accchhh jee wat ontzettend naar en schrikken ook.
Heel veel beterschap!
<<

Anoniem168

Bericht 26 Feb 2014 11:24

Re: Zaterdagavond..

Zow hé, dat is wel echt schrikken. Wat heftig! Heel veel beterschap gewenst. En ik snap dat je ervan baalt dat je nu niet kan gaan carnavallen. :hug:
<<

Anoniem35

Bericht 26 Feb 2014 12:12

Re: Zaterdagavond..

Ach, ik pluk regelmatig mensen met iets teveel ghb van de vloer en krijg daarvoor betaald.

En dat ziet er soms best verschillend uit, wat to beschrijft kan prima in mijn beleving, maar ik was er natuurlijk niet bij.

Maar goed, Lady komt het ook tegen en die denkt van niet.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Feb 2014 13:17

Re: Zaterdagavond..

Joh, wat naar! Hopelijk kom je er achter wat het was en zo niet, dan hoop ik in elk geval dat je je gauw weer lekkerder gaat voelen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Feb 2014 14:36

Re: Zaterdagavond..

We kunnen allemaal wat denken maar niemand van ons is er bij geweest natuurlijk. Ik zat me later nog wel te bedenken dat ik natuurlijk de extreme gevallen zie, die acute zorg nodig hebben. Bij ons zijn ze of zo comateus dat we ze moeten intuberen en beademen of ze gaan zo compleet door het lint dat de politie moet komen om ze in bedwang te houden. Ik heb ze als gorilla's op de brancard zien dansen, ik heb ze compleet vast moeten binden met drie man politie er (letterlijk) bovenop en we zien ze hier helaas ook wel eens overlijden. De middenweg, wat Serendipity natuurlijk gehad kan hebben, daar heb ik weinig ervaring mee.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 26 Feb 2014 14:44

Re: Zaterdagavond..

Jeetje! Wat heftig zeg! Ga je nog naar de huisarts?
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Anoniem 53

Bericht 26 Feb 2014 15:15

Re: Zaterdagavond..

Wat heftig, klinkt doodeng! Hoe voel je je nu, ben je nog naar de huisarts geweest?
<<

Anoniem187

Bericht 26 Feb 2014 15:37

Re: Zaterdagavond..

Nee, ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Ik twijfel ook nog heel erg of ik er heen moet gaan, dan blijf ik er mee bezig. Zit nog even in dubio.
Ik heb vandaag geprobeerd om weer wat uurtjes te werken en heb het 4.5u volgehouden.. En het valt me nog best mee hoe moe ik ben gelukkig.

Nog even over GHB, ik weet ook niet of het dat is hè. Ik hen 0.0 ervaring met GHB, ik weet niet exact hoe ik heb gereageerd.. Nogmaals, misschien was het wel kortsluiting in mijn hoofd.
<<

Nel

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:55

Bericht 26 Feb 2014 15:53

Re: Zaterdagavond..

Als er GHB in je drinken zit, dan proef je dat wel. Dat is zó zout. En helemaal als er zoveel in zit dat je out gaat plus als je niet veel gedronken hebt.
Sterkte.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Feb 2014 21:03

Re: Zaterdagavond..

Wat heftig Serendipety..lijkt me een eng idee. Sterkte!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem44

Bericht 28 Feb 2014 13:41

Re: Zaterdagavond..

Eucalypta schreef:Ach, ik pluk regelmatig mensen met iets teveel ghb van de vloer en krijg daarvoor betaald.

En dat ziet er soms best verschillend uit, wat to beschrijft kan prima in mijn beleving, maar ik was er natuurlijk niet bij.

Maar goed, Lady komt het ook tegen en die denkt van niet.

De hele beleving is echt anders bij GHB, dat jij mensen van de vloer plukt wil natuurlijk niet zeggen dat je begrijpt wat er in hun hoofden omgaat, zelf kan ik dat aardig inschatten, omdat ik zélf ervaring heb met GHB.
<<

Anoniem198

Bericht 28 Feb 2014 13:52

Re: Zaterdagavond..

Nel schreef:Als er GHB in je drinken zit, dan proef je dat wel. Dat is zó zout. En helemaal als er zoveel in zit dat je out gaat plus als je niet veel gedronken hebt.
Sterkte.


Dit is echt onzin. Als het met cola vermengd wordt proef je er echt niks van. En dit kan ik helaas uit eigen ervaring zeggen.

Serendipity, of je wel of geen ghb in je drinken hebt gehad het blijft een ontzettend vervelende ervaring.
Ik hoop dat je deze ervaring een plekje kunt geven en nog wel met een veilig gevoel uit durft te gaan!
<<

Anoniem187

Bericht 22 Apr 2014 20:18

Re: Zaterdagavond..

Even een update. Enkele weken geleden ben ik bij de huisarts geweest omdat ik nog steeds heel veel last heb van hoofdpijn en zeer moe ben. Op advies van de huisarts heb ik toen anderhalve week halve dagen gewerkt, zwaardere pijnstillers gebruikt en naar de fysio gegaan om mijn nek te laten los masseren.
Dit zet(te) echter geen zoden aan de dijk. Vanochtend weer de huisarts gebeld omdat ik de hoofdpijn echt zwaar zat ben. Het belemmert mij gewoon te veel in mijn dagelijks leven, moet veel dingen afzeggen vanwege de hoofdpijn of ik haak ik eerder af of probeer de tijd uit te zitten en heb ik echt bonkende hoofdpijn. Allemaal niet tof. Op het werk moet ik mijn best doen om mijn ogen open te houden omdat ik zo moe ben en dan ook weer die hoofdpijn erbij.. Arrrgghhhhh. D
De huisarts dacht dat het vast wel psychisch was, maar dat is het gewoon echt niet. Of tenminste, ik zou niet weten waarom het psychisch zou zijn er is niets waar ik mee zit of over pieker. Nu moet ik ceasertherapie gaan volgen (in overleg met de fysio) en ze heeft me doorgestuurd naar de neuroloog in het ziekenhuis. Daar belde ik vanochtend heen, kan ik er morgen al terecht!
Ik hoop natuurlijk dat ze niets gaan vinden want dan heb ik 'iets'. Maar van de andere kant, vind maar iets.. Dan weet ik wel waar ik aan toe ben.

Oftewel: het hele verhaal loopt nog steeds..
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 22 Apr 2014 22:18

Re: Zaterdagavond..

Heftig zeg en wat vervelend dat je nog steeds met de hoofdpijn zit. Aan de ene kant "hopen" dat de neuroloog wat vindt, zodat ze jou kunnen helpen. Aan de andere is dat natuurlijk ook confronterend.

Veel succes en sterkte!
<<

Anoniem187

Bericht 23 Apr 2014 09:04

Re: Zaterdagavond..

Bedankt Fayebella!
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Apr 2014 11:34

Re: Zaterdagavond..

Sterkte!
<<

Anoniem315

Bericht 23 Apr 2014 11:37

Re: Zaterdagavond..

Sterkte en succes :hug:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 23 Apr 2014 14:06

Re: Zaterdagavond..

En? Ben je al geweest?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem253

Bericht 23 Apr 2014 16:11

Re: Zaterdagavond..

Wat fijn dat je al zo snel terecht kunt.. Succes!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 23 Apr 2014 20:24

Re: Zaterdagavond..

Wat vervelend dat je er nog zo'n last van hebt! Hopelijk komen ze er snel achter wat het is, want dan kunnen ze (hopelijk) ook snel weten hoe te behandelen!
<<

Anoniem86

Bericht 23 Apr 2014 20:51

Re: Zaterdagavond..

Hoe was het bij de neuroloog?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Apr 2014 20:58

Re: Zaterdagavond..

jemig dat je nog steeds z'n last hebt. Hoe was het bij de neuroloog
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 28 Apr 2014 21:26

Re: Zaterdagavond..

Late reactie!
Neuroloog heeft me doorverwezen naar Cesar Therapie omdat ik alles verkrampt doe van de pijn aan mijn hoofd die doortrekt naar mijn nek en ik krijg 12 mei een CT scan van mijn hoofd. Ben benieuwd.. Maar het blijft bagger. Afgelopen vrijdag even de stad in geweest daar kon ik zaterdag en zondag weer van bijkomen. Slapen en hoofdpijn, 24/7. Bah!
<<

Anoniem253

Bericht 29 Apr 2014 19:38

Re: Zaterdagavond..

Hoe gaat het met je hoofdpijn? Balen zeg.. Wel fijn dat er een scan gemaakt wordt :). Ben je niet meer flauw gevallen?
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers