Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ideale loopfiets/auto?

<<

Sneeuw_witje

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 13 Okt 2013 14:45

Bericht 25 Feb 2014 16:37

Ideale loopfiets/auto?

Mijn zoontje is nu 10,5 maand en begint zich nu op te trekken en wil graag staan (lukt niet nog zo lang).

We hebben nog een loopfiets/auto tegoed van goede vrienden met een budget van ong 50 euro.

er is zoeel aanbod dat we door de bomen het bos niet meer zien. Wie heeft de gouden tip voor DE perfecte loopauto/fiets voor deze leeftijd, of die voor wat later leuk is.

Hij is al in het bezit van zo'n 'sigaar' en een lichte plastic loop auto (maar die laatste is te licht om echt achter te leren lopen). Dus we zijn wel op zoek naar iets anders dan dat...

Ben benieuwd!
<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 02 Sep 2013 23:25

Bericht 25 Feb 2014 17:01

Re: Ideale loopfiets/auto?

Wij hebben de loopauto van Nijntje, die kun je met een knop instellen wat betreft kracht die nodig is voordat hij vooruit gaat.
Bij ons stond hij eerst zwaar ingesteld omdat K er vooral tegenaan leunde. Inmiddels staat hij wat lichter en nu loopt hij er zo mee weg.
Het is ook een leuk ding, Nijntje en Bruintje Beer zitten op de auto en komen tijdens lopen omstebeurt omhoog.
Ik bedoel deze: http://www.google.nl/search?site=&sourc ... 1EC3kVM%3A
Laatst gewijzigd door Kruidkoek op 25 Feb 2014 17:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 25 Feb 2014 17:04

Re: Ideale loopfiets/auto?

Wij hebben echt heel veel plezier gehad van de houten loopfiets van woezel en pip, zowel onze zoon fiets er heel veel op, maar ook dochter van 4,5 fiets er nog veel op.
Afbeelding

Maar dat is gene fietsje om achter te leren lopen.
We hebben een loop kar gehad van Chicco, en van Vtech en eigenlijk hebben ze zoizo nooit er echt achter gelopen voordat ze echt zelf los konden lopen. Ik vond ze zoizo gevaarlijk want de ene ging veel te snel, en de andere kiepte achterover als ze er teveel op hing. Ook hebben we zon loopauto van cars gehad en daar kan je op zich wel aardig achter lopen. Maar hier heeft zoon hem pas gehad toen hij zelf al los liep dus weet niet hoe hij daarvoor is.
Ik had alle dingen gekregen, maar zou ze niet zo snel zelf kopen. Ik zou ze eerder lekker langs de tafel ed laten lopen en ze gaan vanzelf wel een keer los lopen als ze daar aan toe zijn.

Als ik zelf nu een van de vier die we hebben mocht kiezen. Zou ik zeker weten voor het houten loopfietsje gaan.

Deze bedoel ik hierboven:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 28 Feb 2014 14:13

Re: Ideale loopfiets/auto?

Ik ben nu helemaal fan van de puky wutch. F zit er dagelijks op en heeft er zoveel plezier van. Ook is het van degelijk ijzer dus het voelt ook stevig aan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 28 Feb 2014 16:56

Re: Ideale loopfiets/auto?

R loopt prima achter de looptrainer die hierboven wordt afgeraden :laughcry:

Ook vermaakt hij zich heel goed met zijn vliegtuig:
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 28 Feb 2014 17:14

Re: Ideale loopfiets/auto?

Ik heb ook de Chicco looptrainer en die bevalt hier ook goed. Ik heb het Pukylino fietsje en daar zit hij dagelijks op, was een goede aankoop!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem75

Bericht 28 Feb 2014 18:55

Re: Ideale loopfiets/auto?

-Ieniemienie- schreef:Wij hebben echt heel veel plezier gehad van de houten loopfiets van woezel en pip, zowel onze zoon fiets er heel veel op, maar ook dochter van 4,5 fiets er nog veel op.
Afbeelding


Deze hebben wij ook maar dan in de Pip versie. En zoon is 3,5 en hij gebruikt 'm ook nog iedere dag.
Verder heeft S. ook veel met zijn houten loopwagentje gespeeld (ook van Woezel en Pip)
<<

Anoniem25

Bericht 28 Feb 2014 19:31

Re: Ideale loopfiets/auto?

Voor rond een jaar:
Afbeelding

Voor rond anderhalf jaar:
Afbeelding

Voor rond de twee jaar:
Afbeelding
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Feb 2014 19:40

Re: Ideale loopfiets/auto?

Lars heeft ook een Wutch, hij is er helemaal weg van
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers