Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grimm's

<<

Red rose

Noob

Berichten: 231

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:07

Bericht 24 Feb 2014 20:52

Grimm's

Ik lees net in een ander topic over het speelgoed van Grimm's, dit kende ik helemaal niet. Wat hebben jullie hiervan en is wel of geen succes. De regenboog ziet er erg mooi/leuk uit. Worden de bogen echt voor veel verschillende doeleinden gebruikt door kinderen?
februari 2011
april 2013
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 24 Feb 2014 22:53

Re: Grimm's

Hier is het speelgoed van Grimm's een grote hit. Mijn moeder vindt het ook geweldig waardoor we nu een aardige verzameling hebben.. De grote regenboog, de kleine regenboog, het huisje en de bloem. Alles is met elkaar te combineren om bouwwerken mee te maken. Zowel mijn dochter van 2 als mijn zusje van 15 spelen er graag mee.
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem124

Bericht 25 Feb 2014 00:13

Re: Grimm's

Hier ook grote fans!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 25 Feb 2014 00:23

Re: Grimm's

Ik heb de medium regenboog en een set van poppetjes met bakjes. Ik vond de regenboog kleiner als gedacht maar dochter speelt met beide dingen veel.poppetjes gaan in en uit de bakjes. Regenboog in en uit elkaar en se legt de delen op zn kop en laat ze schommelen met of zonder blokjes/balletjes erop.dit heeft ze zelf bedacht.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers