Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarkleur niet zoals gewenst

<<

Anoniem331

Bericht 24 Feb 2014 18:47

Haarkleur niet zoals gewenst

Afgelopen vrijdag heb ik bij de kapper mijn haar laten ontkleuren om vervolgens te laten blonderen.
Nu vind ik het maar een gekke kleur blond, en lijkt het meer naar geel te buigen dan naar mooi blond.
Nu vraag ik me af wat wijsheid is, morgen bellen om te zeggen dat ik niet tevreden ben met de kleur? Ik ben nooit zo'n held daar in eigenlijk. Bang dat er dan gezegd word dat ik pech heb of zo.
Zelf kleuren is en geen optie omdat ik kans heb op groen haar, en ik heb gewoon veel betaald om dit te laten doen, dan moet het toch naar wens zijn?

Wat zou jij doen?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Feb 2014 18:57

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Bellen. Je betaald er goed voor. Is het fout gegaan dan zal een kapper het kosteloos herstellen.

Ik heb ooit plukken laten zetten, maar in plaats van verticaal had ik ook een streep horizontaal. Pas na vier weken de tijd om langs te gaan. Vervolgens werd ik de volgende dag ingepland om het te herstellen. Het was hun fout en dat hebben ze netjes opgelost.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem99

Bericht 24 Feb 2014 21:07

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Is het van (donker)bruin naar blond gegaan? Dan is dit niet heel gek. Was je het met zilvershampoo?

Ik heb afgelopen vrijdag mijn haar ook laten ontkleuren. Enkele plukken haar zijn behoorlijk oranje, sommige stukken meer geel en sommige heel mooi blond. Ik ga daar niet mee terug, omdat ik weet dat het gebeurd. Ik was het nu een aantal keren met zilvershampoo en als het goed trekt het wel bij.
<<

Anoniem331

Bericht 24 Feb 2014 21:15

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Ja inderdaad van een vrij donkerbruin naar blond.
Wat doet zilvershampoo dan in dit geval? Haalt dat het hele er uit?
<<

Anoniem99

Bericht 24 Feb 2014 21:16

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Jep! Goed laten intrekken. Je moet bij de drogist even vragen welke het sterkst is. Ik heb nu eentje van de kapper en dat is wel een vrij sterke. Na het wassen daarmee zijn mijn handen paars. Dat heb ik met de goedkope drogist zilvershampoo nooit.
<<

Anoniem331

Bericht 24 Feb 2014 21:25

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Oke! Ik heb even google er op los gelaten, en het wat in principe wel een prettig advies van de kapster zelf geweest! Ik zal morgen gelijk halen. Dan hoop ik dat het daar beter van word. Afgelopen vrijdag was de kleur veel mooier, nu lijkt het gewoon steeds een beetje geler te worden. Dat is dan de warme begrijp ik die er in zit.
Ik bleef ook steeds met oranje punten zitten, die heeft ze er uit geknipt!
<<

Anoniem83

Bericht 24 Feb 2014 21:42

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Zilvershampoo van Schwarzkopf is de beste, die is echt goed paars. Als ik dat te lang in mijn haar laat zitten zit er een paarsige gloed overheen (maar goed mijn haar is ook wit he). Haalt het gele er goed uit.
Het is een donkerpaarse fles, zilverkleurige dop met een oude grijze man en vrouw op de voorkant.
Laatst gewijzigd door Anoniem83 op 24 Feb 2014 21:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 24 Feb 2014 21:44

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Dan ga ik maar voor die! Jammer dat de winkels nu dicht zijn, anders ging ik gelijk. Ik voel me echt niet prettig bij deze kleur!
<<

Anoniem99

Bericht 24 Feb 2014 21:56

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Mini schreef:Zilvershampoo van Schwarzkopf is de beste, die is echt goed paars. Als ik dat te lang in mijn haar laat zitten zit er een paarsige gloed overheen (maar goed mijn haar is ook wit he). Haalt het gele er goed uit.
Het is een donkerpaarse fles, zilverkleurige dop met een oude grijze man en vrouw op de voorkant.


Ja precies! Die ja! Ik wist niet dat die van Schwarzkopf was :P
Ik heb deze:
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 24 Feb 2014 22:00

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Verkopen ze ook zilvershampoo in een supermarkt? Want dan kan ik morgenochtend gelijk even. Heb om half 11 een afspraak, kan het mooi van te voren een keer!
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 24 Feb 2014 23:10

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Ik vind dat je terug moet gaan.
Als ik een klant in mijn stoel krijg met donkerbruin haar zou ik adviseren veel highlights te zetten en deze zo nodig af te matteren. Al ligt dit wel aan de lengte van het haar.
In jou geval is de kapper de uitdaging aan te gaan en heb je hier een flink bedrag voor betaald en dan vind ik dat je tevreden moet zijn met het resultaat.
Van donker naar blond is een karwei en na een aantal keer wordt de kleur steeds mooier, maar dat neemt niet weg dat je je nu gewoon fijn moet voelen bij deze kleur.
Waarschijnlijk kan ze er nog een matterende spoeling over doen en lijkt de kleur al minder warm en egaler, dus niet blond geel en oranje door elkaar.

Ik weet natuurlijk niet wat jullie van te voren besproken hebben over het eindresultaat , maar even bellen kan altijd.
<<

Anoniem331

Bericht 24 Feb 2014 23:23

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Er is niks afgesproken eigenlijk over het resultaat! Nu twijfel ik dus ook weer.
Als ze achteraf zegt van had maar gebeld dan is het ook stom dat ik dat niet heb gedaan.
Ik vind het gewoon lastig. Heb er 3 uren voor gezeten, goed voor betaald, en ik vind het gewoon niet prettig om in de spiegel te kijken. Ik schrik er zelf steeds van zeg maar.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Feb 2014 23:32

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Gewoon bellen hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Feb 2014 23:40

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Gewoon bellen inderdaad en sowieso ook de schwarskopf zilvershampoo in huis halen. AH XL verkocht het goen wel, weet niet of alle supermarkten het hebben. Met geblondeerd haar vind ik dag je dowiedo zilvershampoo in huis moet hebben.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 25 Feb 2014 03:55

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Ik heb het ook wel eens bij de gewone ah gehaald. en de jumbo hier heeft het ook (weet niet of dat voor elke ah en jumbo geldt)
<<

Anoniem29

Bericht 25 Feb 2014 08:47

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

De beste zilvershampoo is die van Fudge. Kun je online bestellen. Ik weet niet of je mijn haarkleur weer, maar ik kan niet zonder! Poubelle heeft haar haar er ook wel eens mee gewassen met al gevolg paarse plukjes haha. Bij een gele gloed werkt het ideaal!

Ik zou trouwens wel terug gaan. Er is ook nog een kans dat het niet ver genoeg uitgeblondeerd is en dan kun je wassen met zilvershampoo wat je wilt, zonder dat er iets gebeurt.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Feb 2014 09:59

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Ik heb even gebeld, en voor morgenochtend een nieuwe afspraak!
<<

Anoniem331

Bericht 26 Feb 2014 11:09

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Nou het was echt zo'n kleine moeite voor de kapster om de kleur weer mooi te krijgen!
Ze had het ook echt niet leuk gevonden als ik niet had gebeld. Mocht het weer verkleuren moet ik weer bellen.
Zoals ze zelf zei was de kleur nog te warm.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 26 Feb 2014 12:40

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Oh wat fijn dat het zo makkelijk mooi te krijgen was!
<<

Anoniem99

Bericht 26 Feb 2014 20:52

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Fijn Tangerine!
<<

Anoniem29

Bericht 26 Feb 2014 21:02

Re: Haarkleur niet zoals gewenst

Fijn Tangerine!

Ik had trouwens nog even opgezocht of nog meer mensen die violet shampoo van Fudge fijn vonden.. Kwam bij Make up alley. 9 reviews en 88% would buy again.

Het is echt super fijn spul haha. Ik moet voor Fudge gaan werken denk ik.

http://www.makeupalley.com/product/show ... ge/Shampoo

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers