Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aarrghhh

<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 24 Feb 2014 13:23

Aarrghhh

Mijn dochter is afgelopen zaterdag 1 geworden. Was echt fantastisch. Ze heeft zich ook zo ontzettend goed en lief gedragen.
Maar nu....aarrrgghhh....ze wil ineens de papfles niet meer. Moet de hele dag huilen. Gedraagt zich heel verwend (krijgt mevrouw haar zin niet, dan zet ze een keel op) en hangt de hele dag aan mijn been.
Ze blijft ook maar aan haar oor pielen, niet erin maar aan de schelp bovenin. Het is ook wel wat vurig, maar verder zie ik er niets aan. Ook krijgt ze eindelijk(!) voortandjes. Het zal dus allemaal wel meespelen, maar o zo vermoeiend.

Is dit o.a. nog een nasleep van de b-day? Ze slaapt 's nachts gelukkig goed en nu ligt ze er ook in, had ik wel even nodig. Kan het me niet heugen namelijk wanneer ik voor het laatst door mijn dochter niet heb kunnen ontbijten.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Feb 2014 13:47

Re: Aarrghhh

ai herkenbaar! mijn dochter is 3 weken ouder maar die heeft nu die fase.
Ik dacht misschien de 55 weken sprong? Kan bij jouw dochter ook iets eerder zijn?
Of tandjes inderdaad. Mijn dochter haar kiezen komen nu door..pfff man man man. De afgelopen 2 dagen zijn slopend. Veel huilen , niet willen spelen, alleen op schoot willen zitten, slecht eten, en vooral tis keer wakker snachts.

Nasleep zou goed kunnen hor, is toch vaak een erg drukke dan de 1e verjaardag.
En dan misschien de combonatie met tandje.

Wel een leuke dag gehad zaterdag?
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 24 Feb 2014 13:51

Re: Aarrghhh

O een sprong...dacht dat die voorbij waren na een jaar....niet dus.
L loopt sowieso nooit gelijk met die sprongen uit het grote gele boek.

Ja het was echt een heel leuke verjaardag. Ze was heel lief en super onder de indruk. Er waren ook veel mensen dus dat was eerst wel even spannend, maar ze deed het echt fantastisch en dat zonder te slapen. Ik was echt bang dat het huilen werd, maar dat deed ze pas echt aan het einde, toen was ze het gewoon echt zat.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Feb 2014 13:59

Re: Aarrghhh

Ik heb hier ook zo'n vrolijk kind. Krijgt hij zijn zin niet dan gooit hij zijn hoofd in zijn nek en gaat gillen. En ook de hele dag aan zijn oorschelp trekken. Hij krijgt ook voortanden op het moment, misschien is dat het verband?

Hij wil echt niks. Alleen maar brullen brullen brullen.
R. 2013
D. 2016
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Feb 2014 14:05

Re: Aarrghhh

Kan het trekken aan de oren niet een teken zijn van een oorontsteking?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Feb 2014 14:41

Re: Aarrghhh

Dat kan inderdaad, maar hier is het niet het geval. Vorige week toevallig nog na laten kijken bij de huisarts.
R. 2013
D. 2016
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 24 Feb 2014 16:12

Re: Aarrghhh

Daar heeft mijn dochter echt totaaaal geen last van hoor!! AHUM!! Hier zet ze ook geregeld een keel op als ze haar zin niet krijgt. Overdag slapen doet ze alleen nog maar in de middag en dan mag ik blij zijn als ze 1,5uur slaapt.
Dit is het leed wat een driftige dreumes heet! :)

Vanmiddag kregen we onverwachts visite van mijn schoonzus met mijn 2 neefjes. Dus toen zijn we met zijn allen lekker hier naar de speeltuin gegaan en de jongen zijn met die kleine meid van de glijbaan afgegaan en hebben op de wipkip gezeten. Nu ligt ze al bijna een uur voor pampus!! Echt heerlijk.

Aan de oortjes trekken deed L ook toen haar boventanden doorkwamen. Als er eenmaal een puntje door is, is het ergste leed geleden.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 24 Feb 2014 16:30

Re: Aarrghhh

Mijn dochter trekt ook aan haar oren bij tandjes.rond d'r verjaardag en nu ruim 2 maanden later is ze ook het zonnetje in huis. Nu is ze ook behoorlijk ziek/ verkouden geweest dus of het daaraan lag weet ik niet .tanden betekend hier sowieso ladingen snot. Sinds deze week is ze weer d'r vrolijke zelf gelukkig .
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 25 Feb 2014 07:22

Re: Aarrghhh

Welkom in de wereld van de dreumes pubertijd :p Hier doet hij dat ook al een tijdje.

De sprongen duren trouwens tot hun vierde jaar.
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem144

Bericht 25 Feb 2014 10:55

Re: Aarrghhh

En die fase krijg je ook weer rond de 2 jaar en 2,5 jaar :laughcry: heb hier een heus heksje in huis ..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers