Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet kunnen eten van verliefdheid?!

<<

Anoniem44

Bericht 24 Feb 2014 16:18

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Parel schreef:Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk voor je!

Zelf heb ik dat niet, zelfs het ´ik mis hem soms zo erg´ heb ik niet, ik kan heel goed alleen zijn.
Maar goed, als ik niet kan eten, dan moet ik wel echt heel erg ziek zijn. :laughcry:

Maar is jouw man wel eens langer dan een paar dagen weg?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 24 Feb 2014 16:26

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik ken het wel dat ik van de zenuwen niet kan eten omdat ik dan een misselijk gevoel heb, maar kan me niet voorstellen dat ik dat na de eerste paar dates nog krijg. Maar ach, als jij dat wel hebt, geniet van dat verliefde gevoel!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 24 Feb 2014 18:32

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik niet kon eten van verliefdheid. Wel heb ik nog vlagen dat ik heel erg verliefd ben, een fijn gevoel vind ik dat :)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Feb 2014 18:46

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Hihi, en hij is ook superlief voor je en verrast je ook regelmatig.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem50

Bericht 24 Feb 2014 18:48

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Slechts één keer in mijn leven kon ik niet eten van verliefdheid. De kilo's vlogen eraf. Tegenwoordig kauw ik gewoon door als ik verliefd ben. Toch jammer.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Feb 2014 20:44

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik kan alleen maar niet eten als ik echt ziek ben.
Anders eet ik gewoon lekker door, verliefd of niet, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

ChiQ

Bericht 24 Feb 2014 21:08

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik ben ook in vlagen wel verliefd op mijn man maar echt niet zoals in het begin, dat ik gewoon op denkbeeldige wolkjes loop van gelukzaligheid en meer met hem
Bezig ben dan elk willekeurige taak.

Ik mis hem ook niet zomaar hoor. Mijn vriendin miste haar man al op de grens van NL al toen we onderweg naar Parijs waren, maar ik miste zelfs Julian niet toen.

Ik ben geeneens een heel nuchter persoon.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 24 Feb 2014 21:14

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Nee, daar hebben wij beiden geen meer last van. :D Als ik zonder heb op reis ben ofzo mis ik hem ook niet zo snel, dan stel ik me daar op in. Maar ik kan hem ineens wel missen als ik hem een lange dag niet meer heb gezien en we allebei druk bezig zijn geweest met andere dingen. Soms als ik hem aan hoor komen en hij de deur open doet, dan kan mijn hart een mini sprongetje maken. Ik lijk wel een hond. :laughcry:
<<

Anoniem112

Bericht 24 Feb 2014 21:17

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Leuk om al jullie reacties te lezen!
En het minder eten komt mij wel prima uit hoor nu, wil nog een vier kg kwijt..Hahaha :smile:

Toen hij thuis kwam vanmiddag stond ik in de keuken en toen pakte hij me vast,zoende en knuffelde me en zei: ik ben zo verliefd op je :love:
<<

Anoniem112

Bericht 24 Feb 2014 21:18

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

SoGood schreef:Nee, daar hebben wij beiden geen meer last van. :D Als ik zonder heb op reis ben ofzo mis ik hem ook niet zo snel, dan stel ik me daar op in. Maar ik kan hem ineens wel missen als ik hem een lange dag niet meer heb gezien en we allebei druk bezig zijn geweest met andere dingen. Soms als ik hem aan hoor komen en hij de deur open doet, dan kan mijn hart een mini sprongetje maken. Ik lijk wel een hond. :laughcry:



:smile:
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 24 Feb 2014 21:36

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Annemijn schreef:Leuk om al jullie reacties te lezen!
En het minder eten komt mij wel prima uit hoor nu, wil nog een vier kg kwijt..Hahaha :smile:

Toen hij thuis kwam vanmiddag stond ik in de keuken en toen pakte hij me vast,zoende en knuffelde me en zei: ik ben zo verliefd op je :love:




Wat een lieverd is het toch!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 24 Feb 2014 22:03

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Was t maar waar.
Ik heb wel kriebels in mn buik als ik besef dat ik mijn vriend over een week weer zie. Maar die kriebels zijn meer van spanning voor de reis die ik af moet leggn voor ik bij hem ben. Maar door die spanning eet ik wel slechter.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Feb 2014 22:44

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Susan schreef:Dit is ook fijn, maar die begintijd was wel heel leuk en spannend, soms zou ik wel eens met de tijdmachine een dagje op en neer willen.


Jaa en de eerste date nog een keer beleven! Lijkt me zo leuk. Ik heb soms wel eens verliefde kriebels die een dag duren of een week, maar niet zo erg als in het begin dat ik er niet van kan eten.
<<

Anoniem23

Bericht 25 Feb 2014 11:46

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik heb regelmatig dat ik weer zo'n vlaag van kriebels voel maar niet meer zoals in het begin. Hoe leuk zou het zijn als je die eerste dates nog eens mee kon maken inderdaad!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Feb 2014 12:24

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik heb wel met vlagen dat ik weer helemaal verliefde kriebels krijg..zo fijn! Maar er niet van kunnen eten dan weer niet, gelukkig.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem321

Bericht 25 Feb 2014 12:45

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik heb dat ooit wel eens gehad toen ik een jaar of 16 was ofzo. Ik was smoorverliefd op een jongen die ik altijd in de disco zag. Als het dan weer zaterdagavond was had ik letterlijk buikpijn en kon ik 's avonds geen hap door mijn keel krijgen.
Dat ging pas over als ik hem had gezien en even met hem had gesproken.
Het is nooit wat geworden ondanks dat ik zo mijn best heb gedaan voor mijn gevoel.
He was just not that into me, I guess..
Maar wat had ik een crush zeg.. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik over hem heen was.

Daarna heb ik dat gevoel nooit meer gehad.
<<

Anoniem44

Bericht 25 Feb 2014 12:55

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik mis mijn man wel hoor, als hij langer dan een dag of vijf weg is. Niet dat ik dan huilend thuis aan het janken ben, ofzo, maar wel dat ik hem gewoon mis en dat ik ernaar uitkijk om hem weer te zien. Als ik zelf weg ben heb ik dat minder, dan zit je in zo'n andere omgeving en ben je druk bezig met je werk, dus dan is er minder wat me aan het thuisfront doet denken en dat maakt het gemis minder.
<<

Anoniem23

Bericht 25 Feb 2014 13:30

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Ik mis hem ook wel inderdaad als ik hem niet zie en na een dag van huis ben ik ook altijd echt blij om hem weer te zien. De vergelijking met een hond is wel treffend SoGood haha!
<<

No. 3

Bericht 25 Feb 2014 13:55

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Mijn vriend was wel de eerste bij wie ik door de verliefdheid inderdaad minder at. Maar over het algemeen kan ik altijd wel eten. Toch ben ik nog steeds smoorverliefd op hem. Ik vind het wel lekker dat het zo lang duurt. Er komen vast ooit tijden dat ik geen ene sikkepit voor 'm voel, dus ik geniet er nu extra van.
<<

Anoniem112

Bericht 25 Feb 2014 13:57

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Waarom denk je dat no3 ? Vind het zo'n vreemde uitspraak..
<<

Anoniem44

Bericht 25 Feb 2014 14:12

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

No3: Denk je dat echt? Wat jammer dat je de toekomst zo negatief inziet...
<<

Anoniem23

Bericht 25 Feb 2014 15:04

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Haha nou zo raar vind ik het eigenlijk niet. No3 gaat er van uit dat ze voor altijd samen blijven. Als je 100 jaar samen bent komt er toch ook vast wel eens een moment dat je niet meer voelt wat je eerst voelde? Geen ene sikkepit misschien niet, maar ik kan me best voorstellen dat als je zo lang samen bent dat je dat gevoel best soms eens kunt verliezen (en ook weer terugvindt omdat je samen aan je relatie werkt).
<<

No. 3

Bericht 25 Feb 2014 15:23

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Precies, wat Harrison zegt. Ik vind het eerder realistisch. En het is helemaal niet negatief, want ik geloof dat je dat gevoel (bijna) altijd kunt hervinden, en dat het beter kan zijn dan ooit tevoren. Maar ALTIJD verliefd zijn of liefde voelen – dat bestaat niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Feb 2014 15:26

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Volgens mij vatten ED en Annemijn het ook niet op zoals No.3 het bedoelt. Ze bedoelt niet dat ze dan niks meer voor hem voelt en dat dat ook nooit meer gaat gebeuren, maar momenten waarop ze het even niet voelt omdat er op dat moment ruzie is of gewoon een wat mindere periode.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 25 Feb 2014 15:27

Re: Niet kunnen eten van verliefdheid?!

Dat heet in voor en tegenspoed en lijkt mij júist een goed teken en volkomen normaal. Ik snap No3 dus juist goed.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers