Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


19 maart 2014 gemeenteraadsverkiezingen

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 28 Feb 2014 23:39

Re: 19 maart 2014 gemeenteraadsverkiezingen

Ik stem landelijk meestal op D66 en toen ik een Kieswijzer had gedaan kwam er ook D66 als nummer 1 uit en een procent lager een of andere regionale partij waar ik nog nooit van had gehoord.
D66 it is dus.
Ik heb mijn stemkaart trouwens vandaag binnen gekregen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Feb 2014 23:43

Re: 19 maart 2014 gemeenteraadsverkiezingen

Ik heb van alle partijen hier de eerste 5 hun standpunten doorgelezen en aan de hand daar van heb ik iemand gekozen. Ik stem VVD, net als bij de landelijke verkiezingen.
R. 2013
D. 2016
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Mrt 2014 00:58

Re: 19 maart 2014 gemeenteraadsverkiezingen

Dit jaar stem ik voor het eerst op een lokale partij en wel op mijn vader. Hij heeft 32 jaar in een landelijke partij gezeten en daar heb ik altijd op gestemd.... Tot ze dit jaar een k**streek leverden waardoor mijn vertrouwen in die partij meteen is gedaald naar het nulpunt waardoor ik direct mijn lidmaatschap heb opgezegd. Hij is naar een soortgelijke partij overgestapt alleen dan een lokale partij, waar ik achter sta. Dit was overigens geen verassende beslissing want ik vind het met de partij al een tijd niet goed gaan op landelijk niveau (téveel afwijkend van de oorspronkelijke insteek) dus ik twijfelde ook over de partij op gemeente niveau.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers