Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

<<

Anoniem83

Bericht 23 Feb 2014 00:13

Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Oké ik heb iets heeel heel heel heel doms gedaan, als zeg ik het zelf. Ik heb altijd kort platinablond/wit haar, geverfd bij de kapper of door een vriendin die kapster is. En ik dacht dat kan ik ook wel zelf (ja ja ik weet het stom, doe ik nooit meer). Maar goed, ontkleuren ging goed en netjes zoals het moet. Alle warmte eruit en toen dus weer verven (met 12/11), maar dat heb ik er dus te lang in laten zitten en nu is mijn haar grijs (!!!) ipv wit.
Help! Heb echt al een enorme huilbui achter de rug (gelukkig zie ik geen bekenden de komende dagen) maar hoe los ik dit nou weer op?! Ik schaam me zo diep dat ik niet eens durf te bellen naar de kapper of die vriendin. Help?! Echt help. Ik kan wel janken, ik voel me zo dom en lelijk nu, bah...
<<

Anoniem99

Bericht 23 Feb 2014 00:18

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Tint donkerder blond verven?
<<

Anoniem83

Bericht 23 Feb 2014 00:29

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Ja zou dat werken? Ik heb echt 0,0 verstand ervan. (Ja hoe dom is het dan om zelf aan de slag te gaan, maar ja het zag er zo makkelijk uit he pfff)
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 23 Feb 2014 02:21

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Hoe erg het ook is, ik zou toch bellen of naar de kapper gaan. Straks wordt het nog erger en dat lijkt mij ook niet echt wenselijk.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 23 Feb 2014 02:27

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Monte schreef:Hoe erg het ook is, ik zou toch bellen of naar de kapper gaan. Straks wordt het nog erger en dat lijkt mij ook niet echt wenselijk.
Dat zou ik ook doen.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 23 Feb 2014 09:07

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Heb je nog wat blondering over?
Meng dan 1 deel poeder / 1 deel waterstof / 1 deel shampoo.
Hier je haar mee wassen en het grijze zal verdwijnen.
Wel voorzichtig en zo nauwkeurig mogelijk waar het "grijze" zit.
<<

Anoniem83

Bericht 23 Feb 2014 09:31

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Spark je bent mijn held. Echt alles is grijs. Ik heb nog blondering over ja. Ik heb blondeer poeder. Waterstofperoxide in 9% (waar ik mee geblondeerd heb) en 3% (waar ik de verf mee gemengd heb). Welk percentage moet ik dan gebruiken? En maakt het nog uit wat voor shampoo.
Heb er afgelopen nacht een keratine masker in laten zitten, en mijn haar is nu lekker zacht gelukkig.
<<

Anoniem83

Bericht 23 Feb 2014 09:32

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Oh en nog belangrijker hoe lang moet je de shampoo laten zitten? Daar ging het tenslotte fout. Of gewoon wassen en uitspoelen.
<<

Anoniem29

Bericht 23 Feb 2014 10:15

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Grijs loopt wel echt heel erg snel terug.

Ik zou dat mengsel doen en vervolgens gewoon een week goed wassen. Ik weet natuurlijk niet hoe grijs het is, maar ik had vorige keer na het verven ook wat grijze plukken en die waren in 3/4 dagen allemaal weg.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 23 Feb 2014 10:45

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Waarschijnlijk is de 3% voldoende, en niet een hele grote aanslag op je haar.
Succes! Laat je weten of het is gelukt?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 23 Feb 2014 11:57

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Heb je geen foto, misschien ben je juist wel über hip!

Voor de rest heb ik helaas geen tips, ik ben geen held op haarverf gebied.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem83

Bericht 23 Feb 2014 12:08

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Haha echt niet, ik was het vanavond wel even met het mengsel. Dus ga vandaag nog als grijze dakduif door de wereld. Mijn openingspost is echt hilarisch om terug te lezen, zo vreselijk erg is het nou ook weer niet gelukkig, maar was echt wel even lichtelijk in paniek haha. Gisteravond bij lamplicht en nog nat leek het erger dan het in werkelijkheid is.
Al zag ik laatst wel allemaal artikelen over dat je haren grijs verven hip is, maar nee niks voor mij.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 23 Feb 2014 12:13

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Ja precies, kan best leuk zijn hoor!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 23 Feb 2014 15:07

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Ik hou van grijs haar.. Lekker zo laten :p

Die wassing zou je idd even kunnen proberen.. Met 3% zou ik het zelf doen en gewoon wassen tot het grijze eruit is.
<<

Anoniem130

Bericht 23 Feb 2014 15:28

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Dit soort topics vragen gewoon om foto's!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 23 Feb 2014 15:33

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Whatever schreef:Dit soort topics vragen gewoon om foto's!

Inderdaad!

Maar ik kan me je reactie echt goed voorstellen. Wat erg moet je je gevoeld hebben toen je het gister zag. Ik zou dan ook echt kunnen huilen.

Om die reden durf ik mijn haar sowieso niet zelf te verven :laughcry:
<<

Anoniem83

Bericht 24 Feb 2014 09:21

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Nee ik doe het ook maar niet meer zelf. :laughcry: had het gedaan omdat mijn uitgroei wel heeeel erg werd en ik voorlopig nog niet eraf kan om naar de kapper te gaan. Maar goed, met dank aan Spark is het nu wel geworden zoals het moet, gelukkig! Nogmaals bedankt :thumbup:
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 24 Feb 2014 14:55

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Super Mini dat het gelukt is!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 26 Feb 2014 11:54

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Wat goed dat het gelukt is mini!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 26 Feb 2014 20:53

Re: Haarcrisis, verfblunder, kapsters help

Oh gelukkig! Mijn zusje had het zelfde. Ze heeft er een nieuwe kleuring overheen gedaan en toen was haar haar dood. Dus moest ze het afknippen. Zo zonde!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers