Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geplande keizersnede, hoe vond je het? + vraag bv

<<

Anoniem35

Bericht 22 Feb 2014 17:43

Re: Geplande keizersnede, hoe vond je het? + vraag bv

Infuus kreeg ik in mijn pols, maar dat zat er al een paar dagen in. De katheter zat er ook al een aantal dagen in voor de keizersnede, dus daar was ik al vanaf. Infuus doet niet echt zeer, even een prikje, katheter vond ik ook niet pijnlijk, zat er zo in.

De ruggengraat vond ik heel naar, maar dat kwam omdat ze steeds verkeerd prikten en dat heel veel pijn deed. De keizersnede zelf vond ik heel prima te doen. Ik was heel erg bang vooraf, vanwege alle horrorverhalen, maar ik vind het echt niet slechter dan een bevalling, ook niet qua herstel. Je voelt wat gerommel in je buik, pijn voel je niet. Ze duwen en trekken wat, maar een goede arts meldt je dat gewoon, dat je geduw gaat merken.

Het is eigenlijk een heel relaxte manier van bevallen, vind ik dan, je kunt je goed voorbereiden (bij mij was het spoed, dus ging dat niet op) en je kunt je erop instellen.

Borstvoeding heb ik ook gegeven, ik ben een paar uur na die tijd begonnen met kolven (kind in couveuse) en dat ging prima.
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 22 Feb 2014 17:49

Re: Geplande keizersnede, hoe vond je het? + vraag bv

Bij mij was de ks niet gepland, maar ik vond de ruggenprik even vervelend, maar op zich meevallen. Was lastig om je rug bol te maken en te ontspannen als je heftige weeen hebt...
Het voelde alsof mijn onderlichaam sliep..ik voelde wel dat ik open gesneden werd maar geen pijn... Er is heel erg geduwd en getrokken, wel wat vervelend maar niet pijnlijk.

Ik kreeg een catheter voor de tijd tijdens weeenstorm en van tevoren vond ik het vreselijk dat het moest, maar moet zeggen dat dit ook wel meeviel. Heel even vervelend. Ook het verwijderen stelde gelukkig niet veel voor. Wel vervelend vond ik het toen ik m nog inhad en de slang bewoog teveel, bijvoorbeeld bij draaien in bed of later lopen. Maar ik heb dan ook 5 dg een catheter gehad.
Kreeg ook infuus in de hand, dit was handiger dan in de arm. Ik vond dit niet zo heel pijnlijk. Maar nu ben ik ook best wel wat gewend qua infuzen en prikken e.d. :-).
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers