Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat als?

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 21 Feb 2014 14:20

wat als?

Wat als jij nu de kans zou krijgen om weg te gaan, zonder beperkingen of wat dan ook.
Waar zou je dan heen gaan?

Ik zou dan naar Afrika gaan en een tijdje werken bij een olifantenopvang. Dat is echt al jaren één van mijn dromen. Wie weet ooit..

(ik ga eerst maar naar Beunos aires volgende week en een paar maanden rondvaren in zuid amerika & Alaska.)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 21 Feb 2014 17:24

Re: wat als?

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 30 Mei 2020 09:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Feb 2014 18:04

Re: wat als?

Naar Amerika, en dan rondtrekken. Oa natuurlijk naar Disney World en alle parken er omheen.

Of naar Australie~!
<<

Anoniem152

Bericht 21 Feb 2014 19:01

Re: wat als?

Of een ultieme roadtrip in de VS óf naar Nieuw Zeeland.
Tussen deze twee opties twijfel ik ook in het echt.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Feb 2014 22:07

Re: wat als?

Jorja schreef:Bij geen beperkingen naar Antarctica!


Ik ook!
Sowieso noordelijk. Noordkaap, IJsland, Groenland.
Leven en laten leven
<<

Anoniem91

Bericht 21 Feb 2014 22:24

Re: wat als?

Ik zou beginnen in Denemarken om mijn oude woonplaats en school te bezoeken, daarna zou ik doorvliegen naar Rhodos om daar mijn oud collega's en mensen die ik daar heb leren kennen op te zoeken, maar ook om mijn kinderen en vriend te laten zien waar ik ben geweest en wat ik daar heb opgebouwd. Daarna zouden we doorvliegen een warm oord met blauwe zee en witte stranden om nog even lekker te genieten.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2014 11:00

Re: wat als?

Wat een mooie droom, banana! Ik ben van de week bij een olifanten opvang geweest en het was zo bijzonder. Ik heb ze banaantjes gegeven en een oude senioren olifant in de rivier gewassen, was echt gaaf!

Ik wil nu met name eerst even naar huis, maar daarna zou ik wel gauw weer richting Azië willen hoor, wat is het hier gaaf. Valt nog zo veel te ontdekken. Maar ik wil ook wel weer heeeeeel graag naar Amerika.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2014 11:02

Re: wat als?

Zoethout schreef:
Jorja schreef:Bij geen beperkingen naar Antarctica!


Ik ook!
Sowieso noordelijk. Noordkaap, IJsland, Groenland.


Antarctica is natuurlijk niet echt noordelijk. :palm: :razz:

Maar Antarctica lijkt me wel heel bijzonder, al ga ik dan liever nog naar Svalbard denk ik, das wél noordelijk.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 22 Feb 2014 11:08

Re: wat als?

Wanneer ga je eigenlijk weer naar huis Marin? Heb t idee dat je al heel lang weg bent.

En gaaf wat je hebt gedaan daar! Vorig jaar in azie heb ik ook eenolifant kunnen voeren en wassen. Ik hou echt van die beesten. Zit er nu ook wel naar te kijken om echt een paar weken naar zo'n opvang te gaan. Maar in afrika is t duur..
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Feb 2014 11:19

Re: wat als?

Banana schreef:Wat als jij nu de kans zou krijgen om weg te gaan, zonder beperkingen of wat dan ook.
Waar zou je dan heen gaan?

Ik zou dan naar Afrika gaan en een tijdje werken bij een olifantenopvang. Dat is echt al jaren één van mijn dromen. Wie weet ooit..

(ik ga eerst maar naar Beunos aires volgende week en een paar maanden rondvaren in zuid amerika & Alaska.)


Daar was laatst een aflevering van Floortje naar het Einde van de wereld over, heb je die gezien?
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2014 11:31

Re: wat als?

Banana schreef:Wanneer ga je eigenlijk weer naar huis Marin? Heb t idee dat je al heel lang weg bent.

En gaaf wat je hebt gedaan daar! Vorig jaar in azie heb ik ook eenolifant kunnen voeren en wassen. Ik hou echt van die beesten. Zit er nu ook wel naar te kijken om echt een paar weken naar zo'n opvang te gaan. Maar in afrika is t duur..


Ik ga morgen weer naar huis! Maandagochtend weer thuis. Zodra ik alle foto's heb uitgezocht en aan alle familie heb laten zien, kom ik hier een reisverslag plaatsen. Al zal jij dan wel ergens op de oceaan varen, wow gaaf!
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 22 Feb 2014 12:39

Re: wat als?

ja Pompoen, die aflevering had ik net gekeken waardoor ik dacht man wat wil ik dat graag! zo'n mooie aflevering ook.

fijne terugreis alvast marin! ik ben inderdaad maandag over een week weer weg. Misschien heb ik ergens een keer goed internet voor wat langer om toch zo nu en dan hier wat bij te lezen.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 22 Feb 2014 19:21

Re: wat als?

Australië zeker weten. Daar wil ik echt heel graag heen.

Ik heb van de week met mijn collega bedacht dat we toe waren aan vakantie en dat we dan maar naar Hawaii moesten gaan vliegen om daar een weekje vakantie te gaan houden. Niet dat we dat echt gaan doen, maar toch, dromen is altijd leuk ;-).
<<

Anoniem38

Bericht 23 Feb 2014 11:01

Re: wat als?

Ik zou gaan backpacken over de wereld.
<<

Anoniem97

Bericht 23 Feb 2014 13:42

Re: wat als?

Jip83 schreef:Ik zou gaan backpacken over de wereld.


+1 wel met de kinderen natuurlijk, gewoon een jaar lang rond trekken.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 23 Feb 2014 17:52

Re: wat als?

Duidelijk weer naar Amerika, maar dan zou ik ook Canada er bij betrekken. Daar wil ik allebei nog heel graag heen en wil dan ook eigenlijk alles zien! :)
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 23 Feb 2014 21:54

Re: wat als?

Als ik geen beperkingen zou hebben en geld genoeg zou ik graag eens naar india willen. Op de een of andere manier spreekt die cultuur mij erg aan. Maar ook amerika en azie lijken mij mooi.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Feb 2014 08:38

Re: wat als?

Als er geen beperkingen waren dan zou ik op een wereldreis gaan. Ik wil dolgraag richting Azië, maar ik zou ook graag door Europa willen reizen, en dan met name de oostelijke landen, daar ben ik nog niet bekend mee.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 24 Feb 2014 11:46

Re: wat als?

Marin schreef:
Zoethout schreef:
Jorja schreef:Bij geen beperkingen naar Antarctica!


Ik ook!
Sowieso noordelijk. Noordkaap, IJsland, Groenland.


Antarctica is natuurlijk niet echt noordelijk. :palm: :razz:


Maar dat zeg ik toch niet?
Is zeg dat ik naar Antarctica zou willen en sowieso ook het noordelijk deel van de wereld zou willen zoeken. Het staat er misschien een beetje krom, nu is het zo terug lees.
Leven en laten leven
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 24 Feb 2014 12:48

Re: wat als?

Ik zou heel graag naar IJsland willen een keer, lijkt me zo gaaf! Maar ik hou helemaal niet van kou, dus daarna zou ik wel door willen vliegen naar bijvoorbeeld Aruba om te genieten van de warmte en heerlijk te snorkelen en zoveel moois onder water te zien!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem119

Bericht 24 Feb 2014 13:39

Re: wat als?

Zoethout, haha ja het stond er een beetje krom, want iemand zei Antarctica, waarop jij zei: Ik ook! sowieso noordelijk.. euh ja ;)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Mrt 2014 03:21

Re: wat als?

Dan kies is voor Brazilië en daarna of daarvoor (dat maak mij niet uit :smile: ) Las Vegas, Aruba en Curaçao.
Afbeelding
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Mrt 2014 13:13

Re: wat als?

Ik zou heel graag eens naar Amerika gaan en naar plekken zoals de Malediven. Maar ik vind persoonlijk de kinderen te jong om ze mee te nemen.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Mrt 2014 13:22

Re: wat als?

Rusland, een uitgebreide rondreis en bij voorkeur gecombineerd met bv een stuk Mongolië, Uzbekistan, Kirgizie etc
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 01 Mrt 2014 16:18

Re: wat als?

Dan zou dat Amerika worden of Australie.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers