Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nav damesfiets

<<

Anoniem85

Bericht 21 Feb 2014 08:21

Nav damesfiets

Vorige zomer toen zoon 11 maanden was hebben we een zitje voor voorop de fiets gekocht, want zei de man in de winkel, als ze zo klein zijn is voorop veiliger want dan zie je hem wanneer hij in slaap valt. Eenmaal thuis aangekomen kwamen we erachter dat het zitje helemaal niet op mijn fiets kan, jammer want we hebben ook een extra adapter zodat we makkelijk tussen 2 fietsen kunnen switchen. Ik kan namelijk niet opstappen, de ruimte is dan te smal.

Ik wil in het voorjaar toch wel met zoon gaan fietsen, is hij dan nog te jong voor een zitje achterop, zal ik een andere fiets kopen? Hij is nu 16 maanden, 85 cm en 12kg.
<<

Anoniem123

Bericht 21 Feb 2014 08:32

Re: Nav damesfiets

S zat ook rond die tijd af en toe achter op de fiets. We hebben van de zomer heel wat afgefietst waarbij hij achterop zat. Het kan best ik vind het alleen zo ongezellig :nopompom:
<<

Anoniem162

Bericht 21 Feb 2014 08:43

Re: Nav damesfiets

Achterzitjes op de fiets (de meeste, degene die ik allemaal heb bekeken) zijn vanaf 9 maanden. Dus je kunt prima een achterzitje kopen voor je kindje.

Mijn zoon heeft eerst voorop gezeten en zit nu achterop (hij is nu 2 jaar) omdat hij voorop niet meer past in het stoeltje. Maar ik ken ook kindjes die altijd alleen achterop hebben gezeten.
<<

Anoniem85

Bericht 21 Feb 2014 08:48

Re: Nav damesfiets

Ja inderdaad de zitjes voor achterop zijn vanaf 9 maanden, maar die man in de winkel raadde het sterk af en omdat we toen nog niet wisten dat hij bij mijn fiets niet past hebben we een voorzitje gekocht.
Ik denk dat ik toch maar voor een achterzijde ga, en als we met z'n drieën een gezellig tochtje maken kan hij bij mijn voorop de fiets.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 21 Feb 2014 08:51

Re: Nav damesfiets

Dat probleem had ik ook. Toen kreeg ik een tip van pompoen over het moederstuur. Die heb ik erop laten zetten. Aanschaf is 60 euro. www.moederstuur.nl
A.K.A Slaatje

]
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 21 Feb 2014 08:54

Re: Nav damesfiets

Ik had al een achterzitje voordat F überhaupt geboren was, omdat mijn neefje vaak bij mij was. Wij hebben geen voorzitje meer gekocht toen hij er eenmaal was, dus F heeft vanaf dat hij mee mocht op de fiets, altijd achter gezeten.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem162

Bericht 21 Feb 2014 08:56

Re: Nav damesfiets

Sun schreef:Ja inderdaad de zitjes voor achterop zijn vanaf 9 maanden, maar die man in de winkel raadde het sterk af en omdat we toen nog niet wisten dat hij bij mijn fiets niet past hebben we een voorzitje gekocht.
Ik denk dat ik toch maar voor een achterzijde ga, en als we met z'n drieën een gezellig tochtje maken kan hij bij mijn voorop de fiets.


Nee oke maar waarom wil je dan nu een andere fiets kopen, dan kan je toch beter een moederstuur aanschaffen (die staan er ook genoeg op marktplaats voor niet te veel geld) of je koopt een achterzitje. Lijkt me allemaal minder kostbaar dan een nieuwe fiets. Of je moet natuurlijk graag een nieuwe fiets willen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers