Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat kopen voor familie, eerste kindje?

<<

Anoniem30

Bericht 20 Feb 2014 20:14

Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Mijn lieve nichtje is bevallen van een zoon, met 32 weken. Het is hun eerste kindje, en het gaat goed met de baby. Nu zal hij de komende weken nog in het ziekenhuis liggen, maar over een aantal weken zal ik op visite bij ze gaan, en wil ik een mooi cadeau geven aan ze. Wat zou jij nu aanraden voor een jongetje? Ik heb sowieso een boek van Dikkie Dik en een Elmo speeltje liggen voor de kleine man, budget is ongeveer 25 euro.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 20 Feb 2014 20:16

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Iets van het merk Lamaze! Dat is het eerste wat me te binnen schiet.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 20 Feb 2014 20:57

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Iets met zijn naam er op. Mijn dochter heeft een kapstokje gekregen met haar naam en een besteksetje.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:12

Bericht 20 Feb 2014 21:12

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Kleertjes in kleine maat? Kleintje heeft vast nog geen maat 50? Dus dan maat 44.
17-05-2013
<<

Anoniem30

Bericht 20 Feb 2014 21:16

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Hij heeft sinds vandaag kleren aan, is uit de couveuse en heeft maat 50 aan, dikke beer! Maar ik zie hun pas over een aantal weken, het is 3 uur rijden hier vandaan, dus kleine kleertjes is niet zo handig dan.
<<

Anoniem255

Bericht 21 Feb 2014 11:35

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Een besteksetje (evt. de naam er in laten graveren)
Een speelmat/speelboog
Een cadeau voor wat later, zoals een houten autogarage (al heb ik geen idee wat die kosten...)
Een badpakketje, pakket met Zwitsal (of een ander merk), lekkere pyjama, een badjasje, warme sokjes/slofjes (op de pyjama en/of badjasje kun je de naam ook laten borduren als je zou willen)
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 21 Feb 2014 12:19

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Iets van Sophie de giraf!
Mn oppaskindje is er dol op! (Net als haar broers)
<<

Anoniem30

Bericht 23 Mrt 2014 21:27

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Zijn er nog meer tips? We gaan waarschijnlijk begin april naar ze toe, ben zó benieuwd!

Ze wil graag gekleurde hydrofiel luiers, dus ga die bij de HEMA halen, een mooie slaapzak van Jip & Janneke (je hebt nu leuke turquoise) en zoek nog wat meer leuke dingen om erbij te stoppen. Ze is ook gek op zwitsal hoorde ik!
<<

Anoniem166

Bericht 23 Mrt 2014 21:31

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Kwak had van de week in een ander topic (over de geboortedoos) een link gepost met een houten kistje waar het geboortekaartje op is geschilderd. Misschien is dat leuk om belangrijke dingen te bewaren, zoals het eerste pakje, de draadjes waar het kindje aan heeft gelegen in het ziekenhuis, etc.
Daar kun je dan eventueel ook de kadootjes in doen die je verder nog hebt gekocht.
<<

Anoniem30

Bericht 23 Mrt 2014 21:39

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Ja, ze heeft net een stoeltje gekregen al met het geboortekaartje erop, had het eerst ook bedacht.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 23 Mrt 2014 22:04

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

XL hydrofieldoeken, dat is echt zo fijn, ik baal dat ik ze niet veel eerder ontdekt heb! Heel handig als wikkeldoek, handdoek, zonnescherm etc.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 23 Mrt 2014 22:11

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Wij kregen een boek van cars met de naam van onze zoon in de hoofdrol. Knuffel met naam.
Setje kleding.
Bestek met naam.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem121

Bericht 23 Mrt 2014 23:02

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

De grote hydrofieldoeken of multidoeken zijn inderdaad ook ideaal! Ik heb ze hier ook gebruikt als inbakerdoek en na het badje is het gewoon lekker om een grotere doek te hebben. Die zijn er ook in kleur en met print te krijgen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 24 Mrt 2014 12:31

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Is zo'n setje om een hand- en voetafdruk te maken een idee?

Hydrofiel doeken XL? Die ga ik eens opzoeken..
<<

Anoniem121

Bericht 24 Mrt 2014 13:03

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Dat zijn multidoeken van jollein die zijn 115x115cm. Ideaal!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 24 Mrt 2014 15:21

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Pluis, ik heb je eerste bericht aangepast. Reclame maken is op het forum niet toegestaan buiten de Vraag en Aanbod pijler.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 15:51

Bericht 24 Mrt 2014 15:27

Re: Wat kopen voor familie, eerste kindje?

Wij krijgen een badjas met naam en een handdoek met naam en geboortedatum ingegraveerd.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers