Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Medisch proefpersoon

<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 20 Feb 2014 20:49

Medisch proefpersoon

Wie heeft er ervaring met medisch proefpersoon zijn?
Hoe ging dat, beviel het goed? Via welk bedrijf?

Ik zit er aan te denken om dit te gaan doen, puur om snel wat extra geld te verdienen.
Maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje eng :laughcry:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Feb 2014 21:03

Re: Medisch proefpersoon

Ik heb het nog nooit gedaan, wel overwogen.
Wat mij tegen hield was dat je echt vaak terug kom dagen hebt, i.c.m. reistijd vond ik het dan te tijdrovend. Vriendin van mij heeft het wel eens gedaan, maar die woonde dan vlakbij het onderzoeksgebouw/ziekenhuis.

Je moet denk ik goed kijken naar wat voor soort medicijn het is. De echt goed betaalde onderzoeken hebben meestal ook meer risico's.
<<

Anoniem173

Bericht 21 Feb 2014 10:50

Re: Medisch proefpersoon

Ik heb wel eens een mri scan gedaan voor geld, kreeg geloof ik 40 euro voor een uurtje. Dat levert dus ook wel snel geld op zomder risico. Ma zo vaak is dat dus niet nodig.
Voor de rest ken ik iemand die wel eens die onderzoeken deed, zij vond het echt prima.
<<

Anoniem29

Bericht 21 Feb 2014 11:14

Re: Medisch proefpersoon

Ik heb ook wel eens mri's gedaan voor geld. Dat is echt heel chill. Beetje liggen en testjes doen in zo'n scanner en dan inderdaad 40 a 50 euro verdienen voor 1 tot 2 uurtjes.

Mijn vader heeft wel eens meegedaan aan een groot, langlopend onderzoek waar hij toen echt iets van 2500 euro voor kreeg. De reiskosten werden ook helemaal vergoed trouwens (maar reistijd niet). Hij deed er ongeveer 50 minuten over van deur tot deur, dus dat is nog wel te overzien. Voor zover ik weet heeft hij nooit klachten o.i.d. gehad. Volgens mij deed hij mee aan een onderzoek naar Parkinson.
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 19:06

Bericht 21 Feb 2014 12:18

Re: Medisch proefpersoon

Ik heb geen ervaring maar heb me wel aangemeld hiervoor maar ergens is er toch nog iets dat me tegenhoud.
Het is uiteindelijk toch je eigen gezondheid waar het omgaat. En als ik iets op zou lopen door het gebruik van de medicijnen dan is me dat het geld ook niet waard. Ik wacht dus nog even af tot er iets voorbij komt dat niet zoveel risico met zich meebrengt.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 21 Feb 2014 12:51

Re: Medisch proefpersoon

Ik zou het zelf niet doen als je er risico's mee loopt. Tijdens een MRI loop je in principe geen risico. Wie weet wat je er op de lange termijn nog aan over houdt.
<<

Anoniem166

Bericht 21 Feb 2014 20:05

Re: Medisch proefpersoon

Ik zou het niet doen, omdat ik bang ben voor de risico's op lange termijn. Wellicht is er nu niets aan de hand, maar worden je eileiders aangetast en kun je niet meer zwanger raken. Dat soort risico's maken mij enorm huiverig. In het verleden hebben zich wel dit soort ernstige situaties voorgedaan, denk maar aan de DES-dochters.
<<

Anoniem73

Bericht 21 Feb 2014 21:10

Re: Medisch proefpersoon

Ik heb het gedaan bij een bedrijf in zuid-laren. Heb maar 1x meegedaan om het te ver reizen was ben ik ermee gestopt. Toendertijd was dat nog het enige bedrijf wat onderzoeken deed.

Toch zou ik het wel weer doen maar niet met overnachten.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Feb 2014 07:59

Re: Medisch proefpersoon

Ik heb het ook wel eens overwogen, maar toch niet gedaan omdat ik het niet durf. Ik ken ook niemand in mijn omgeving die het al eens gedaan heeft.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]