Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beurs Ouders Natuurlijk 2014

<<

Anoniem 82

Bericht 27 Mei 2014 21:54

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Het programma staat erop hoor, alleen nogal omslachtig om er terecht te komen! Via een link in een twitterbericht ben ik er gekomen.

http://oudersnatuurlijk.nl/wp-content/u ... kshops.pdf
<<

Anoniem74

Bericht 28 Mei 2014 06:17

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ah dankje!
<<

Anoniem74

Bericht 07 Jun 2014 22:25

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Op de valreep nog 2 kaartjes besteld online.
<<

Penélope

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 04 Jun 2014 21:00

Bericht 08 Jun 2014 08:54

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik heb gelukkig net 2 kaartjes kunnen bestellen. Was het vergeten en eigenlijk kon het maar tot 7 juni.
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 11 Jun 2014 21:21

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Voor de mama's die ook gaan, welke workshops / lezingen gaan jullie volgen?
Ben even aan het puzzelen met de tijden, en wil iig naar:

Voeding en gedrag
Koken zonder e-nummers
Sociale communicatie met kids
Ontwar je emoties en leef ten volle

En man wil naar ouderschap in tijden van computers

Voor de kids dansen en zingen in het toverbos
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Jun 2014 21:44

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik wil denk ik naar:
Dansen en zingen in het toverbos
Hooggevoelige kinderen
Darmflora en gezondheid

De rest weet ik nog niet, hangt er vanaf hoe lang dochter het leuk vindt. Ze zou eigenlijk niet mee gaan, maar ex en schoonmoeder die haar die dag persé ergens mee naar toe wilden nemen laten niks meer horen op mijn berichten om afspraken te maken. Dus neem ik haar gewoon gezellig mee, maar over het algemeen is ze vrij snel ergens klaar mee, dus geen idee hoe lang we het gaan uithouden. Als ze het leuk vindt en we zijn er dan nog, wil ik ook graag naar:

Een basis voor het leven - leven vanuit een basis
Introductie rugdragen met een geweven doek.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 13 Jun 2014 13:24

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Oooo, ik heb er zo'n zin in!
De oudste blijft lekker thuis, ik neem alleen de jongste mee (kan niet zonder mijn borsten helaas en die neem ik toch echt mee :eyes:) Moet even kijken hoe het met haar gaat en of het aanhoren van een lezing een optie is.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 13 Jun 2014 19:54

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Haha Snoezel, hier net zo. Borsten gaan toch echt met mij mee, dus R ook. Al is hij meestal zo rustig en zoet dat ik wel een lezing durf bij te gaan wonen, mocht hij toch gaan huilen of mopperen dan ga ik gewoon stilletjes weg.

Lekker wisselvallig trouwens hier, maar A gaat toch niet met ons mee.. Voor haar denk ik wel beter, al vind ik het zelf wel een beetje jammer omdat ik me er nu al op had verheugd om met beide kids te gaan. Naast kleine R gaat mijn moeder ook met ons mee.

Zijn jullie morgen ergens aan te herkennen? Wie weet komen we elkaar wel tegen! Ik ben te spotten met een mollige baby in een donkere jeansdoek of misschien in de grijze hop tye met sterren. Neem ze beiden mee, kan ik eventueel afwisselen als ik er behoefte aan heb.
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 13 Jun 2014 20:14

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik ben er met man en peuter, en vriendin met man en minibaby. Girasol Sierra is mee, maar ik denk niet dat dochter veel gedragen wordt, ze loopt vooral zelf. Als het morgen weer net zo warm is als vandaag draag ik een roze jurk met groene bloemen ;)

Veel plezier allemaal morgen!

(En ook hier zó'n zin!)
februari 2012
november 2015
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 14 Jun 2014 17:44

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Nou, ik was er zónder roze jurk maar met girasol sierra. Nu allemaal weer moe maar voldaan thuis.
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem 82

Bericht 14 Jun 2014 18:06

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik was er inderdaad met jeansdoek en hop tye, maar zoon heeft ook nog even op het onderstel in de maxi cosi gelegen. Hij had het op een gegeven moment zo warm dat ik hem echt even moest laten 'luchten'. Daarna even naar buiten gegaan en weer de drager in.

Ik heb vandaag Snoezel gespot (en even gesproken, zwaai!), verder niemand herkend. Ben zelf wel gespot lees ik net op FB.

Ik vond het erg leuk! Twee interessante lezingen bijgewoond (over hoogsensitieve kinderen en over bijvoeding in stukjes), leuke dingen gezien, leuke dingen gekocht en nu een enorme wishlist aan boeken en spulletjes in mijn hoofd, haha. En zo leuk om allerlei soorten doeken en dragers voorbij te zien komen bij de papa's en de mama's. En een hoop enorm schattige, slapende baby'tjes.
<<

Anoniem74

Bericht 14 Jun 2014 18:24

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik heb jou ook gespot roze, met de kleine man idd en jouw moeder denk ik?



De oudste heeft meegedaan met het dansen, en we zijn naar sociale communicatie en voeding & gedrag geweest.
<<

Anoniem151

Bericht 14 Jun 2014 18:31

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik heb Snoezel ook gespot geloof ik, verder alleen bekende gezichten van d&v.
Ik heb heeeeel veel gekocht <3
Luiers, bijtring, rammelaar, speenkoord, zoogcompressen en verschillende verzorgingsproducten.
Zit nu op de bank happy te zijn met alle spulletjes :D
<<

Anoniem 82

Bericht 14 Jun 2014 18:42

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ja klopt Ig-Nore! Ik was met R en mijn moeder :) Ik heb jullie niet gezien, maar het was ook zo druk!

Herkenbaar Blue Phone, ik zit ook na te genieten en mijn spulletjes te bewonderen! Ik heb roze zoogcompressen, een wasbare zwemluier, een speelballetje voor de jongste, leuke krijtjes voor de oudste, een waterfles, een boek over hooggevoelige kinderen en een borstvoedingsketting :)
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 15 Jun 2014 00:10

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik heb best wat mensen gezien eigenlijk. Van hier eigenlijk alleen Roze, haha, maar van de rest heb ik ook eigenlijk geen beeld in mijn hoofd :eyes: Jammer eigenlijk. Super grappig dat jij me denkt gezien te hebben Blue phone.

Het was een heerlijke dag, heerlijk genoten. Milou heeft het super gedaan, heerlijek mensen, mooie producten... en ik heb mijn wompat opgehaald :banaan:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 15 Jun 2014 09:22

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik vond het ook super leuk, veel leuke dingen gezien en gekocht.
Niemand herkent maar dat zou ook echt heel knap zijn gezien ik geen idee heb hoe iedereen eruit ziet hier :-)
Afbeelding
<<

Anoniem151

Bericht 15 Jun 2014 10:54

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

:cheering:
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 15 Jun 2014 13:12

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik heb Roze nog gezien gisteren, volgens mij zaten we bij de lezing hoogsensitieve kinderen. Verder weer interessante lezingen gevolgd maar niets gekocht.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 15 Jun 2014 13:50

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Wij zaten gisteren in de trein vanaf Arnhem naar huis. Daar kwamen allemaal dames in de trein van de beurs. Vond het al bijzonder om zoveel mensen te zien met kinderen die gedragen werden. Zie je niet zo vaak. Maar zag de tassen. Echt super leuk. Om te zien. Ik hoop in november naar de winter editie te kunnen met een vriendin. Om alvast rond te neuzen. :D
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem 82

Bericht 15 Jun 2014 14:03

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

CCC schreef:Ik heb Roze nog gezien gisteren, volgens mij zaten we bij de lezing hoogsensitieve kinderen. Verder weer interessante lezingen gevolgd maar niets gekocht.

Klopt, daar zat ik ook! Misschien heb ik jou ook wel gezien, maar weet niet hoe je eruit ziet :redface:

Toch grappig dat ik een aantal keer gespot ben!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Jun 2014 17:36

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik denk dat ik i n november ook ga. Heb toch wel wat dingen gezien die ik interessant vind.
Tis dichterbij dan ik in eerste instantie dacht.

Hebben ze ook een stand met natuurlijke producten voor de huid? Zonder parfum en zooi?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 15 Jun 2014 19:16

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Is het 2 x per jaar dan? Vorig jaar was ik hoogzwanger en dit weekend vierden we T zijn verjaardag dus kon ik wederom niet en het lijkt me zooooooo leuk!
Mother of 3 adorable children
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 15 Jun 2014 19:25

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Volgens mij is het de eerste keer, Maia.

Ik vind het jammer dat ik niet kon gaan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 15 Jun 2014 19:50

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Eerste winterbeurs dit jaar
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 15 Jun 2014 20:07

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

:banaan:
Mother of 3 adorable children
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers