Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik moest aan jullie denken...

<<

Anoniem275

Bericht 19 Feb 2014 20:49

ik moest aan jullie denken...

...toen ik in de folder van de blokker keek

Afbeelding
:palm:
<<

Anoniem123

Bericht 19 Feb 2014 20:52

Re: ik moest aan jullie denken...

oh man man man waar gaat de wereld heen :palm: :palm:

Eerst de minimens al in die afschuwelijke pakken heisen en dan ook nog jezelf voor schut zetten :palm: :palm:






:P :wink:
<<

Anoniem18

Bericht 19 Feb 2014 20:53

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik vind jumpsuits van met name de Scandinavische merken erg leuk voor baby's, en dan met name jongensbaby's. Voor volwassenen vind ik het echt verschrikkelijk. Is toch totaal niet praktisch als je naar de wc moet?
<<

Anoniem275

Bericht 19 Feb 2014 21:01

Re: ik moest aan jullie denken...

tja.. ik vind ze ook verschrikkelijk!
er waren een aantal mama's die het jammer vonden dat die pakken van de hema en niet in volwassen maten waren,
dus bij deze :P
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 19 Feb 2014 21:06

Re: ik moest aan jullie denken...

Haha ik vind ze verschrikkelijk! Lijkt me zo vervelend als je naar de wc moet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem301

Bericht 19 Feb 2014 21:15

Re: ik moest aan jullie denken...

Ah jammer, kan het plaatje niet zien!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 19 Feb 2014 21:17

Re: ik moest aan jullie denken...

Carrie schreef:Ah jammer, kan het plaatje niet zien!


Ik nu ook niet meer..
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Feb 2014 21:18

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik zie ook geen afbeelding.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Feb 2014 02:19

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik zie ook niks. Maar ik zeg eerlijk dat een mooie onesie mij best fijn lijkt. En bij kleine kinderen vind ik ze ook nog steeds erg leuk, als pyjama of huispak uiteraard.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Feb 2014 05:53

Re: ik moest aan jullie denken...

Het lijkt me heerlijk zitten! Beetje jammer alleen dat het van fleece is, dat vind ik echt heel lelijk.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 20 Feb 2014 08:29

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik heb er gister 1binnen gekregen op mijn werk. Ik had hem gewonnen. Het is nog een katten uitvoering ook whahahaa.
Nee niks voor mij .
Voor mijn dochter heb ik die wel van de hema gekocht. Het lijkt mij een onding met verschonen maar voor in de draagdoek ideaal.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem321

Bericht 20 Feb 2014 09:07

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik zag 'm in de folder ja! Het ziet er inderdaad niet uit en het lijkt me ook niet praktisch als je haar het toilet moet.
<<

Anoniem66

Bericht 20 Feb 2014 14:23

Re: ik moest aan jullie denken...

Een onesie?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Feb 2014 14:36

Re: ik moest aan jullie denken...

Luce schreef:Een onesie?

Ja, ik denk dat ze dit plaatje had gepost:
Afbeelding

Ik snap de commotie niet zo, die onesies zijn er toch al tijden?

♥♥
<<

Anoniem124

Bericht 20 Feb 2014 16:06

Re: ik moest aan jullie denken...

Sheez zijn er nou mensen nog steeds in shock omtrent die onesies? Uggs wel al teboven? Wat vervelend voor jullie wel.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 20 Feb 2014 18:24

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik ben fan hoor. Lekker warm, nooit meer een koude rug.
<<

Anoniem168

Bericht 20 Feb 2014 18:55

Re: ik moest aan jullie denken...

Eerlijk? Er zijn zoveel kledingstukken/ schoenen die lelijk zijn, maar die huispakken zijn best wel handig hoor voor als je bijv. snel lage rugpijn hebt en je niet gebaat bent bij blote rug of als je net als ik bijna geen kleding kan verdragen door de littekens, dan is zoiets echt wel een uitkomst voor als je thuis komt en je ernaar snakt om je gewone kleding uit te trekken. Kan het nog zo lelijk zijn, kan me er niet druk om maken wat een ander vind. Bovendien is het voor in huis, dus lekker boeiend. Ik draag in huis ook pyjamabroeken en shirts die niet bij elkaar passen.
<<

Anoniem99

Bericht 20 Feb 2014 19:15

Re: ik moest aan jullie denken...

Je zit toch lekker in je eigen huis? Als je hiermee over straat gaat, oké. Maar dit vind ik niks anders dan een huisbroek/pyjama/huispak.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 20 Feb 2014 19:37

Re: ik moest aan jullie denken...

SoGood schreef:Ik ben fan hoor. Lekker warm, nooit meer een koude rug.


Ik heb er een van de Primark en in vind hem ideaal! Ik heb altijd koude armen en een stijve onderrug, en met m'n onesie heerlijk warm!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Feb 2014 20:27

Re: ik moest aan jullie denken...

M-Train schreef:Sheez zijn er nou mensen nog steeds in shock omtrent die onesies? Uggs wel al teboven? Wat vervelend voor jullie wel.

Ja dit dus! :good:

♥♥
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 20 Feb 2014 20:38

Re: ik moest aan jullie denken...

Als je nu nog verbaasd bent over de onesies loop je wel enigzins achter. Ik zou zeggen, eerst proberen dan oordelen!
Heerlijk zijn ze! Elke avond in mn onesie. Als ik thuis ben uiteraard, niet buiten de deur.
Laatst gewijzigd door Ravioli op 20 Feb 2014 20:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem30

Bericht 20 Feb 2014 20:47

Re: ik moest aan jullie denken...

Ik hou van mijn onesie! Alleen wil hem dan weer niet in fleece, dat lijkt me te warm!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Feb 2014 21:21

Re: ik moest aan jullie denken...

Wat is er nu weer op tegen dat mensen het niets vinden? Ik ben echt niet in shock hoor over onesies, maar dat neemt niet weg dat ik ze afschuwelijk vind. Kan toch? Je hoeft toch niet altijd achter alle trends aan te rennen. Ik laat het dus lekker aan me voorbij gaan. Maar goed, ik loop thuis ook nooit in een gewoon huispak ofzo, maar altijd in m'n gewone kleren.
Dat anderen ze wel leuk/mooi/fijn vinden boeit me verder niets. Dat moet iedereen lekker zelf weten, heb ik geen last van (tenzij mensen er mee op straat gaan lopen, dat gaat me te ver :P ).
<<

Anoniem273

Bericht 20 Feb 2014 22:15

Re: ik moest aan jullie denken...

Travel schreef:Ik heb er gister 1binnen gekregen op mijn werk. Ik had hem gewonnen. Het is nog een katten uitvoering ook whahahaa.
Nee niks voor mij .
Voor mijn dochter heb ik die wel van de hema gekocht. Het lijkt mij een onding met verschonen maar voor in de draagdoek ideaal.


Ik wil 'm wel :angel:
<<

Anoniem73

Bericht 20 Feb 2014 22:30

Re: ik moest aan jullie denken...

Lijkt mij echt heerlijk warm! Maar ja dat is nu juist het punt ik heb het altijd heel snel warm dus coor mijn geen optie haha.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers