Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw favoriete webshop(s)

<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 14:29

Bericht 19 Feb 2014 17:35

Jouw favoriete webshop(s)

Bij welke webshop(s) zit jouw winkelwagen geregeld vol en bestel je weleens kleding, accessoires en cosmetica? En welke webshop bezoek je nooit (meer)?
<<

Anoniem168

Bericht 19 Feb 2014 17:47

Re: Jouw favoriete webshop(s)

Zalando en Wehkamp en soms V&D. Voor luchtjes en cosmetica kijk ik heel soms ook op Bol.com

Ik bestel nooit meer iets bij Otto. Is al weer twee jaar terug, maar had iets besteld en was kapot en duurde echt maanden tot ik een nieuw exemplaar had en toen ik telkens contact had met de klantenservice via de mail, kreeg ik alleen maar vage antwoorden terug.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 19 Feb 2014 17:51

Re: Jouw favoriete webshop(s)

Wehkamp en bol.com bestel ik weleens, fijne webshops vind ik. Weet zo snel niet waar ik niks meer zou bestellen eigenlijk.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Feb 2014 18:24

Re: Jouw favoriete webshop(s)

Meeste gebruikte:
Kleding: H&M, Next, Zalando
Schoenen: Zalando, O'Moda, Wehkamp
Verzorgingsproducten: Bol.com, Wehkamp

Ik heb goede ervaringen met de service van Wehkamp overigens. In oktober luiers besteld, nooit ontvangen, wat heen en weer ge-mail, op een gegeven moment kreeg ik zelfs een aanmaning + incassokosten bovenop de prijs van de luiers omdat ik nog niet betaald had. Uiteindelijk is alles kwijtgescholden en ben ik in mijn gelijk gesteld. Erg fijn dus!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 19 Feb 2014 19:16

Re: Jouw favoriete webshop(s)

Kleding: H&M, Esprit, Wehkamp, Zalando, Hema, Sportsdirect.com

Schoenen: zalando, van Haren, Wehkamp, Sportsdirect.com

Cosmetica & assecoires : Boozyshop, Alice & Jo, capricci, Ebay



Bestel zelden meer wat bij de Otto, vervelende klantenservice en gewoon teveel "gedoe"
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Feb 2014 17:42

Re: Jouw favoriete webshop(s)

Ik vind de webshop van Scapino heel fijn. Je kan er bestellen, thuis laten bezorgen maar ook in de winkel en dan kan je het eerst passen, vind je het niks dan hoef je het ook niet te kopen. Voordeel is dat de Scapino hier niet ver vandaan ligt :)

Verder vind ik Ebay, Bonprix, Bol.com, Zooplus en Zalando ook erg fijn.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 20 Feb 2014 22:36

Re: Jouw favoriete webshop(s)

Kleding Esprit, H&M, Sans online, Zalando.
Schoenen Brand4less (hebben ze vaak converse voor de helft van de prijs) Shoemixx.
Cosmetica enz. koop ik hier gewoon in de winkel.
<<

Anoniem99

Bericht 21 Feb 2014 01:19

Re: Jouw favoriete webshop(s)

Laatste tijd alleen maar Wehkamp.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers