Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bellen of niet?

<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 02 Sep 2013 23:25

Bericht 19 Feb 2014 10:30

Bellen of niet?

Ik heb 2 weken geleden een sollicitatiebrief gestuurd naar een bedrijf, sluitingsdatum was 10 februari, ik was dus op tijd.
Ik kreeg binnen 2 minuten een automatisch antwoord waarin stond dat ik deze mail als ontvangst van mijn sollicitatiebrief kon beschouwen. Er zou binnenkort een selectie van de binnengekomen sollicitatiebrieven plaatsvinden waarna de sollicitanten horen of ze wel of niet verder gaan in de sollicitatieprocedure. De sollicitatiegesprekken vinden volgende week plaats.

Nu zijn we 9 dagen na de sluitingsdatum en ik heb nog niks gehoord, daar baal ik van want ik vind het echt een leuke baan en hoop dus op gesprek te mogen komen. Wat raden jullie aan, het bedrijf bellen of nog tot vrijdagmiddag afwachten?
Afbeelding
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:39

Bericht 19 Feb 2014 10:32

Re: Bellen of niet?

Ik zou wel bellen. Gewoon vragen hoe de verdere procedure in zijn werk gaat..
<<

Anoniem168

Bericht 19 Feb 2014 10:39

Re: Bellen of niet?

Ik zou nu ook gewoon bellen, 9 dagen na sluitingsdatum vind ik wel ruim genoeg. En dan toon je ook meteen initiatief en horen ze ook meteen dat je enthousiast en echt geïnteresseerd bent.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 19 Feb 2014 20:10

Re: Bellen of niet?

Ik zou bellen, dat komt alleen maar positief over :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem187

Bericht 19 Feb 2014 20:14

Re: Bellen of niet?

Gewoon bellen!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers