Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 20 Feb 2014 15:16

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

Ik was een jaar of 17 en had net een paar weekjes verkering toen ik heel enthousiast riep bij mijn ex schoonouders '26 mei gaat 'ie dr in' .... Ik bedoelde dus mijn navelpiercing maar zijn vader keek me wel wat appelig aan.... :wtf:
Toen ik me realiseerde wat ik net had gezegd schaamde Ik me dood :palm:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 20 Feb 2014 15:35

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

Toen mijn vader zijn schoonzoon voor het eerst ontmoette lag ik met mijn nieuwe vriendje uitgebreid te tongen in ons tuinhuis op een stapel kussens, in het donker.

Mijn vader moest daar zijn en wist niet dat wij daar ook waren. :laughcry:

Mijn vriend heeft hem overigens netjes een hand gegeven, hahaha. Er worden nu nog grapjes over gemaakt.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 20 Feb 2014 15:56

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

Ik had voor mijn (engelse) 'schoonouders' stroopwafels meegenomen.

Toen zei ze 'look Bob (haar man) Belgian waffles!'.
Ikfluisterde toen (veels te hard) DUTCH, dat was ik echt niet van plan maar floepte er zo uit.
Helaas barstte toen iedereen behalve zijn moeder in lachen uit.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Feb 2014 22:03

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

De eerste ontmoeting met mijn ex schoonmoeder:
Welkom, ik heb liever dat jullie het hier thuis doen dan op straat... :palm:
Laatst gewijzigd door Funk op 20 Feb 2014 22:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 20 Feb 2014 22:09

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

Ik was een jaar of 14 en ging eten bij mijn toenmalige vriendje en zijn familie.
We aten gekookte aardappelen, spinazie en een ei. Het ei kregen we in ons geheel op het bord.
Ik wilde mijn vork in het ei zetten maar het schoot weg.. zo bij mijn schoonmoeder op schoot! Haha!
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Feb 2014 22:58

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

Ik was een keer bij een jongen blijven slapen, de volgende ochtend wilde ik me voorstellen, keek die man niet eens op van zijn krant, "Je hoeft je niet voor te stellen hoor, volgende week is er weer een ander". Akward!!!

Mijn eerste vriendje zijn vader was nogal een rare vogel, gebruikte veel drugs. De eerste keer dat ik daar thuis kwam om me voor te stellen ging hij echt heel hard lachen om zijn eigen grapjes en hij liep weg en zei dat hij even wat moest doen. Kwam hij terug, helemaal aan het spacen. Die man gebruikte gewoon drugs waar ik bij was, ik was 15 en heel onwetend. Voelde me zo niet op mijn gemak!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 22 Mrt 2014 14:40

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

De eerste ontmoeting met mijn huidige schoonouders verliep gelukkig goed, maar de eerste met de opa en oma niet zo..
Mijn man had namelijk stiekem vooraf voor de grap gezegd: ''Ze is heel normaal, maar heeft alleen een houten been''.. De ontmoeting verliep op het eerste oog prima, maar toen ik naar de wc moest, liep ik iets te enthousiast van het opstapje van de 'opkamer', waardoor ik struikelde... en ik dat verhaal dus 'bevestigde' :palm:
<<

Anoniem273

Bericht 23 Mrt 2014 18:08

Re: Nav: blunders bij eerste ontmoeting (schoon)ouders

Het was niet echt een blunder maar wel ongemakkelijk. Mijn schoonouders hebben vroeger een varkensfokkerij gehad. M'n schoonmoeder liet bij de eerste ontmoeting heel trots allerlei foto's ervan zien. Later die avond kwam ze erachter dat ik vegetariër (inmiddels pescotariër) ben :palm:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers