Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Feb 2014 14:26

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Curaçao!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem185

Bericht 19 Feb 2014 14:27

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Zeker te weten Wenen!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 19 Feb 2014 14:39

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Londen. Toen wij er waren ben ik bijna het hele weekend ziek geweest dus heb veel minder gezien en gedaan dan dat ik wilde. Terwijl het zo'n leuke stad is.
<<

Anoniem255

Bericht 19 Feb 2014 15:26

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Isla Margarita.
We hebben daar zo'n heerlijke vakantie gehad tussen de lokale bevolking.
Echt geweldig.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 19 Feb 2014 15:36

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Cuba, dat was echt liefde op het eerste gezicht
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2014 17:37

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Prosecco schreef:Cuba, dat was echt liefde op het eerste gezicht


Oh, ik wil ook zó graag naar Cuba! En dat gaat gewoon gebeuren heb ik besloten, maar dan wel als L. wat ouder is.
<<

Anoniem97

Bericht 19 Feb 2014 18:49

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Parijs, Noorwegen, Dominicaanse Republiek.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Feb 2014 19:12

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Ik wil nog wel een keer naar New York.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem28

Bericht 19 Feb 2014 19:37

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Zuid-Italie, Tropea.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 19 Feb 2014 19:41

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Umbrië in Italië, Tsjechië en Denemarken
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 19 Feb 2014 19:46

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Mien schreef:Isla Margarita.
We hebben daar zo'n heerlijke vakantie gehad tussen de lokale bevolking.
Echt geweldig.

Oh echt?
Ik vond er niets aan... Had het idee net zo goed op een willekeurig Spaans eiland te kunnen gaan zitten.
Het vaste land van Venezuela vond ik daar in tegen geweldig!
<<

Anoniem38

Bericht 19 Feb 2014 20:45

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Pompoen schreef:
Jip83 schreef:Cuba, Canada, Curacao, Thailand, Laos, Cambodja, Oman, Denemarken... Veel te veel eigenlijk!


Wauw, ben je daar allemaal al eens geweest? Ik wil ook naar Cuba, Curacao en Oman in elk geval! Maar ja die horen in het rijtje nog niet geweest maar wel op de verlanglijst thuis en niet hier in dit topic ;-).


Ikhad op de middelbare school een vriendinnetje die een vriendinnetje mee mocht nemen op vakantie. En we zijn oa naar deze landen geweest (muv Denemarken, Thailand, Laos en Cambodja).
<<

Anoniem130

Bericht 19 Feb 2014 20:50

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Met stip op 1: terug naar Zuid-Afrika/Kaapstad in de lente/zomer.

Verder wil ik ook weer naar Israël (miss wil ik er mijn stage gaan doen over 1.5 jaar) en nogmaals naar de Malediven. En eigenlijk de Nederlandse antillen ook nog wel.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 19 Feb 2014 20:57

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Egypte (Makadi Bay), Sligo, Dublin, Londen, Stowmarket, Brugge.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2014 21:10

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Jip83 schreef:
Pompoen schreef:
Jip83 schreef:Cuba, Canada, Curacao, Thailand, Laos, Cambodja, Oman, Denemarken... Veel te veel eigenlijk!


Wauw, ben je daar allemaal al eens geweest? Ik wil ook naar Cuba, Curacao en Oman in elk geval! Maar ja die horen in het rijtje nog niet geweest maar wel op de verlanglijst thuis en niet hier in dit topic ;-).


Ikhad op de middelbare school een vriendinnetje die een vriendinnetje mee mocht nemen op vakantie. En we zijn oa naar deze landen geweest (muv Denemarken, Thailand, Laos en Cambodja).


Wat leuk dat je mee mocht toen zeg!!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Feb 2014 21:20

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Tsja, zoveel plekken. Maar toch wel met stip op 1 Estland. Ben ik inmiddels wel al twee keer geweest, en al veel gezien, maar ik hou gewoon zo van dat land. We hebben het er zelfs redelijk serieus over gehad om er te gaan wonen en eigenlijk spookt het nog bijna dagelijks door mijn hoofd.
Verder zou ik wel weer naar Polen willen, ben ik al heel vaak geweest, maar nu al weer een paar jaar geleden. En ik begin het land nu wel echt te missen. Ik wil graag nog een keer naar Litouwen want dat is al weer een aantal jaar geleden. En graag nog een keer naar Zweden.
<<

Anoniem38

Bericht 19 Feb 2014 21:21

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Dat was heel gaaf. Dankzij hun mijn liefde voor reizen ontdekt. Ook mijn duikbrevet gekregen van hun. Mijn moeder twijfelde destijds omdat mijn ouders net gescheiden waren en ze niks kon meebetalen...maar mijn broer vond dat ze het goed moet vinden en de ouders vonden het geen probleem als ik gratis mee ging..
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 20 Feb 2014 08:03

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Pompoen schreef:
Prosecco schreef:Cuba, dat was echt liefde op het eerste gezicht


Oh, ik wil ook zó graag naar Cuba! En dat gaat gewoon gebeuren heb ik besloten, maar dan wel als L. wat ouder is.


Moet je doen, het is er echt fantastisch!
Djoser organissert er ook reizen heen voor ouders met kinderen, Djoser junior. Misschien een idee? Onze reisleidster was ooknecht fantastisch, dat heeft zeker een groot deel bijgedragen dus wie weet krijg je haar ook wel.
Misschien wel fijner als L goed zelf kan lopen, hoewel er ook veel met de bus gedaan wordt.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 20 Feb 2014 08:32

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Lapland en dan met mijn gezin.
Ik ben er op studiereis geweest en was zo fantastisch.
Van skien tm ijskarten en van huskysafari tm rendiersafarie en van op schoot zitten bij de kerstman tm ijvissen en van scootertochten tm sauna's en van ijssculptuur maken tm slapen in ijshotel! Geweldig!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Feb 2014 09:00

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Prosecco schreef:
Pompoen schreef:
Prosecco schreef:Cuba, dat was echt liefde op het eerste gezicht


Oh, ik wil ook zó graag naar Cuba! En dat gaat gewoon gebeuren heb ik besloten, maar dan wel als L. wat ouder is.


Moet je doen, het is er echt fantastisch!
Djoser organissert er ook reizen heen voor ouders met kinderen, Djoser junior. Misschien een idee? Onze reisleidster was ooknecht fantastisch, dat heeft zeker een groot deel bijgedragen dus wie weet krijg je haar ook wel.
Misschien wel fijner als L goed zelf kan lopen, hoewel er ook veel met de bus gedaan wordt.


Die familiereizen zijn eigenlijk meestal vanaf een bepaalde leeftijd. Logisch ook, bijvoorbeeld bij een reis naar Marokko. Kijk je kunt gewoon niet echt met een kind van een jaar op een kameel gaan zitten. Maar ik zal eens kijken vanaf wanneer dat is bij djoser!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Feb 2014 11:04

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Ik ben vier keer in Londen geweest maar die stad blijft me trekken! Daar wil ik sowieso nog wel een paar keer heen :)

Verder ben ik verliefd geworden op Andalusië (Zuid Spanje) en op Thailand. In Andalusië zou ik langer op één plek willen blijven om zo echt een beetje de blenden in het lokale leven. In Thailand zou ik net wat andere dingen willen zien dan dat ik vorig jaar heb gezien.

Ik zou naar veel andere plekken ook best terug willen, maar dan heb ik toch vaak de voorkeur om naar nieuwe plekken te gaan.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 20 Feb 2014 11:11

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

@pompoen: ik zie een minimum leeftijd er niet bij staan en uit ervaring kan ik je zeggen dat ook mijn reis best te doen was geweest met L. Ik denk alleen wel dat het voor jezelf handig is als hij kan lopen en ook dingen begrijpt die je zegt, zoals bij mama in de buurt blijven.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Feb 2014 11:20

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Ik ben ook super nieuwsgierig naar Cuba! Mijn vriend trekt het alleen niet zo jammer genoeg. Misschien ooit by myself :ja:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 20 Feb 2014 14:28

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Italie, en dan een plaatst vlak bij Venetie. Was echt prachtig daar
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Feb 2014 09:35

Re: Waar wil jij nóg wel een keer naar toe?

Londen, Rome en Parijs.
Toen we in Londen waren was het zo koud en regenachtig dat we veel in cafeetjes zijn gaan zitten. Rome zijn we afgelopen zomer geweest en het was er toen heel warm en in combinatie met mijn zwangerschap was dat niet zo'n succes. We zijn er 3x een paar uurtjes geweest en toen zijn we doelgericht naar bepaalde plekken gelopen waardoor we weinig van de stad en de sfeer hebben genoten. Beide steden zou ik graag in het voorjaar nog een keertje willen bezoeken.
Tsja en Parijs blijft geweldig en zou ik ieder jaar wel naartoe willen. We zijn er nu 2x geweest, hadden gigantisch geluk met het weer en hebben dus heerlijk van het zomerse sfeertje kunnen meegenieten.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers