Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het eerste keren topic!

<<

Anoniem60

Bericht 25 Feb 2014 21:32

Re: Het eerste keren topic!

Pompoen schreef:Nou, dat ging super en ik heb hier een hartstikke vrolijk ventje. Hij heeft lekker gespeeld, heerlijk geslapen (wel 2 uur) en goed gegeten. Ik voel me ook gelijk een beetje meer uitgerust!


Fijn!!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 25 Feb 2014 21:59

Re: Het eerste keren topic!

Fem schreef:
Pompoen schreef:Nou, dat ging super en ik heb hier een hartstikke vrolijk ventje. Hij heeft lekker gespeeld, heerlijk geslapen (wel 2 uur) en goed gegeten. Ik voel me ook gelijk een beetje meer uitgerust!


Fijn!!


Ja! Het ging de rest van de dag ook super. Hij heeft vanmiddag nog een keer 2 uur geslapen en vanavond na de boterhammen en nog wat gespeeld te hebben ging hij gelijk heerlijk slapen. Ik ben benieuwd hoe een hele dag volgende week gaat maar heb er eigenlijk gewoon alle vertrouwen in en kijk er naar uit!
<<

Anoniem60

Bericht 25 Feb 2014 22:07

Re: Het eerste keren topic!

Dat komt helemaal goed!
Hij heeft zich voorbeeldig gedragen vandaag!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 25 Feb 2014 22:19

Re: Het eerste keren topic!

Fem schreef:Dat komt helemaal goed!
Hij heeft zich voorbeeldig gedragen vandaag!


Behalve dan het koekjes van amdere kindjes afpakken haha :laughcry: .
<<

Anoniem60

Bericht 25 Feb 2014 22:54

Re: Het eerste keren topic!

Pompoen schreef:
Fem schreef:Dat komt helemaal goed!
Hij heeft zich voorbeeldig gedragen vandaag!


Behalve dan het koekjes van amdere kindjes afpakken haha :laughcry: .


Daar gaan we volgende week mee aan de slag ;)
<<

Anoniem287

Bericht 25 Feb 2014 23:37

Re: Het eerste keren topic!

Hee wat leuk, zit L op het kdv waar Fem werkt?
<<

Anoniem60

Bericht 26 Feb 2014 07:47

Re: Het eerste keren topic!

Siamsa schreef:Hee wat leuk, zit L op het kdv waar Fem werkt?


Yep!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 26 Feb 2014 08:47

Re: Het eerste keren topic!

Fem schreef:
Siamsa schreef:Hee wat leuk, zit L op het kdv waar Fem werkt?


Yep!


Ja klopt! Een superleuk Kdv!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 26 Feb 2014 13:43

Re: Het eerste keren topic!

Vanmorgen is N. voor het eerst naar het KDV geweest, uiteraard om heel kort te wennen. Volgende week di en woe weer. Toch wel lastig haar zo los te moeten laten.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 26 Feb 2014 14:48

Re: Het eerste keren topic!

CCC schreef:Vanmorgen is N. voor het eerst naar het KDV geweest, uiteraard om heel kort te wennen. Volgende week di en woe weer. Toch wel lastig haar zo los te moeten laten.


Hoe vond N. het? En gaat ze volgende week dinsdag en woensdag wennen of gaat ze dan echt?
Ik zelf had er geen moeite mee, al werd ik er wel een beetje emotioneel van. Maar kan me wel voorstellen dat je er moeite mee kunt hebben, je kleintje gaat toch ineens verder de wijde wereld in, dat was ook precies waar ik emotioneel van werd!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 26 Feb 2014 14:59

Re: Het eerste keren topic!

J rijd sinds 2 dagen bewust met een autootje over de grond en rijd er mee door de garage. Super leuk!

En d speelt vandaag voor het eerst op het pleintje achter het huis met de buurkinderen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 26 Feb 2014 22:46

Re: Het eerste keren topic!

E is vandaag voor de eerste x een tree van de trap op geklommen (opstapje deed ze al, daar heeft ze vanvoren meer ruimte)
En ze liet zich zelf ook vandaag uit de fauteuil glijden, zag er lief (maar ook eng) uit
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Feb 2014 22:48

Re: Het eerste keren topic!

Ravi is voor het eerst alleen van de glijbaan gegaan!
R. 2013
D. 2016
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 26 Feb 2014 22:51

Re: Het eerste keren topic!

F.inn zei vandaag voor het eerst zijn eigen naam! Normaal noemt hij zichzelf Foof, vanmorgen was hij weer eens flink aan't boeven dus ik zei: "F.innie, nee!". Dat vond hij erg grappig, want hij riep toen steeds "F.innie nee, F.innie nee". Toen ik hem vroeg zijn naam te zeggen, omdat het zo lief klonk, was zijn antwoord: "Foof!" :palm: Was dus eenmalig...
07.12.2011
11.12.2014
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 26 Feb 2014 23:58

Re: Het eerste keren topic!

Mijn dochter heeft haar eerste uitnodiging voor een kinderfeestje gehad.
Vind het persoonlijk wel erg jong en niet nodig voor een kindje van drie maar ach. Jongetje uit haar kdv groep mocht drie kindjes kiezen die mee mogen naar het speelparadijs en mijn dochter was er dus 1 van. Terwijl ze elkaar maar 1 ochtend per week zien, dus ze heeft wel indruk gemaakt haha.Gelukkig zei zijn moeder dat ik er gewoon bij mag blijven anders had ik haar niet laten gaan. ( nu zit ik alleen 3u opgescheept met iemand die totaal niet mijn type is)
14-01-2011
01-04-2013
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 27 Feb 2014 14:49

Re: Het eerste keren topic!

Hier een trotse moeder want E. heeft voor het eerst geplast op het potje. Nu roept ze de hele tijd, yeah plas! :cheers:
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 27 Feb 2014 15:44

Re: Het eerste keren topic!

Wat knap smooch!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem286

Bericht 27 Feb 2014 16:23

Re: Het eerste keren topic!

ooh leuk Smooch!

Hier is ze vanochtend tijdens de fysio ineens op haar knietjes gaan zitten :cheering: , zowel wij als de fysio waren helemaal onder de indruk, echt heel knap!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Feb 2014 17:12

Re: Het eerste keren topic!

Wat knap Smooch!

Wat fijn Highway, zien jullie vooruitgang bij S. nu ze naar de fysio gaat? Of deed ze dat al langer?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 27 Feb 2014 17:15

Re: Het eerste keren topic!

Mijn meisje heeft de afgelopen dagen voor de eerste (en als het goed is gelijk laatste) keer de waterpokken gehad. Gelukkig niet echt ziek van geweest en het aantal waterpokken valt me ook reuze mee. Het lijkt erop dat het mild verloopt. Heel fijn dus!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Feb 2014 17:17

Re: Het eerste keren topic!

Oh dat is fijn Parisienne, waterpokken zijn natuurlijk niet fijn, maar als ze ze dan krijgt en het verloopt mild is dat wel erg prettig en dan is het fijn dat ze het gehad heeft.
<<

Anoniem286

Bericht 27 Feb 2014 17:59

Re: Het eerste keren topic!

Pompoen schreef:Wat knap Smooch!

Wat fijn Highway, zien jullie vooruitgang bij S. nu ze naar de fysio gaat? Of deed ze dat al langer?


Ze heeft al een paar maanden fysio en vooral de eerste weken zagen we enorm veel vooruitgang. De laatste tijd weer wat minder maar dit is wel weer een mijlpaaltje natuurlijk :) Ze is de afgelopen weken veel bezig met taal, dus ik denk dat dan de rest ook wat stagneert.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 27 Feb 2014 18:06

Re: Het eerste keren topic!

Pompoen schreef:
CCC schreef:Vanmorgen is N. voor het eerst naar het KDV geweest, uiteraard om heel kort te wennen. Volgende week di en woe weer. Toch wel lastig haar zo los te moeten laten.


Hoe vond N. het? En gaat ze volgende week dinsdag en woensdag wennen of gaat ze dan echt?
Ik zelf had er geen moeite mee, al werd ik er wel een beetje emotioneel van. Maar kan me wel voorstellen dat je er moeite mee kunt hebben, je kleintje gaat toch ineens verder de wijde wereld in, dat was ook precies waar ik emotioneel van werd!


Ze doen het hier in 3 stappen, de eerste keer samen met één van de ouders voor een uurtje/ anderhalf uur. En dinsdag gaat ze van 10 tot 13 uur en woensdag van 9.00 tot 15.00 uur. Vrijdag gaat ze dan echt zeg maar. Wel even pittig voor haar.

Ik vind het eigenlijk heel erg lastig omdat ik zelf in de kinderopvang werk, ook in deze woonplaats en heb veel plekken gezien ook als leidinggevende. Ik ben echt zo kritisch naar het personeel daardoor. Maar goed, ze bleef op de terugweg zeggen was leuk he mama, kindjes spelen was leuk. Dus geloof dat zij het wel leuk vond allemaal :) En daar gaat het uiteindelijk ook om.

Jou mannetje deed het ook super las ik! Ja, dat idd ook... stukje loslaten weer.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 27 Feb 2014 18:08

Re: Het eerste keren topic!

Oh wat fijn Parisienne, verschilt blijkbaar zo per kind he. De één is er goed ziek van en de ander heeft er bijna geen last van.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 27 Feb 2014 19:19

Re: Het eerste keren topic!

Zeker fijn! Ze had een avond/nacht wat last van jeuk, maar verder geen koorts, hangerig.. niks. Jeuk had ze overdag ook wel maar besloot zelf met haar vuistjes te 'krabben', nadat ik uitgelegd had dat krabben met haar nagels gevaarlijk zou zijn. Bijna alle vlekjes zijn ingedroogd nu.

Vandaag op het KDV (ze gaat 1 dag in de week) waren er veel kindjes die afgelopen weekend de waterpokken hebben gekregen. Had ik al wel verwacht, haha.

Wel apart dat het inderdaad zo verschilt per kind. Net als met inentingen. Het ene kind is er ziek of niet lekker van, het andere kind heeft geen last.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31

cron