Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Feb 2014 17:10

Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Het gaat er dan toch van komen. Na van 8.45 tot 11.45 in het ziekenhuis te zijn bezig geweest, is ze op 13 maart aan de beurt voor het doorprikken van haar trommelvliezen en het verwijderen van de neusamandel(en?).
Volgens de verpleegkundige hebben papa en mama er meer last van dan t kind zelf... hoeee komen ze daaaarrr nou biijjj.. *bibber*nerveus*arme mama's kleine bolletje onder narcose*.
Ondanks dat ik blij ben dat er wat gaat gebeuren, vind ik het toch wel erg spannend. Ik mag gelukkig met haar mee de OK op, dus dat is wel fijn.

Maar goed, we gaan er vanuit dat het uiteindelijk een hoop verlichting brengt!
Afgelopen weekend heeft ze ook weer flinke koorts gehad. Inclusief dramatisch slapen.
Als er bij de controle (6 wkn later) toch weer vocht achter de trommelvliezen zit, worden het waarschijnlijk buisjes.
<<

Anoniem26

Bericht 18 Feb 2014 17:13

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Geen ervaring, maar wel fijn dat ze geholpen word. Gaat vast wel goed komen al is de narcose idd niet leuk.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Feb 2014 17:34

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Fijn dat ze er wat aan gaan doen. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 14:10

Bericht 18 Feb 2014 17:47

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Kan ik me helemaal voorstellen. Ik zou als moeder zijnde het ook doodeng vinden.
Hopelijk heeft het ook daadwerkelijk effect!
<<

Anoniem168

Bericht 18 Feb 2014 17:53

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Ik snap dat wel hoor dat je het heel eng en spannend vindt. Fijn dat je met haar mee mag de OK op.
Zal vast een emotioneel moment worden. Ik snap dat wel, valt echt niet mee zoiets als moeder om je kind aan anderen over te moeten dragen en je kleine meisje "in slaap" te zien, al is het tijdelijk. Wel heel fijn dat ze geholpen gaat worden.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Feb 2014 17:57

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

De jongste moest vorige week voor buisjes. Zag er ook enorm tegenop, maar het viel echt 100% mee, stelt niets voor. Voor je er erg in hebt zijn ze er alweer. Hoop voor je dat het jou ook zo meevalt! :)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem85

Bericht 18 Feb 2014 18:34

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Aah das niet leuk lejow, en inderdaad spannender voor de ouders. Hopelijk heeft het een goed effect.
Mijn zoontje is 2 weken geleden geopereerd, mijn man ging mee de ok op en ik was er toen hij wakker was in de verkoeverkamer. Het is mij heel erg meegevallen.

Sterkte met je kleine meid
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Feb 2014 18:59

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Hopen dat het effect gaat hebben! En natuurlijk is het spannend als je eigen kindje onder narcose moet. :hug:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem171

Bericht 18 Feb 2014 19:00

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Mijn oudste heeft 5x zijn neusamandelen geknipt, 4x buisjes en 1x keelamandel verwijderd. Het is inderdaad vervelender voor ouders dan het kind. Het onder narcose gaan ziet het niet zo leuk uit (zoon stribbelt altijd flink tegen). Maar zodra hij uit narcose is speelt en drinkt hij weer als nooit tevoren én hoort veel beter (na buisjes).

Sterkte maar opknappen zal ze er van!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Feb 2014 20:14

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Nana schreef:Mijn oudste heeft 5x zijn neusamandelen geknipt, 4x buisjes en 1x keelamandel verwijderd. Het is inderdaad vervelender voor ouders dan het kind. Het onder narcose gaan ziet het niet zo leuk uit (zoon stribbelt altijd flink tegen). Maar zodra hij uit narcose is speelt en drinkt hij weer als nooit tevoren én hoort veel beter (na buisjes).

Sterkte maar opknappen zal ze er van!



Dat geeft de burger moed :laughcry:

Verpleegkundige zei het inderdaad ook, dat ze vaak weer snel op de been zijn.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 18 Feb 2014 21:12

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Aaaah nee is niet leuk bij je kleine grote meid! Zal best even vervelend zijn , Maar is voor een goed doel!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Feb 2014 21:15

Re: Neusamandelen eruit en trommelvliezen doorprikken

Meestal zijn ze wel snel weer op de been. Ezra is erg ziek geweest na de ingreep, maar dat was pure pech. Toen hij eenmaal antibiotica had knapte hij gelukkig ook snel weer op.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers