Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kinderstoel

<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 18 Feb 2014 21:19

Re: Welke kinderstoel

Wij hebben twee stokke tripp trapp stoelen. Ze zijn er in gaan zitten rond de 9maanden.
we hebben op een van de stoelen de babyset.
M is nu ruim 4,5 en zit nog steeds tijdens de eetmomenten, en knutselen op haar stoel en zal er voorlopig nog aan zitten.
Ik ben er erg blij mee en zou geen ander willen!
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem26

Bericht 18 Feb 2014 21:19

Re: Welke kinderstoel

Carool schreef:
Puggle schreef:Je hebt betaald voor een stoel die je niet hebt gekregen? Das ook zonde.


Ja, echt zonde. Was ook nog familie, geen marktplaats oid.


Maar waarom ben je daar dan mee akkoord gegaan? Ik snap dat niet zo goed.
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 18 Feb 2014 21:23

Re: Welke kinderstoel

Voor beide de tripp Trapp. Bij de oudste nog wel eerst een andere gehad maar die beviel niet en toen dus een tripp Trapp gekocht.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Anoniem261

Bericht 18 Feb 2014 21:29

Re: Welke kinderstoel

We hebben de Stokke Tripp Trapp, erg tevreden over, M. zit er goed in. Ze zat er met 7 maanden voor het eerst in, een paar minuutjes met het hapje. Voorlopig kan ie nog mee haha.
Voor onderweg/vakantie/etentjes elders hebben we zo'n goedkope van Ikea, met losse poten. Prima ding voor af en toe, maar ze zit er wel minder goed in.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 18 Feb 2014 21:31

Re: Welke kinderstoel

Als je die stokke stoel hebt, moet je dan ook die babysit nemen
Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 18 Feb 2014 22:12

Re: Welke kinderstoel

Ik heb bij de oudste een trip Trapp gekregen van mijn ouders.
Die staat nu nog op zolder voor de jongste.
De oudste heeft er tot aan de zomer nog op gezeten.

Je hebt dan idd de babyset nodig. Anders zit een kindje er heel scheef in en is de stoel te ruim.
(Alleen de babyschaal, waardoor een pasgeborene erin kan heb je niet perse nodig ;))
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 18 Feb 2014 22:18

Re: Welke kinderstoel

Wij hebben een houten van de prenatal en die van plastic van de ikea. met het idee de laatste te gebruiken als we weg zijn, vakanties e.d. maar hij zit zo goed in die stoeel dat we die thuis gebruiken en de andere op zolder staat.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 19 Feb 2014 03:35

Re: Welke kinderstoel

Puggle schreef:
Carool schreef:
Puggle schreef:Je hebt betaald voor een stoel die je niet hebt gekregen? Das ook zonde.


Ja, echt zonde. Was ook nog familie, geen marktplaats oid.


Maar waarom ben je daar dan mee akkoord gegaan? Ik snap dat niet zo goed.


We hebben hem in een koop met de maxi cosi en het bad gekocht. Toen R zes maanden was vroegen we om de stoel, elke keer zeiden ze ja volgende week. We hadden toen echt een stoel nodig dus toeb maar fie andere gekocht.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem57

Bericht 19 Feb 2014 09:42

Re: Welke kinderstoel

En dan vraag je niet geld terug, carool?

Wij hebben de nuna zaaz.
<<

Anoniem26

Bericht 19 Feb 2014 10:07

Re: Welke kinderstoel

Dat vind ik echt apart hoor carool. Dan zouden ze aan mij een slechte hebben. Het is familie maar goed afspraak is afspraak toch.
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:58

Bericht 19 Feb 2014 11:53

Re: Welke kinderstoel

Yindy schreef:Als je die stokke stoel hebt, moet je dan ook die babysit nemen


Die heb je dan idd ook nodig, een tip misschien, in de winkel kost tie 50€, wij hebben toen op marktplaats gekeken en er een voor een tientje aangeschaft..
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 19 Feb 2014 11:57

Re: Welke kinderstoel

Wij hebben ook de Stokke kinderstoel. Ben er erg blij mee. Ik vind hem erg mooi en mijn dochter zat er vanaf het begin erg goed in. Ik vind het wel lastig schoon te maken als mijn dochter echt heeft zitten smeren met stamppot ofzo.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 19 Feb 2014 14:51

Re: Welke kinderstoel

Wij hebben de stokke stoel. Nog niet in gebruik natuurlijk. Deze hebben we gekozen omdat je hem zo lang kunt gebruiken. We hebben er een babyschaal en babyset bijgekocht via marktplaats.
Afbeelding
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 19 Feb 2014 15:09

Re: Welke kinderstoel

Nuna zaaz, vind em ideaal. Makkelijk in gebruik, stevig en goed schoon te maken.
J. 07-11-2012
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Feb 2014 20:56

Re: Welke kinderstoel

Wij hebben afgelopen zaterdag een tripp trapp stoel besteld, met de newborn set erbij. Was een aanbieding dus vonden we wel aantrekkelijk en leek me wel makkelijk om de stoel in de keuken te zetten terwijl ik aan het koken ben. Kan ik die smurf straks goed in de gaten houden. Als we een open keuken hadden gehad had ik waarschijnlijk alleen de stoel genomen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2014 21:22

Re: Welke kinderstoel

Sanne schreef:Wij hebben ook de Stokke kinderstoel. Ben er erg blij mee. Ik vind hem erg mooi en mijn dochter zat er vanaf het begin erg goed in. Ik vind het wel lastig schoon te maken als mijn dochter echt heeft zitten smeren met stamppot ofzo.


Nou ik denk dat dat niet echt aan stokke ligt...mijn stoel moet ik ook echt wel even op poetsen dan!
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 20 Feb 2014 12:11

Re: Welke kinderstoel

Ik heb nog geen stoel, krijg deze nog van mijn moeder. Heb mijn oog al langere tijd laten vallen op de Stokke tripp trapp met newbornset. Nu zag ik net een filmpje met een nieuwe stoel van Stokke:


Hopelijk kan ik deze binnenkort in het echt zin, ben best benieuwd. Zal vast weer een flink prijskaartje aanhangen ook.
Afbeelding
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 20 Feb 2014 16:17

Re: Welke kinderstoel

Heeft er iemand ook de lief kinderstoel?
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Mrt 2014 08:08

Re: Welke kinderstoel

Even up, met een vraag: heeft iemand ervaring met de Hema kinderstoel? Staat in de folder van deze week!
L2014 & H2017
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 19 Mrt 2014 09:09

Re: Welke kinderstoel

mzcharlotte schreef:Even up, met een vraag: heeft iemand ervaring met de Hema kinderstoel? Staat in de folder van deze week!


Ik heb hem in de winkel zien staan en hij zag er wel stabiel uit! Ook handig dat hij in hoogte verstelbaar is.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 19 Mrt 2014 11:16

Re: Welke kinderstoel

Wij hebben de trip trap, J. zal deze ook krijgen.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem286

Bericht 19 Mrt 2014 11:57

Re: Welke kinderstoel

Star007 schreef:Nuna zaaz. Ziet er leuk uit , stevig, makkelijk schoon te maken, kindje zit er al snel goed in en het is een meegroeistoel.

Nadelen kan ik niet bedenken ( behalve de prijs)

Afbeelding


Hier sluit ik me bij aan, we hebben ook dezelfde kleur. Fijn ding.
<<

Anoniem166

Bericht 19 Mrt 2014 12:06

Re: Welke kinderstoel

Eep schreef:Ik heb nog geen stoel, krijg deze nog van mijn moeder. Heb mijn oog al langere tijd laten vallen op de Stokke tripp trapp met newbornset. Nu zag ik net een filmpje met een nieuwe stoel van Stokke:


Hopelijk kan ik deze binnenkort in het echt zin, ben best benieuwd. Zal vast weer een flink prijskaartje aanhangen ook.


Brrr, wat een vreselijk zoetsappig filmpje is dat!
De stoel vind ik op zich wel mooi, al vind ik de huidige Stokke mooier.
<<

ChiQ

Bericht 19 Mrt 2014 12:22

Re: Welke kinderstoel

Sanne schreef:
Eep schreef:Ik heb nog geen stoel, krijg deze nog van mijn moeder. Heb mijn oog al langere tijd laten vallen op de Stokke tripp trapp met newbornset. Nu zag ik net een filmpje met een nieuwe stoel van Stokke:


Hopelijk kan ik deze binnenkort in het echt zin, ben best benieuwd. Zal vast weer een flink prijskaartje aanhangen ook.


Brrr, wat een vreselijk zoetsappig filmpje is dat!
De stoel vind ik op zich wel mooi, al vind ik de huidige Stokke mooier.


Haha! Afschuwelijk! En die stoel is lelijk.
<<

Anoniem26

Bericht 19 Mrt 2014 12:58

Re: Welke kinderstoel

Haha dat filmpje idd. Ik heb de stoel op de 9 maanden beurs gezien en vond hem wel oké. Maar misschien komt dat omdat er een heel mooi baby'tje in lag ;)
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom